Gå til innhold

Misbruk av ordet pedofil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, og denne brukeren du er så sint på sa seg jo helt enig med deg. At det er viktig at man skiller mellom 1) pedofile (de som tenner på prepubertale barn) og 2) de som er sammen med f.eks. jenter på 18 år (som jo ikke er pedofile). At godt voksne menn som er sammen med umodne tenåringsjenter er griser, fordi de utnytter tenåringsjentenes umodenhet, men at de ikke er pedofile. 

Anonymkode: 12edd...38e

Jeg leste feil. Unnskyld 

Anonymkode: 6629b...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden du linker til er borte, så det er vanskelig å se hva du mener som eksempel.
Men jeg syntes f eks en 45 år gammel mann som har sex med en 17 år gammel jente er like ekkel og fæl som en pedofil.
I mange land er 18 år den seksuelle lavalder, og ethvert voksent menneske bør ha vett til å forstå at man ikke skal ha seksuelle relasjoner til noen som kunne vært din datter/sønn, selvom personen er over den seksuelle lavalder.

Anonymkode: 72b82...3b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden du linker til er borte, så det er vanskelig å se hva du mener som eksempel.
Men jeg syntes f eks en 45 år gammel mann som har sex med en 17 år gammel jente er like ekkel og fæl som en pedofil.
I mange land er 18 år den seksuelle lavalder, og ethvert voksent menneske bør ha vett til å forstå at man ikke skal ha seksuelle relasjoner til noen som kunne vært din datter/sønn, selvom personen er over den seksuelle lavalder.

Anonymkode: 72b82...3b3

Brukeren sa at en 27 åring som dater en 18 åring er pervers og pedofil

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pedofil er en som nøyer seg med det ypperste, men gir ingenting tilbake. 

Liksom, en pedofil er mest sannsynligvis hårete, har rynker, har ikke myk hud, har øyne som ikke ser ting for første gang lenger, flekkete hud, lukter hud/dårlig ånde, preget av å ha levd noen år lenger, stemmen er ikke i utvikling lenger og stemmebåndet har stivnet litt fast, og ikke minst spotte sexlysten i øynene. 

Som om ikke annenhver person man ser på gata er trengende...? 

ja, seriøst, hva har de å gi egentlig? Hvordan veier de opp for det?

eller følger de bare følelsene sine? 

Liksom  gamle celler, masse ørerusk, underliv som lukter vondt  

hva er det som er ‘salgsvaren’ til pedofile?

at de er ekle? 

Betyr det at pedofile vil at noen skal være disgusting med dem? Kan jo være de har lyst? Prakke på dem en mann 2x alder, med masse hår, gammelt spytt i munnvikene, øyerusk, bustete hår, mens de SMILER SOM EN SOL mellom sorte og få tenner, mens tungen dingler ut! 

Og det skal den pedofile skape magiske følelser ut av. Man må ha evnen til å skape magi bakvendt før man begynner forveis. 

Altså, du må ha følt den ekte konsekvensen før du begir deg ut på noe. 

Hvis du vil at noen skal spise bæsj, må du ha spist bæsj selv, er min logikk. 

Og du må i tillegg til det skape positive følelser rundt å spise bæsj, før du får andre til å spise bæsj. Ellers er regelen ugyldig.

 

 

Anonymkode: ffff8...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukeren sa at en 27 åring som dater en 18 åring er pervers og pedofil

Anonymkode: 6629b...5f5

Det er ganske sært og spesielt ja, ja, vil kalle det perverst selv. I 9 av 10 slike tilfeller vil 27 åringen utnytte en naiv og forelsket 18 åring og det kan tenåringen ta skade av følelsesmessig og mentalt senere.

Anonymkode: 72b82...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske sært og spesielt ja, ja, vil kalle det perverst selv. I 9 av 10 slike tilfeller vil 27 åringen utnytte en naiv og forelsket 18 åring og det kan tenåringen ta skade av følelsesmessig og mentalt senere.

Anonymkode: 72b82...3b3

Det er ikke sært, spesielt eller perverst

Det med 9 av 10 er komplett bullshit, du får komme med bevis i så fall

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ganske sært og spesielt ja, ja, vil kalle det perverst selv. I 9 av 10 slike tilfeller vil 27 åringen utnytte en naiv og forelsket 18 åring og det kan tenåringen ta skade av følelsesmessig og mentalt senere.

Anonymkode: 72b82...3b3

Det verste er at tråden ikke bare handlet om 18-åringer, men også 17 åringer.  

Nei, man er ikke pedo om man som 27 åring går etter 18 og 17 åringer, men jeg liker absolutt ikke menn utnytter naive og forelskede tenåringsjenter. 

Anonymkode: d4bd1...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at tråden ikke bare handlet om 18-åringer, men også 17 åringer.  

Nei, man er ikke pedo om man som 27 åring går etter 18 og 17 åringer, men jeg liker absolutt ikke menn utnytter naive og forelskede tenåringsjenter. 

Anonymkode: d4bd1...699

Snakk om å sette folk i bås, ikke alle menn utnytter folk... 

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakk om å sette folk i bås, ikke alle menn utnytter folk... 

Anonymkode: 6629b...5f5

Kan godt være jeg setter 27 år gamle menn som går etter 17 og 18 år gamle jenter, men det har jeg ingen problemer med. :)

Anonymkode: d4bd1...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan godt være jeg setter 27 år gamle menn som går etter 17 og 18 år gamle jenter, men det har jeg ingen problemer med. :)

Anonymkode: d4bd1...699

God kveld :) 

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl skrev:

De som ikke vet hva pedofili er bør komme seg tilbake på skolebenken. Flaut. 

Enig!

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

ethvert voksent menneske bør ha vett til å forstå at man ikke skal ha seksuelle relasjoner til noen som kunne vært din datter/sønn, selvom personen er over den seksuelle lavalder.

Alltid morsomt å lese de som prøver seg med "alle bør forstå" når de ikke har noen argumenter å komme med. 28 års aldersforskjell, ja mere også, fins det nok av eksempler på. Og incest er det bare uredelig av deg å dra inn i denne sammenhengen.

Anonymkode: fcf81...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...