Gå til innhold

Misbruk av ordet pedofil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange som misbruker ordet pedofil? Ta dette innlegget for eksempel 

Det er helt forkastelig og respektløst mot de som faktisk har vært utsatt for pedofili! 

 

Anonymkode: 6629b...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Man må skille mellom en pedofil mann og en gris som utnytter det at tenåringsjenter er langt mer umodne enn en voksen mann. 

Anonymkode: 45687...831

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Enig. Man må skille mellom en pedofil mann og en gris som utnytter det at tenåringsjenter er langt mer umodne  mindre mentalt modne enn en voksen mann. 

Anonymkode: 45687...831

 

Anonymkode: 45687...831

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Man må skille mellom en pedofil mann og en gris som utnytter det at tenåringsjenter er langt mer umodne enn en voksen mann. 

Anonymkode: 45687...831

Pedofil er en voksen person som misbruker små barn, gjør litt research før du poster. 

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin

Jeg tror alt for mange ikke vet hva pedofili faktisk er. Litt som at man roper rasisme for alt.

Tror mange ikke vet forskjellen på Pedofili og hebefili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Balian d'Ibelin skrev:

Jeg tror alt for mange ikke vet hva pedofili faktisk er. Litt som at man roper rasisme for alt.

Tror mange ikke vet forskjellen på Pedofili og hebefili.

Hebefili er barn 11-14

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian d'Ibelin
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hebefili er barn 11-14

Anonymkode: 6629b...5f5

Jeg skrev mange ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegsynes ordet i seg selv er misbruk av språk. Ingen er egentlig pedofile. De har bare tvangstanker og stygge lyster. Å ville utføre sex med barn, er ingenting annet enn sykt, forkastelig og stygt.

Anonymkode: 05430...fb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Balian d'Ibelin said:

Jeg tror alt for mange ikke vet hva pedofili faktisk er. Litt som at man roper rasisme for alt.

Tror mange ikke vet forskjellen på Pedofili og hebefili.

Er omtrent like ulovlig i praksis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Pedofil er en voksen person som misbruker små barn, gjør litt research før du poster. 

Anonymkode: 6629b...5f5

Det er nok heller du som bør både lese innlegget mitt før du svarer og å lese deg opp på hva pedofil faktisk betyr. 

Man kan være pedofil uten å begå overgrep.  En mann som blir seksuelt tent av små barn vil være pedofil selv om han aldri begår overgrep. 

Anonymkode: 45687...831

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Man må skille mellom en pedofil mann og en gris som utnytter det at tenåringsjenter er langt mer umodne enn en voksen mann. 

Anonymkode: 45687...831

Vet du, nære bekjente av folk i familien har vært utsatt for faktisk pedofili og det har skadet dem mye så å se slike som deg misbruke ordet og kalle en ung voksen som dater en annen ung voksen for pedofil så er det helt forkastelig, skam deg!! 

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok heller du som bør både lese innlegget mitt før du svarer og å lese deg opp på hva pedofil faktisk betyr. 

Man kan være pedofil uten å begå overgrep.  En mann som blir seksuelt tent av små barn vil være pedofil selv om han aldri begår overgrep. 

Anonymkode: 45687...831

Du har ikke sagt det, du sier at man er pedofil visst man liker 18 åringer!

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pedofili er det definitivt ikke snakk om, for det gjelder bare prepubertale barn selv om man er et barn til man er 18 i mange andre sammenhenger. Det er likevel mange med meg som mener det er forkastelig for godt voksne å ha sex med "barn" som er lovlige men ikke mentalt voksne. Det blir et så ujevn maktforhold at den unge lett kan bli utnyttet og manipulert, men pedofili er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke sagt det, du sier at man er pedofil visst man liker 18 åringer!

Anonymkode: 6629b...5f5

Du har visst lest noe helt annet enn meg. Siter akkurat det hvor denne brukeren sier at man er pedofil hvis man liker 18-åringer?

Anonymkode: 449da...ed1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Vet du, nære bekjente av folk i familien har vært utsatt for faktisk pedofili og det har skadet dem mye så å se slike som deg misbruke ordet og kalle en ung voksen som dater en annen ung voksen for pedofil så er det helt forkastelig, skam deg!! 

Anonymkode: 6629b...5f5

 

Just now, AnonymBruker said:

Du har ikke sagt det, du sier at man er pedofil visst man liker 18 åringer!

Anonymkode: 6629b...5f5

Enten sliter du enormt med med leseforståelsen eller så er du en løgner. Dette er tredje gangen du har kommet med løgner om meg i tråden. Jeg har aldri skrevet at at man er pedofil om man liker 18 åringer. Det kan alle som leser tråden se. 

For øvrig så er jeg ikke overrasket at de som bruker enormt med tid på å forsvare voksne menn som går etter tenåringsjenter både sliter med leseforståelsen  og det å være redelig. 

Anonymkode: 45687...831

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har visst lest noe helt annet enn meg. Siter akkurat det hvor denne brukeren sier at man er pedofil hvis man liker 18-åringer?

Anonymkode: 449da...ed1

Må ha lest noe annet enn meg også. Vedkommende sa jo overhodet ikke det anonymbruker...5f5 påstår i det hele tatt.

Anonymkode: 12edd...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok heller du som bør både lese innlegget mitt før du svarer og å lese deg opp på hva pedofil faktisk betyr. 

Man kan være pedofil uten å begå overgrep.  En mann som blir seksuelt tent av små barn vil være pedofil selv om han aldri begår overgrep. 

Anonymkode: 45687...831

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Enten sliter du enormt med med leseforståelsen eller så er du en løgner. Dette er tredje gangen du har kommet med løgner om meg i tråden. Jeg har aldri skrevet at at man er pedofil om man liker 18 åringer. Det kan alle som leser tråden se. 

For øvrig så er jeg ikke overrasket at de som bruker enormt med tid på å forsvare voksne menn som går etter tenåringsjenter både sliter med leseforståelsen  og det å være redelig. 

Anonymkode: 45687...831

Ingen som har snakket om tenåringsjenter her.. les tråden 

Anonymkode: 6629b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ingen som har snakket om tenåringsjenter her.. les tråden 

Anonymkode: 6629b...5f5

Ja, og denne brukeren du er så sint på sa seg jo helt enig med deg. At det er viktig at man skiller mellom 1) pedofile (de som tenner på prepubertale barn) og 2) de som er sammen med f.eks. jenter på 18 år (som jo ikke er pedofile). At godt voksne menn som er sammen med umodne tenåringsjenter er griser, fordi de utnytter tenåringsjentenes umodenhet, men at de ikke er pedofile. 

Anonymkode: 12edd...38e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...