Gå til innhold

Lyst å melde meg på Paradise Hotel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det kan du ikke gjøre om du vil bli psykolog.

Anonymkode: de141...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode og reflekterte svar. Ser nok ut til at jeg må droppe det. Litt synd, siden det har vært en drøm for meg lenge. Men hadde jo vært kjekt å få jobb etter endt utdanning. :) 

TS

Anonymkode: 5e5b4...dd1

Slik du beskriver deg selv tviler jeg på at du hadde blitt valgt ut, du høres litt for ordentlig ut, og de velger jo folk som skaper drama og underholdning.

Anonymkode: cdd54...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært både jus- og psykologistudenter med før, så du skiller deg jo ikke ut.

Anonymkode: 9f37e...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Vet at jeg aldri ville ligget med noen der inne, ei heller "stripteaset" eller nakenbadet. Ser poenget ditt da, og har tenkt det samme selv. Som nevnt i HI, kommer jeg nok ikke til å melde meg på, men leker litt med tanken. :)

TS

Anonymkode: 5e5b4...dd1

aldri si aldri. Når du er inne i boblen og med press fra alle kanter.. da vil du føle deg tvunget til å ta det et par skritt lengre enn planlagt. For hvis ikke så ender du opp med 0 TV tid og blir stemplet som den tørre bestemora som sitter bakerst i bildet som ikke sier et ord. Du har også liten sjanse for å komme så langt at du ender opp på TV. fordi TV er underholdning og det krever en del. 

Anonymkode: 35167...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fortjener ikke å bli mobbet, slik som mange gjoer med dem. Men jeg skjoenner likevel ikke helt hvorfor du vil vaere med på dette? Det er jo bare fest og fyll, man bor tett på andre mennesker i kanskje flere måneder. Jeg skjoenner egentlig ikke helt hvorfor dette er underholdende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo klippet for å fremstille folk på stereotypiske måter, så du kommer til å fremstå som en karakter uansett hva du føler du er selv er/fremstår. De fleste av dem er ikke SÅ dumme som de fremstår det har med klipping, reality TV er forøvrig ikke Dokumentar, det er ikke noe mål å fremstille ting som de er, de skal fremstilles interessant og du vil måtte si ting du ikke vil si, foran kamera, som folk tror du mener selv om du bare fikk beskjed om å si akkuratt den setningen.

Bryr du deg om hva folk tenker om deg, styr unna, bryr du deg ikke OG liker oppmerksomhet (husk de fleste er ikke kjendiser etter noen år kun noen få vil en del huske) så kjør på

Lykke til

Anonymkode: a7c97...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at karakterer ikke er nok for å si om noen vil duge i visse jobber. Unge jenter som ønsker oppmerksomhet ved å melde seg på reality og som tenker det er en bra ting som psykologer. Nei. At den jentungen skal være psykolog og arbeide med unge menn som sliter med masturberingsproblemer eller tenåringer som kommer fra tungt misbruk i hjemmet. Ikke rart folk ikke blir bedre i psykiatrien 

Anonymkode: ad093...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært både jus- og psykologistudenter med før, så du skiller deg jo ikke ut.

Anonymkode: 9f37e...191

Har det? Hvem? :) Kan ikke huske noen. Tenker da psykologi profesjon, ikke årsstudium/bachelor eller master i psykologi. 

 

Anonymkode: 5e5b4...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan du ikke gjøre om du vil bli psykolog.

Anonymkode: de141...536

psykologer er vel ikke de skarpeste i samfunnet. Tvert imot.

Anonymkode: 9f37e...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det? Hvem? :) Kan ikke huske noen. Tenker da psykologi profesjon, ikke årsstudium/bachelor eller master i psykologi. 

 

Anonymkode: 5e5b4...dd1

Søk opp selv. Jeg husker kun profesjon/utdanning. Begge deler er tvilsomme yrker uansett

Anonymkode: 9f37e...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Søk opp selv. Jeg husker kun profesjon/utdanning. Begge deler er tvilsomme yrker uansett

Anonymkode: 9f37e...191

Ja, fant to som studerte jus. Virket som hun ene søkte bachelor i jus da, og ikke masterstudiet i rettsvitenskap. Fant ingen som studerte psykologi.

Anonymkode: 5e5b4...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk opp selv. Jeg husker kun profesjon/utdanning. Begge deler er tvilsomme yrker uansett

Anonymkode: 9f37e...191

Blindt i minne tror jeg det er 3-4 år siden det var psykolog inne.

Anonymkode: 9f37e...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fant to som studerte jus. Virket som hun ene søkte bachelor i jus da, og ikke masterstudiet i rettsvitenskap. Fant ingen som studerte psykologi.

Anonymkode: 5e5b4...dd1

Ok. Da søker du selvtillit i det.

Anonymkode: 9f37e...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok hatt mine tvil om jeg ville gått til behandling hos en psykolog som har deltatt på noe av det største søppelet som finnes.

Anonymkode: 7fad5...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Da søker du selvtillit i det.

Anonymkode: 9f37e...191

Hva mener du? Haddd jo bare vært gøy om det har vært noen tidligere deltakere som har studert rettsvitenskap eller psykologi profesjon. :) 

Anonymkode: 5e5b4...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde aldri ansatt noen som hadde vært med i PH

Anonymkode: 8fe0e...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...