Gå til innhold

Romantisk kveld uten sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min skal ha en romantisk kveld hjemme hos meg, men jeg finnes ikke romantisk! Vil gjerne ha tips til ting å gjøre, og forberede? 

Jeg fikk mensen 3dager for tidlig, så planen var jo egentlig masse tease, sex og romantisk sånn sett. 

Jeg er så grønn på slikt.. gi meg masse tips til en romantisk kveld uten sex?

Anonymkode: 89623...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ha god parfyme på deg selv?  Masse lys. Blomster. Rene linjer i hjemmet. Godt vasket over alt. Godt planlagt middag med forrett, middag og dessert. Ha på deg fin kjole. 

Anonymkode: 9d871...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tampong. Rett før sex tar du den ut, setter inn en ny som du tar ut etter et par minutter. 

Så lenge du ikke har helt vodsomme blødninger så går det bra 😉

Anonymkode: cc4f0...593

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruk tampong. Rett før sex tar du den ut, setter inn en ny som du tar ut etter et par minutter. 

Så lenge du ikke har helt vodsomme blødninger så går det bra 😉

Anonymkode: cc4f0...593

MÅ man ha sex for å være med kjæresten? 

Anonymkode: ce6d2...30c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruk tampong. Rett før sex tar du den ut, setter inn en ny som du tar ut etter et par minutter. 

Så lenge du ikke har helt vodsomme blødninger så går det bra 😉

Anonymkode: cc4f0...593

I verste fall: hvis du blør etterpå så kan du si at han var så god, traff livmorhalsen og det er derfor du blør. Evt at du plutselig fikk mensen...

Anonymkode: cc4f0...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

MÅ man ha sex for å være med kjæresten? 

Anonymkode: ce6d2...30c

Nei. Men virket som ts ville  😉

Anonymkode: cc4f0...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk tampong. Rett før sex tar du den ut, setter inn en ny som du tar ut etter et par minutter. 

Så lenge du ikke har helt vodsomme blødninger så går det bra 😉

Anonymkode: cc4f0...593

Nei, det er så kjedelig. Vi har best sex når det er intenst og deilig og vi er skikkelig kåte med skikkelig foreplay osv. Bedre å bruke den tiden på å kose seg på andre måter, ikke bare ha sex fordi man har sex. Vi kan jo kose og slikt selvom vi ikke skal ha sex. 

Men det var en sykt god ide, i senere tid!

Anonymkode: 89623...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantikk er ikke sånn automatisk levende lys, blomster og konfekt; det er klisjeen. Det viktige er å skape et fint øyeblikk. Veldig mye duftlys og soul-musikk kan virke påtatt og "lite deg". Så ta utgangspunkt i deg selv. Hva synes du gjør en kveld koselig? 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å ha god parfyme på deg selv?  Masse lys. Blomster. Rene linjer i hjemmet. Godt vasket over alt. Godt planlagt middag med forrett, middag og dessert. Ha på deg fin kjole. 

Anonymkode: 9d871...f11

Takk! Men du har ikke mer tips? Vi er ikke dessert-mennesker. Og han spiser så sykt fort at det tar så kort tid å spise.

Anonymkode: 89623...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å ha god parfyme på deg selv?  Masse lys. Blomster. Rene linjer i hjemmet. Godt vasket over alt. Godt planlagt middag med forrett, middag og dessert. Ha på deg fin kjole. 

Anonymkode: 9d871...f11

Masse lys er bare forstyrrende. Hadde bare sitter og fulgt med i tilfelle branntilløp, og dessuten vil det lukte pyton når de er slukket. Rene linjer i hjemmet? :laugh: sorry. 

Anonymkode: 9ed0f...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bortebra skrev:

Romantikk er ikke sånn automatisk levende lys, blomster og konfekt; det er klisjeen. Det viktige er å skape et fint øyeblikk. Veldig mye duftlys og soul-musikk kan virke påtatt og "lite deg". Så ta utgangspunkt i deg selv. Hva synes du gjør en kveld koselig? 

 

Jeg vet ikke. Middag, vin og film. Men vi har gjort det så mye, blander minnene, vi liker å lage nye minner og ikke gjøre så mye likt hele tiden. Men vet ikke om det er helt romantisk, jeg tror jeg ikke helt har skjønt hva som kan gjøre ting romantisk. 

Anonymkode: 89623...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Middag, vin og film. Men vi har gjort det så mye, blander minnene, vi liker å lage nye minner og ikke gjøre så mye likt hele tiden. Men vet ikke om det er helt romantisk, jeg tror jeg ikke helt har skjønt hva som kan gjøre ting romantisk. 

Anonymkode: 89623...6e0

Jaha. Man kan jo spille spill, for eksempel, eller gå på teater eller bowle eller gjøre noe annet dersom det er viktig at det er en annen aktivitet enn film. Jeg skjønner ikke så mye av dette "skape minner"-greiene, jeg følger mer instinkt. Her om dagen lagde jeg middag til kjæresten før vi så en fotballkamp og spretta sjampanjen. Vi "skapte" sikkert minner, men det var først og fremst styrt av hva vi ville gjøre, og siden det var oss to, blei det romantisk av seg sjøl. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kle deg fint/sexy, spis et godt måltid, drikk vin og snakk sammen med litt bakgrunnsmusikk og dempet belysning etter maten. Og tilfredstill typen på slutten av kvelden, splr han hva han har lyst at du skal gjøre med han. 

Anonymkode: 7e3cb...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kle deg fint/sexy, spis et godt måltid, drikk vin og snakk sammen med litt bakgrunnsmusikk og dempet belysning etter maten. Og tilfredstill typen på slutten av kvelden, splr han hva han har lyst at du skal gjøre med han. 

Anonymkode: 7e3cb...2a3

Det var kjempe bra! Det kan jeg gjøre. Men skulle gjerne gjort noe ekstea før på kvelden, slik at han blir "overveldet" haha huff..

Anonymkode: 89623...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare kjøre brannbil da?

Anonymkode: eea34...f1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han spiser fort og det lukter vondt når man slukker lys, og man liker ikke blomster og rene linjer og vil ikke sette inn en tampong og så ta den ut fort igjen! :laugh:

Er ikke det beste å innse at man ikke er særlig romantisk anlagt, og så heller bare "fuck it, vi har i det minste hverandre!"?

Anonymkode: a53f5...78d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Middag, vin og film. Men vi har gjort det så mye, blander minnene, vi liker å lage nye minner og ikke gjøre så mye likt hele tiden. Men vet ikke om det er helt romantisk, jeg tror jeg ikke helt har skjønt hva som kan gjøre ting romantisk. 

Anonymkode: 89623...6e0

Hva med å spille musikk for hverandre, eller lese høyt for hverandre eller danse? Med hverandre eller for hverandre.

Å se film sammen er å ha blikket rettet mot noe utenfor dere, mens det å gjøre noe sammen får dere til å fokusere på hverandre. 

Anonymkode: a53f5...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke bare kjøre brannbil da?

Anonymkode: eea34...f1f

Haha. I dusjen?

Anonymkode: b1499...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke bare kjøre brannbil da?

Anonymkode: eea34...f1f

Tar jo bare en uke ca så er jeg klar igjen, tror ikke det er noe poeng i, ingen av oss liker "kjapp sex".. blir litt for ONS.

Anonymkode: 89623...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...