Gå til innhold

Hva er innafor å spørre om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr på en dating app, og vi har skrevet en ca to - tre uker nå. I starten var det litt meldinger her og der før det tok seg opp veldig. Til så og si chatte hele dagen. Møtte han første gangen sist uke på kaffe, og chattet like mye etter det. Møttes igjen lørdag og skrev hele resten av kvelden og søndagen. 

Mandag var han bare helt fjern og svarte nesten ikke, men han sa han var helt i koma etter å ikke ha sovet. Forståelig det! Spurte han i går om han ville møtes igjen og vi møttes da i går kveld.( chattingen varte hele dagen).

Han har vanligvis sendt god morgen melding, men i dag ikke noe🙈 han sa jeg måtte sende han melding når jeg kom hjem i går natt og det gjorde jeg. Tenkte at jeg kan jo være første mann av og til så sendte han snap med god morgen, fikk svar men så har han bare lest det jeg har skrevet. Vet han er på jobb og kan ha det hektisk, men vanligvis skriver han masse.

Har ikke lyst til å sitte igjen såret igjen, og har lyst til å vite litt mer hvor dette kommer til å gå.

Er det innafor å spørre? Altså kun om han vil fortsatt treffe meg eller bedre å bare la tiden vise? Eller spørre hva han syntes om meg så langt?

Har brent meg nok på å bli glad i de som ikke er interessert så har ikke lyst på å gå igjennom det en gang til.

 

Anonymkode: 84398...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du stresser veldig. Dere har møttes alle gangene dere har avtalt å møtes og han har svart deg på god morgen meldinga i dag. Det er ikke så mye å småprate og jatte om hele dagen hver dag i mellom som er nyttig for bli kjent prosessen. Hadde jeg vært deg hadde jeg roet ned på chattemaset og spurt når helga nærmer seg om dere skal finne på noe, og ta en hyggelig og romantisk date igjen da. Og det er selvfølgelig helt innafor i en sånn sammenheng å spørre hva han ser for seg med dating, om han har tid og er følelsesmessig klar til å ha en kjæreste, og hva han tenker om deg. Men det er en uting å legge følelser i et menneske man hovedsakelig kjenner ut fra chatting, du bør møte han mer og kartlegge alle spørsmål, verdier han har osv og ikke minst det om han i det hele tatt vil ha kjæreste nå eller om han bare ser an, og om han dater andre eller vil satse på å finne ut av om det kan bli noe mellom dere, før du legger følelser i ting. For da kan man fort bli såra ja og det er ikke noe gøy. 

Anonymkode: 6795a...03c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme problem. Kjenner jeg er ferdig med tull og tøys, så jeg sendte en mld i stad og spurte hva han så for seg. Fikk tilbake at han var på jobb, og skulle svare når han kom hjem.. og at jeg måtte ha en fin dag, men kyssesmiley bak. Kjenner jeg kkke har så høye forhåpninger til det svaret 😅 

håper du har mer flaks en meg! 

Anonymkode: 8c740...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har akkurat samme problem. Kjenner jeg er ferdig med tull og tøys, så jeg sendte en mld i stad og spurte hva han så for seg. Fikk tilbake at han var på jobb, og skulle svare når han kom hjem.. og at jeg måtte ha en fin dag, men kyssesmiley bak. Kjenner jeg kkke har så høye forhåpninger til det svaret 😅 

håper du har mer flaks en meg! 

Anonymkode: 8c740...5c2

What, det er jo det beste svaret han kunne gitt! Ro ned damer, dere kommer til å miste håret tidlig når dere stresser så mye for ingenting! :)

Anonymkode: 6795a...03c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What, det er jo det beste svaret han kunne gitt! Ro ned damer, dere kommer til å miste håret tidlig når dere stresser så mye for ingenting! :)

Anonymkode: 6795a...03c

Oi! Så du tolker det som ett positivt svar? Tenkte mer at han måtte tenke ut en pen måte og dumpe meg på jeg 😅 men ja, du har rett.. må roe ned. Er ikke sunt å gå så opp i ting..

Anonymkode: 8c740...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Så du tolker det som ett positivt svar? Tenkte mer at han måtte tenke ut en pen måte og dumpe meg på jeg 😅 men ja, du har rett.. må roe ned. Er ikke sunt å gå så opp i ting..

Anonymkode: 8c740...5c2

Ja! Herregud! :) Han er på jobb, gir beskjed om at dere snakkes senere, ønsker deg en fin dag fordi han bryr seg om deg og sender et kyss for at du ikke skal uroe deg for at han ikke liker deg :)

Anonymkode: 6795a...03c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du stresser veldig. Dere har møttes alle gangene dere har avtalt å møtes og han har svart deg på god morgen meldinga i dag. Det er ikke så mye å småprate og jatte om hele dagen hver dag i mellom som er nyttig for bli kjent prosessen. Hadde jeg vært deg hadde jeg roet ned på chattemaset og spurt når helga nærmer seg om dere skal finne på noe, og ta en hyggelig og romantisk date igjen da. Og det er selvfølgelig helt innafor i en sånn sammenheng å spørre hva han ser for seg med dating, om han har tid og er følelsesmessig klar til å ha en kjæreste, og hva han tenker om deg. Men det er en uting å legge følelser i et menneske man hovedsakelig kjenner ut fra chatting, du bør møte han mer og kartlegge alle spørsmål, verdier han har osv og ikke minst det om han i det hele tatt vil ha kjæreste nå eller om han bare ser an, og om han dater andre eller vil satse på å finne ut av om det kan bli noe mellom dere, før du legger følelser i ting. For da kan man fort bli såra ja og det er ikke noe gøy. 

Anonymkode: 6795a...03c

Ja, er enig. Jeg er egentlig ikke en sånn chatte person, men det har blitt slik pga at han sender masse. 

Han skal dessverre bort i hele helga, og vi er begge helt alene med barn så det er ikke så lett hele tiden🙈

Ja utifra det vi har snakket om har vi veldig like verdier og slik😊 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har akkurat samme problem. Kjenner jeg er ferdig med tull og tøys, så jeg sendte en mld i stad og spurte hva han så for seg. Fikk tilbake at han var på jobb, og skulle svare når han kom hjem.. og at jeg måtte ha en fin dag, men kyssesmiley bak. Kjenner jeg kkke har så høye forhåpninger til det svaret 😅 

håper du har mer flaks en meg! 

Anonymkode: 8c740...5c2

Ja, får ikke inntrykk av at han her er tull og tøys, men man vet jo aldri. Jeg hadde heller ikke hatt høye forhåpninger til det svaret🙈 men kan jo være at han vil gi et bra svar og noen ganger kan det være vanskelig med forstyrrelser på jobb🙈

 

TS

Anonymkode: 84398...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har akkurat samme problem. Kjenner jeg er ferdig med tull og tøys, så jeg sendte en mld i stad og spurte hva han så for seg. Fikk tilbake at han var på jobb, og skulle svare når han kom hjem.. og at jeg måtte ha en fin dag, men kyssesmiley bak. Kjenner jeg kkke har så høye forhåpninger til det svaret 😅 

håper du har mer flaks en meg! 

Anonymkode: 8c740...5c2

Positivt at han responderte. Manglende respons hvis man tidligere har hatt et mønster med forholdsvis rask respons - og hensyntatt jobbsituasjon - betyr ofte negativt svar.

For min egen del, hvis jeg hadde fått en slik melding fra en kvinne jeg visste var interessert og jeg selv var interessert så hadde klart å slenge på en setning i svaret mitt ala "er veldig interessert, skriver mer senere". Det hadde jeg sagt mest for å betrygge kvinnen fordi jeg forstår hun bekymrer seg.

Sånn sette er svaret han ga litt negativt (har lar deg dingle). En kyssesmiley betyr ingenting her. Lykke til i hvertfall.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Så du tolker det som ett positivt svar? Tenkte mer at han måtte tenke ut en pen måte og dumpe meg på jeg 😅 men ja, du har rett.. må roe ned. Er ikke sunt å gå så opp i ting..

Anonymkode: 8c740...5c2

Jeg tolket deg også slik. Hadde gleda meg til han var ferdig på jobb :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, du vil sende han melding og spørre hva som foregår, fordi han ikke har sendt meldinger på noen timer mens han faktisk er på jobb?? 
Om du har så mye behov for oppmerksomhet og bekreftelse at daten ikke kan være på jobb en halv arbeidsdag uten å sende meldinger, så bør du vurdere date noen som absolutt ikke har annet liv, og sette som krav på datingapp at du må ha meldinger konstant. 

Anonymkode: 59789...a79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har akkurat samme problem. Kjenner jeg er ferdig med tull og tøys, så jeg sendte en mld i stad og spurte hva han så for seg. Fikk tilbake at han var på jobb, og skulle svare når han kom hjem.. og at jeg måtte ha en fin dag, men kyssesmiley bak. Kjenner jeg kkke har så høye forhåpninger til det svaret 😅 

håper du har mer flaks en meg! 

Anonymkode: 8c740...5c2

Men hva forventer du? Fyrer er på jobb, mener du at han skal legge til side det han egentlig skal gjøre og heller bruke arbeidstida på å analysere hva han tror og tenker om deres gryende forhold?

Og TS, jeg skjønner ærlig talt ikke hva problemet ditt er? Dere møtes stadig vekk og snakker nesten konstant, og så får du fullstendig panikk fordi han en gang ikke svarer så utfyllende som du syntes han burde? 

Jeg blir så matt av alle trådene hvor det forventes konstant oppmerksomhet og umiddelbare svar - det hender faktisk at man har et liv og andre forpliktelser selv om man dater.

Anonymkode: 4f8a0...cc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva forventer du? Fyrer er på jobb, mener du at han skal legge til side det han egentlig skal gjøre og heller bruke arbeidstida på å analysere hva han tror og tenker om deres gryende forhold?

Og TS, jeg skjønner ærlig talt ikke hva problemet ditt er? Dere møtes stadig vekk og snakker nesten konstant, og så får du fullstendig panikk fordi han en gang ikke svarer så utfyllende som du syntes han burde? 

Jeg blir så matt av alle trådene hvor det forventes konstant oppmerksomhet og umiddelbare svar - det hender faktisk at man har et liv og andre forpliktelser selv om man dater.

Anonymkode: 4f8a0...cc2

Enig 

Anonymkode: 6795a...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

wow, du vil sende han melding og spørre hva som foregår, fordi han ikke har sendt meldinger på noen timer mens han faktisk er på jobb?? 
Om du har så mye behov for oppmerksomhet og bekreftelse at daten ikke kan være på jobb en halv arbeidsdag uten å sende meldinger, så bør du vurdere date noen som absolutt ikke har annet liv, og sette som krav på datingapp at du må ha meldinger konstant. 

Anonymkode: 59789...a79

Nei, da misforstår du.  Det at han ikke svarer er ok. Jeg bare mente om det var innafor å spørre en jeg hadde møtt 3 ganger om han er interessert i å møte meg mer😊

Det er han som har tatt initiativ til all snap og chat.

men ja skal bare ha is i Magen

ts

Anonymkode: 84398...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

What, det er jo det beste svaret han kunne gitt! Ro ned damer, dere kommer til å miste håret tidlig når dere stresser så mye for ingenting! :)

Anonymkode: 6795a...03c

Haha, du hadde rett! Fikk veldig koselig og positivt svar 😁  krisemaksimerte vist uten grunn.. 

Anonymkode: 8c740...5c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

What, det er jo det beste svaret han kunne gitt! Ro ned damer, dere kommer til å miste håret tidlig når dere stresser så mye for ingenting! :)

Anonymkode: 6795a...03c

Haha, du hadde rett! Fikk veldig koselig og positivt svar 😁  krisemaksimerte vist uten grunn.. 

Anonymkode: 8c740...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da misforstår du.  Det at han ikke svarer er ok. Jeg bare mente om det var innafor å spørre en jeg hadde møtt 3 ganger om han er interessert i å møte meg mer😊

Det er han som har tatt initiativ til all snap og chat.

men ja skal bare ha is i Magen

ts

Anonymkode: 84398...cb5

Jeg ville ikke spurt på den måten, det høres litt anklagende ut. Men klart du kan spørre ham om han vil møtes igjen. Og også om hva han ser for seg videre :)

Og ikke stress fordi han ikke sender meld mens han er på jobb. Sikkert også positivt om du og tar initiativ til chatting. 

Anonymkode: f4f36...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke spurt på den måten, det høres litt anklagende ut. Men klart du kan spørre ham om han vil møtes igjen. Og også om hva han ser for seg videre :)

Og ikke stress fordi han ikke sender meld mens han er på jobb. Sikkert også positivt om du og tar initiativ til chatting. 

Anonymkode: f4f36...d2f

Ja, fikk en melding i går at han beklaget seg fordi  han hadde vært så stille. Han er like stille i dag også🙈 men fikk snap om at han måtte reise hjem med sykt barn. 

Han har lovet å hjelpe meg med noe som han svarte at vi kunne ta til uka. Jeg vil ikke mase da han er så snill og hjelper, men hvis det skulle vise seg at han ghoster meg sitter jeg litt i en dritt situasjon!( med tanke på tidsfristen til å fikse det).

har egentlig lyst til å sende meld om litt som skjedde sist date for vi gikk all the way, men jeg blir jo alltid driiit nervøs første gangen, og merket han ble det også. Derfor jeg er litt redd siden det ble så stille. 

Men så har jeg bare lyst til å vente med å sende noe som helst til i morgen og bare ønske han god tur i helga og at han må kose seg

 

ts

Anonymkode: 84398...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...