Gå til innhold

Mahad må tilbake til Norge – vil slå opp telt foran Stortinget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke lyve!

Anonymkode: 7fbbc...346

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 46a64...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 46a64...e25

Hvordan vet du han hat?

Anonymkode: 7fbbc...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det teltet ikke får stå i fred mer enn et par timer.

Anonymkode: 2f0d6...e0e

Det kommer nok masse folk og slår ring om det teltet tenker jeg - hylekoret fra venstresiden. 

Anonymkode: b0503...c18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hylekoret fra høyresiden står utenfor der igjen.

Anonymkode: 7f0aa...5ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hylekoret fra høyresiden står utenfor der igjen.

Anonymkode: 7f0aa...5ea

Nå er det venstresiden som er mest kjent for å lage hylekor. Prøv igjen. 

Anonymkode: b0503...c18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/nyheter/9803001/

Jeg blir så jævla provosert! At det går an å behandle noen på denne måten :rasende: 

Anonymkode: 7fbbc...346

Så du mener at folk bare må lyve på seg en asylstatus, og jo lengre de klarer å holde på løgnen jo mer skal de bli premiert for å lyve? Et ekstra pluss må jo være at de får ansiktet sitt i avisen, da er det ekstra synd på dem, og dette bør også premieres. Synd for dem som ikke klarer å få pressen til å ta tak i deres sak, de kan bare sendes ut.

Anonymkode: 0dfd8...b54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlendingsnemnda og utlendingsdirektoratet har konkludert med at han har løyet. Jeg kjenner personlig ikke alle detaljene i saken. Men hvis du sitter på informasjon eller dokumentasjon som beviser at han ikke har løyet så ville jeg snarest overlevert det til myndighetene.

Anonymkode: 5f526...9f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at folk bare må lyve på seg en asylstatus, og jo lengre de klarer å holde på løgnen jo mer skal de bli premiert for å lyve? Et ekstra pluss må jo være at de får ansiktet sitt i avisen, da er det ekstra synd på dem, og dette bør også premieres. Synd for dem som ikke klarer å få pressen til å ta tak i deres sak, de kan bare sendes ut.

Anonymkode: 0dfd8...b54

Han har ikke løget

Anonymkode: 7fbbc...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Utlendingsnemnda og utlendingsdirektoratet har konkludert med at han har løyet. Jeg kjenner personlig ikke alle detaljene i saken. Men hvis du sitter på informasjon eller dokumentasjon som beviser at han ikke har løyet så ville jeg snarest overlevert det til myndighetene.

Anonymkode: 5f526...9f7

De lyger

Anonymkode: 7fbbc...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skal han få opphold likevel, og då skal han endre hele utsendingssystemet? 

Pokker heller, de skulle latt den saken passere i stillhet? Ikke se og ikke røre. Så hadde dette gått fint! 

Han var jo ikke noe problem, han var ferdig integrert. Trenger ikke begynne å grave i gammel dritt. 

Anonymkode: 752d8...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De lyger

Anonymkode: 7fbbc...346

Ja du er vel mer troverdig du!

Anonymkode: b0503...c18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva han har å vinne på å provosere regjeringen med å reise tilbake, han hadde bodd i Norge om han ikke jukset seg frem til opphold. Kan ikke gå ustraffet fordi du er en «god» borger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke løget

Anonymkode: 7fbbc...346

Da må du nesten fortelle hvilke beviser du sitter på,ikke bare gjenta, " Han har ikke løyet".

Anonymkode: 0dfd8...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du er vel mer troverdig du!

Anonymkode: b0503...c18

Du først. 

Anonymkode: 7fbbc...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det venstresiden som er mest kjent for å lage hylekor. Prøv igjen. 

Anonymkode: b0503...c18

Personlig kjenner jeg ingen som sutrer mer, hyler høyere og ikke minst styggere som de lengst til høyre, men vi havner garantert i en sirkeldiskusjon om vi fortsetter. Poenget mitt et at argumentasjonen din er meningsløs med en gang du tyr til forslitte fraser som ikke tilfører diskusjonen noe som helst annet enn å få frem dine egne fordommer mot venstresiden, og er irrelevelant når det gjelder selve saken som diskuteres, dermed er du et hylekor selv. Kom med ordentlige argumenter heller, trenger vel ikke være så vanskelig?

Anonymkode: 7f0aa...5ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor komme tilbake til Norge? Han har jo ikke oppholdstillatelse her lenger, så burde ikke fått love å komme inn i landet. Reise tilbake til hjemlandet sitt, han vet hvilket land det er. Selv om jeg synes det er positivt at han har integrert seg og fått en bra og samfunnsviktig jobb, har jeg ikke noe til overs for at han har jukset ved ankomst. Da er hele suksessen hans basert på løgn og slikt bør aldri belønnes. Vi hadde allerede en Madina Salamova aka Marie Amelie.

Anonymkode: 101d3...11d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det er kjempefint å bo i Somalia liksom. Du får stikke en tur dit selv å se hva du synes om å bo der. 

Anonymkode: 1f0ff...a72

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan dra ditt selv..

Anonymkode: 7fbbc...346

Jeg er norsk, og har ingen ønsker om å besøke eller bosette meg i Somalia, eller Djibouti for den saks skyld. Han er ikke norsk. Han har ingen grunn til å oppholde seg her. At landet du er fra ikke er "kjempefint å bo i" er ikke grunn nok for å kreve asyl i et annet, mer velfungerende, land. Så lenge privilegier er gitt på falskt grunnlag er det helt ok at disse blir inndratt. 

Hele den tredje verden kan ikke flytte til vesten.

Anonymkode: a67e4...d9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasist!

Er tydeligvis det eneste "argumentet" venstresiden kommer med.

 

Anonymkode: bb6ec...f6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...