Gå til innhold

Hvor mye må være prøvd og hvor lenge før skilsmisse når man har barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner meg bare så sliten og tom. 

På en måte har jeg bare lyst til å avslutte hele forholdet og starte pånytt alene (med barna 50/50)

Vet ikke hvor mye jeg skal gi, blir bare mer og mer "borte" for hver dag som går, og er redd det går ut over barna med alt fokuset på ekteskapet.

Anonymkode: 1be81...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør at du blir "borte"?

Har dette kun med forholdet å gjøre, eller er det andre ting i livet som ikke er rosenrødt? 

Anonymkode: f9d36...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det godt hvordan du føler deg. Jeg er tjue år i ekteskapet å ha en tenåring. Tenker det samme. Det er kanskje verd å redde det.Det kan jeg ikke sir da jeg ikke kjenner deg. Det må du beslutte self om du gå eller ikke. Man må ikke leve i en helvete. Det er viktig at man skiller seg uten krangel for barns skyld.

Anonymkode: 40fb5...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør at du blir "borte"?

Har dette kun med forholdet å gjøre, eller er det andre ting i livet som ikke er rosenrødt? 

Anonymkode: f9d36...060

Er tungt å leve med et voksent menneske som man ikke ser på som kjæreste lenger, og jeg hater å være den som ikke klarer å finne de riktige følelsene når jeg ser at han vil så inderlig gjerne.

Er veldig fornøyd med livet ellers.

Ts

Anonymkode: 1be81...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er tungt å leve med et voksent menneske som man ikke ser på som kjæreste lenger, og jeg hater å være den som ikke klarer å finne de riktige følelsene når jeg ser at han vil så inderlig gjerne.

Er veldig fornøyd med livet ellers.

Ts

Anonymkode: 1be81...4fe

Så han har ikke noen store "feil" som du sliter med, det er mer at du ikke er forelsket i ham lenger?

Anonymkode: f9d36...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg ts,jeg har d også tungt i forholdet i perioder og vet hvor slitsomt det er.jeg elsker han men det har oppstått en utfordring som er litt annerledes enn de vi har hatt før,og jeg har ikke pokerfjes,så aaalt synes på meg.har du en pålitelig venn å snakke med 💜

Anonymkode: 1d962...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klem til deg ts,jeg har d også tungt i forholdet i perioder og vet hvor slitsomt det er.jeg elsker han men det har oppstått en utfordring som er litt annerledes enn de vi har hatt før,og jeg har ikke pokerfjes,så aaalt synes på meg.har du en pålitelig venn å snakke med 💜

Anonymkode: 1d962...bed

Vi har barn,langt ekteskap

Anonymkode: 1d962...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...