Gå til innhold

Jeg kommer til å miste følelsene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten har oppført seg litt dritt mot meg i det siste, og jeg merker at om det fortsetter så kommer jeg til å miste følelsene mine for han. Har virkelig ikke lyst til at det skal skje fordi jeg er så glad i han og elsker å være med han, men hver gang jeg har prøvd å ta opp at han oppfører seg dritt mot meg så skjer ingen endring. Han sier han elsker meg og vil være sammen med meg, men prøver ikke å stoppe meg fra å gå. Er redd for at han bare kommer til å si at vi skal gjøre det slutt om jeg tar det opp..

Har noem råd?

Anonymkode: f5a7a...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det opp og si at blir det ingen endring så er ikke dette lenger forholdet du vil vie livet ditt til. Sier han at da får du bare slå opp, eller fortsatt ikke gjør en innsats for å bevare forholdet så er det tydelig at prioriteringene hans ikke er som de skal og at han driter i forholdet så fort det krever noe av han, og du vil vel ikke være sammen med en som ser sånn på det uansett? 

Det fins menn der ute som ville gjort hva som helst for deg uansett hva det krevde og menn som til en hver tid handler etter forholdets beste og ikke egoets beste. 

Anonymkode: f1bcc...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...