Gå til innhold

Bekymrer jeg meg for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en ung gutt som lurer på saker og ting... starten av 20 årene

Har vært veldig usosial gjennom tenårene (bortsett fra nære venner) og har ikke gått gjennom de fasene som mange andre gjør, som å gå på fester i 16 års alderen, deretter være russ, festivaler osv

Har heller vært en nerd og vært oppslukt av ting jeg interesserer meg for. Og jeg har brukt tid til å reflektere samt tenke hva slags liv og karriere jeg vil ha, og vel, sånn generelt trives jeg veldig godt i eget selskap og kjeder meg sjelden.  Har lite irritasjonsmomenter i hverdagen, ingen komplekser for hvordan jeg ser ut eller andre ting, men kan være ganske lat...  føler meg veldig takknemlig for alt, bortsett fra disse tingene her:

- hvilken jobb det blir er usikkert, for karakterene er ikke de beste men jeg vet hva jeg vil gjøre
- flere bekjentskaper og være en del av et lite miljø

så da lurer jeg bare på...  siden jeg angrer ofte på at jeg ikke var med på alt det sosiale tidligere, at jeg henger etter?  men da ville jeg ikke vært den jeg er i dag eller hatt like mye orden på livsstilen min, tror jeg
Nå vet jeg jo at ikke alle har hatt den livsstilen, men det er jenter jeg vet om som har virker å ha flere år med denne typen ting allerede, og da blir jeg sjalu/redd for at jeg ikke brukte ungdomstiden på det der, og en følelse av at jeg har gått glipp av mye.

Til slutt kan jeg påpeke at jeg er heldig som har ett bra utseende, mest sannsynlig hvertfall. Men jeg er ikke interessert i å ligge rundt. Det blir som å skifte fotballag. Og jeg orker ikke å stresse, vil bare leve livet på min måte og får jeg drømmedama blir det egentlig perfekt
jeg er ingen selvdigger, men ettersom jeg har skjønt liker alle jenter DiCaprio, når han var ung vel og merke, det ligner litt syns jeg, men overvurderer nok her, men er rett over snittet høy og har trent mye gjennom livet hittil og går fint kledd.   sikkert vanskelig å tro men utseendet mitt har variert mye siden ungdomsskolen..Det tok litt tid før jeg skjønte hvordan jeg looks maxer, men nå skjønner jeg hva som tar seg bra ut og hva som ikke gjør det:P

Anonymkode: 9a473...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bekymrer deg iallfall over ting som ikke har noe særlig å si. Det er nå moroa begynner, spesielt hvis du skal utdanne deg. Anbefaler deg å bo på studenhjem i så fall, da får du raskt tatt igjen sprøheten fra ungdomstiden og mer.

Utseendet ditt har veldig lite å si, og jo eldre du blir, jo mindre har det å si. Jenter søker etter noen som er en god partner.

Anonymkode: 682d5...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er lat bør du absolutt ta tak i, spesielt når det kommer til renhold og ryddighet hjemme og fysisk aktivitet. Ingen damer vil ha en kjæreste de må ære ryddemamma for og som aldri gjør noe gøy sammen men som bare sitter på pcen hele dagen etter jobb. 

Alt det andre er ikke noe å bekymre deg for, ja du har gått glipp av mye sosialt men hva så, det er bare midlertidig moro og midlertidige venner. Du sier du vil ha flere bekjentskaper men det kan man jo få via studier eller hobby og sportsaktivitet man liker og driver med også. 

Karakterene dine kan du også gjøre noe med, ellers er det ikke sikkert du får bli det du vil bli. Du bør helt klart tenke på andre ting også, sånn at du ikke bare blir sittende i latskapen din å deppe og tenke at du ikke kan bli noe fordi de ikke får bli akkurat den ene tingen du har mest lyst til. 

Anonymkode: f6857...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske strukturert og ryddig, med latskap mente jeg at jeg ikke helt klarer å se for meg at jeg i fremtida skal klare å ordne alt sånn praktiske småting. Er skikkelig klønete når det kommer til skrujern og fysisk håndtverk. 

Og ja jeg gjør mye av de samme tingene, noe jeg egentlig er lei av, men når jeg begynner på noe jeg kan gjør jeg det hvertfall helhjertet.

Anonymkode: 9a473...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseendet ditt har veldig lite å si

Akkurat det er ikke sant

Anonymkode: 9a473...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig ganske strukturert og ryddig, med latskap mente jeg at jeg ikke helt klarer å se for meg at jeg i fremtida skal klare å ordne alt sånn praktiske småting. Er skikkelig klønete når det kommer til skrujern og fysisk håndtverk. 

Og ja jeg gjør mye av de samme tingene, noe jeg egentlig er lei av, men når jeg begynner på noe jeg kan gjør jeg det hvertfall helhjertet.

Anonymkode: 9a473...aae

Det er bare å lære seg eller i det minste gjøre sitt beste. De fleste går fort lei av å vaske, rydde, fikse og planlegge men man må gjøre det fordet. Så skjerpings. 

Anonymkode: f6857...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...