Gå til innhold

"Vi har lyst på fitta di"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, GauteS skrev:

Fylla har skylda. Men å sende noe slikt til akkurat DET mennesket, det virker ganske uforståelig.

Og det er ganske uforståelig at du ikke ser intensjonen med meldingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke sagt det samme om det skjedde deg...

Anonymkode: 1036a...7f1

Du skal vite at om jeg fikk en slik melding, hadde den største reaksjonen vært et skeivt flir:fnise:

Anonymkode: 12e90...f1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal vite at om jeg fikk en slik melding, hadde den største reaksjonen vært et skeivt flir:fnise:

Anonymkode: 12e90...f1b

Da kunne du skrevet tilbake

"Kysser du moren din med den munnen?"

Anonymkode: 1036a...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Hva kan årsakene være for at noen sier dette til L. Signe? 

Anonymkode: f94f5...a04

Umodenhet

Anonymkode: 1036a...7f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

En jævla rølpefest for 10 (!) år siden. Nå ramaskrik. Herregud.

Håper det opprettes like mange tråder om dette, som dere gjorde med Grande-saken.

Anonymkode: 81043...ede

Du mener slik media dysset og fortsetter å dysse ned TSG saken der hun hadde sex med en som knapt var over lavalderen, som var full uten å være lovlig til å drikke og i tillegg grep flere mannfolk i skrittet? Den saken? Det er den du sammenligner med EN grov kommentar på et chatteprogram, som hele msm slår opp i hytt og i mente?

Det er bra dere kvinner har dobbelmoral, ellers hadde dere hatt ingen moral.

Anonymkode: 7a4d9...792

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Usmakelig å sende sånn til noen man ikke har et seksuelt forhold til. Nok et godt eksempel på hvordan menn tar seg retten til å seksuelt trakassere kvinner for å prøve å nedverdige de og prøve å demonstrere makt over de. 

Det er godt seksuell trakassering er ulovlig og etter den viktige metoo kampanjen også blir tatt mer seriøst. Syns det er ganske utrolig at det fortsatt finnes enkelte som prøver å avfeie dette med at fylla har skylda eller at folk blir for lett krenket. Folk får lære å oppføre seg så er problemet løst. Og når det kommer til akuratt denne saken håper jeg den også blir løst asap, folk som jobber i politikken som er sexistiske skulle aldri få vært lov til å være aktive. Skammelige griser , skikkelig flaue folk!! 

Anonymkode: 893d5...d60

Det er helt tåpelig at det ikke skal være lov å gjøre noen feil lengre, uten at man skal henges ut i hele media (ved mindre man er kvinne da, da er det jo samtykkende og helt uproblematisk hva enn man omtaler motparten som). Nei, jeg har sluttet å bry meg om alt dette tullet dere kvinner sutrer over etter jeg så hvor lite dere bryr dere når det er en kvinne som er gjerningsmann.

Anonymkode: 7a4d9...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, SoWhat? said:

Det eneste komiske ved det er at idioten(e) som sendte den ikke bare ba om unnskyldning den gang! Nå sitter det en eller flere og svetter fordi de vil bli avslørt etter så mye fokus på det. Akkurat det får meg til å smile litt, for det er jaggu til pass for han eller dem. Tosker!

Enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umodenhet

Anonymkode: 1036a...7f1

Jeg mente ikke det. Mer i retning av «hvorfor valgte de ikke en mer attraktiv?». 

Anonymkode: f94f5...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt utelukket at vedkommende som sendte dette faktisk mente det, men formulerte seg fryktelig klønete? At han (de) faktisk hadde lyst på henne, og der hensikten ikke var å trakassere? 

Anonymkode: fe39c...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt utelukket at vedkommende som sendte dette faktisk mente det, men formulerte seg fryktelig klønete? At han (de) faktisk hadde lyst på henne, og der hensikten ikke var å trakassere? 

Anonymkode: fe39c...82d

Men for f...hvordan får du dette til å ikke bli trakasserende? "Formulerte seg fryktelig klønete?" Er du seriøs?? Blir så matt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at det ikke var ment å trakassere, i deres aldersgruppe er hun attraktiv, dette er grov umoden humor fra noen overstadig berusede menn, tror jeg. 

Anonymkode: 34503...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske sikker på at det ikke var ment å trakassere, i deres aldersgruppe er hun attraktiv, dette er grov umoden humor fra noen overstadig berusede menn, tror jeg. 

Anonymkode: 34503...891

Du må lese deg opp på forhistorien her. Ingen skriver sånt uansett. Hvem er dere som tror det egentlig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke helt intensjonen. Er det at noen faktisk har lyst på henne? (Er det så galt selv om det er litt vulgær sjekking).Er det fornærmende mot henne på noen måte? Det som vel er tydeligst er vel at noen forsøker å gjøre det litt pinlig for han som eide telefon og la den igjen på bordet mens han gikk på do.

Anonymkode: 8f8ea...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, julia83 skrev:

Skjønner ikke at dette er sextrakassering :)

Du

Anonymkode: 1036a...7f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, julia83 said:

Skjønner ikke at dette er sextrakassering :)

Herregud!

Anonymkode: cd5cc...a66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle 10 har nå stått åpent fram og nektet for å ha gjort det. Da blir nok ikke denne saken løst. Ola Borten Moe er rasende, men jeg la ærlig talt ikke forstå at han skal være mindre mistenkt enn noen av de andre 9.

Anonymkode: fe39c...82d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med nedsettende innhold og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...