Gå til innhold

Arrestert av politiet fordi de satt for lenge på Starbucks uten å bestille


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ba ikke de gå, de tilkalte politiet...

Anonymkode: 7d537...4a0

Jo tre (3) ganger.

Anonymkode: 39edb...66d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har tydeligvis ikke du..

Anonymkode: 39edb...66d

Det har jeg. Linken ligger i åpningsinnlegg så du kan lese 😃 

Anonymkode: 7d537...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo tre (3) ganger.

Anonymkode: 39edb...66d

De tilkalte politiet (1) gang. 

Anonymkode: 7d537...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De tilkalte politiet (1) gang. 

Anonymkode: 7d537...4a0

Åja du er en av de :) sorry alltfor sent på natta for meg. Godt natt :)

Anonymkode: 39edb...66d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åja du er en av de :) sorry alltfor sent på natta for meg. Godt natt :)

Anonymkode: 39edb...66d

:tellesauer:

Anonymkode: 7d537...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lovbrudd å sitte på en cafe

Anonymkode: 7d537...4a0

I USA er det ulovlig å oppholde seg på noen andres eiendom mot deres vilje.

Når betjeningen ber deg dra må du gjøre det, hvis ikke vil du bli arrestert.

Å motsettesegnår politiet ber deg dra fra et sted er fjottete. Det får deg anholdt i Norge også.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Pussle skrev:

 

Artikkelen

Anonymkode: 7d537...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

I USA er det ulovlig å oppholde seg på noen andres eiendom mot deres vilje.

Når betjeningen ber deg dra må du gjøre det, hvis ikke vil du bli arrestert.

Å motsettesegnår politiet ber deg dra fra et sted er fjottete. Det får deg anholdt i Norge også.

Nei

Anonymkode: 7d537...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi eieren vet at det gir dårlig pr å støtte den ansatte som fulgte starbucks regler. Forventer du å kunne sitte gratis på cafeen? Har opplevd selv og sett andre bli bedt om å dra om man ikke kjøper noe

 Det er helt vanlig. Og de nektet etter å bli bed om det 3 ganger, ikke 1 gang, ikke 2 ganger,men hele 3 ganger.                        Leter du litt på media finner du personer som er av samme farge,som ikke fordømmer den ansatte om å be de om å dra og heller ikke å ringe politiet, men at de fordømmer politiets håndering av saken. Google is your friend. 

Anonymkode: 39edb...66d

Politiet ba dem dra tre ganger. 

Hva faen skulle de gjort? De står der med to personer som aktivt bryter loven (trespassing) og som nekter å føye seg når de blir bedt om å slutte med det pågående lovbruddet. Hvis Starbucks hadde anmeldt ville disse to blitt dømt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 7d537...4a0

Hvilken av de tre påstandene er du uenig i?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som de har klart å samle det meste av bøller og drapsmenn i den amerikanske politistyrken.

Anonymkode: f70e4...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som de har klart å samle det meste av bøller og drapsmenn i den amerikanske politistyrken.

Anonymkode: f70e4...334

Gjerne les før du skriver ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pussle skrev:

Gjerne les før du skriver ;) 

Ditto ;)

Anonymkode: 7d537...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Politiet ba dem dra tre ganger. 

Hva faen skulle de gjort? De står der med to personer som aktivt bryter loven (trespassing) og som nekter å føye seg når de blir bedt om å slutte med det pågående lovbruddet. Hvis Starbucks hadde anmeldt ville disse to blitt dømt.

Det ikke lovbrudd sitte på cafe  

Anonymkode: 7d537...4a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Politiet ba dem dra tre ganger. 

Hva faen skulle de gjort? De står der med to personer som aktivt bryter loven (trespassing) og som nekter å føye seg når de blir bedt om å slutte med det pågående lovbruddet. Hvis Starbucks hadde anmeldt ville disse to blitt dømt.

Jeg trodde du var en av de mer oppegående her, for det er det jeg har fått inntrykk av. Ihvertfall mener jeg å kjenne igjen nikket i den forbindelsen. Nå syns jeg du virker til å være helt på jorde! Hvorfor skulle politiet be de gå i første omgang?? De hadde ikke gjort noe galt annet enn å vente på en venn i under femten minutter. Når han kom så ville de sikkert bestilt noe siden de skulle møtes der. Politiet kunne bare fått overblikk over situasjonen og gått. Istedenfor måtte de være totalt idioter å arrestere to helt uskyldige personer. Det er bare helt blåst alt sammen. Idioti på sitt verste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ikke lovbrudd sitte på cafe  

Anonymkode: 7d537...4a0

Hvis du blir bedt om å dra er det et lovbrudd i USA.

1 time siden, SoWhat? skrev:

Jeg trodde du var en av de mer oppegående her, for det er det jeg har fått inntrykk av. Ihvertfall mener jeg å kjenne igjen nikket i den forbindelsen. Nå syns jeg du virker til å være helt på jorde! Hvorfor skulle politiet be de gå i første omgang?? De hadde ikke gjort noe galt annet enn å vente på en venn i under femten minutter. Når han kom så ville de sikkert bestilt noe siden de skulle møtes der. Politiet kunne bare fått overblikk over situasjonen og gått. Istedenfor måtte de være totalt idioter å arrestere to helt uskyldige personer. Det er bare helt blåst alt sammen. Idioti på sitt verste.

Politiet ba dem gå fordi betjeningen hadde bedt dem dra. I USA er det ulovlig å oppholde seg på noen andres eiendom etter at man blir bedt om å dra. 

Politiet har ikke gjort noe galt her. Om det var berettiget av betjeningen å be dem dra er en annen sak. Men det er slettes ikke uvanlig å kreve at man må kjøpe noe for å oppholde seg på cafe. Hadde de kjøpt seg en flaske vann til $1 hadde det ikke vært noe problem. 

De ba attpåtil om å bruke toalettet uten å kjøpe noe. Forstår at en gretten ansatt da ber dem dra. Vanlig kutyme i USA er å kjøpe noe hvis man skal bruke toalett. Så da har du noen som er uhøffelig og som ikke kjøper noe. Da er det forståelig at de ikke er velkommen.

Hvis jeg ba deg forlate kjøreskolen jeg jobber på, du nekter slik at jeg ringer politiet og du nekter å dra når politiet gjentatte ganger ber deg dra, hva tror du hadde skjedd?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...