Gå til innhold

Galaxy 8+ eller 9+ ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det veldig stor forskjell på Samsung galaxy 8+ og 9+ ? 9+ koster minst 2.500 kr mer og jeg lurer på om det er verdt det? Etter hva jeg har skjønt så er kamera forbedret, men er det det eneste? 8+ har vel også et veldig bra kamera?

Jeg har lenge hatt planer om å kjøpe 8+ men så kom 9'ern og jeg ble plutselig i tvil. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7213a...ab1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Optimo

Fingeravtrykk-leseren er bedre plassert på 9. Det er en sånn ting du kommer til å irritere deg i hjel av på 8. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 21.25, Guile skrev:

Fingeravtrykk-leseren er bedre plassert på 9. Det er en sånn ting du kommer til å irritere deg i hjel av på 8. 

Ok, takk for svar :)

Anonymkode: 7213a...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 21.27, Nasse Nøff ❤ skrev:

Du finner flere ved å søke på youtube. Brukte søkeordene "samsung galaxy s8+ vs s9+"

Tusen takk @Nasse Nøff ❤

Anonymkode: 7213a...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 21.25, Guile skrev:

Fingeravtrykk-leseren er bedre plassert på 9. Det er en sånn ting du kommer til å irritere deg i hjel av på 8. 

Må man bruke den leseren?

Anonymkode: 26202...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke plussversjonen, men jeg har S8 og jeg irriterer meg ikke over fingeravtrykksleseren sånn til daglig, for det går an å bruke andre ting - ansiktsskanning f.eks.

Men, hvis man logger inn i nettbank eller andre steder stadig vekk med fingeravtrykk så kan det bli et lite irritasjonsmoment. 

Jeg har ikke prøvd S9 så jeg kan ikke si  noe om forskjellen, men jeg digger S8 i hvert fall og den passer helt perfekt. Oppgraderte fra S7 for et par mnd siden og er kjempefornøyd. 

Anonymkode: f6f49...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...