Gå til innhold

Ikke invitert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, kaleidoskop skrev:

Ja, jeg hadde spurt de andre. 
Jeg hadde nok ikke ringt bruden, for som du sier det er vanskelig å ta opp. Men jeg hadde ikke skjønt hvorfor jeg ikke var invitert og hadde derfor hørt rundt med de andre. Særlig om det var i en setting som kom opp, som når ene forlover spurte hva TS skulle ha på seg i bryllupet og hun svarer hun ikke er invitert. Da hadde jeg nok spurt; vet du hvordan de har valgt ut gjestelista? Vet du om hvem andre som er invitert? etc

Jeg synes den samtalen var bare merkelig, fordi forloveren sitter med gjestelista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Jeg synes den samtalen var bare merkelig, fordi forloveren sitter med gjestelista.

Det er da ikke alle forlovere som sitter med gjestelisten. Heller at forlover har navn på de brud vil ha i utdrikningslag (som ofte er flere enn de som de invitert, samt at noen er invitert i bryllup av plikt, og ikke ønskes i utdrikningslaget). Altså to ulike lister.

Anonymkode: a9199...0f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke alle forlovere som sitter med gjestelisten. Heller at forlover har navn på de brud vil ha i utdrikningslag (som ofte er flere enn de som de invitert, samt at noen er invitert i bryllup av plikt, og ikke ønskes i utdrikningslaget). Altså to ulike lister.

Anonymkode: a9199...0f8

Ts sa ingenting om at hun ble invitert til utdrikkingslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, O.G. said:

Ts sa ingenting om at hun ble invitert til utdrikkingslaget.

Det var ikke poenget.

Anonymkode: 814ce...a3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/21/2018 at 8:39 PM, O.G. said:

Hva er poenget?

Les eng gang til så kanskje du forstår det.

Anonymkode: 814ce...a3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les eng gang til så kanskje du forstår det.

Anonymkode: 814ce...a3e

Gjort og jeg ser fremdeles ikke poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hvordan du har det TS. Jeg oppdaget en gang at en venninne jeg selv trodde jeg stod nær med hadde invitert alle de andre i gjengen utenom meg. Da jeg konfronterte henne kom hun med en syltynn forklaring. Har ikke giddet å ha noe med henne å gjøre etter det. Fikk senere vite at hun hadde gått og snakket dritt bak ryggen på meg og ville ikke være venner med meg lengre. Hyggelig å vite sånn helt ut av det blå. I stedet for å bare si sannheten til meg da jeg konfronterte henne. Sier i dag ikke hei til henne når jeg møter på henne, til tross for at hun prøver å få kontakt. Det kjennes bare ut som et ekstremt svik. Anbefaler deg derfor å ha hodet hevet og komme deg videre. Hun fortjener ikke noe videre oppmerksomhet fra deg. Spander heller tiden din på folk som vil deg vell. 

Anonymkode: 6564b...158

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke jeg blitt invitert så hadde jeg heller ikke dratt på utdrikkingslag, kjøpt gave eller gått i kirka, selvfølgelig ikke.

Anonymkode: c02b8...5e1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2018 at 11:36 AM, O.G. said:

Jeg synes den samtalen var bare merkelig, fordi forloveren sitter med gjestelista.

Forloveren min hadde ikke min gjesteliste, hva skulle hun med den?

Anonymkode: 9dddc...8c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forloveren min hadde ikke min gjesteliste, hva skulle hun med den?

Anonymkode: 9dddc...8c2

Er du bruden TS snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forloveren min hadde ikke min gjesteliste, hva skulle hun med den?

Anonymkode: 9dddc...8c2

Ikke min heller, og jeg hadde ikke hennes da jeg var forlover. Hadde noenlunde oversikt, men med 100 gjester hadde jeg ikke kontroll på alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, O.G. said:

Er du bruden TS snakker om?

Nei, heldigvis.Men jeg lurer på hvorfor du mener at en forlover har gjestelisten

Anonymkode: 9dddc...8c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, heldigvis.Men jeg lurer på hvorfor du mener at en forlover har gjestelisten

Anonymkode: 9dddc...8c2

Sånn at de har oversikt over hvem som skal bli med på utdrikkingslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hind
On 4/18/2018 at 10:33 AM, O.G. said:

Jeg tror ikke det er så lurt.

Det kan hurtig gjøre TS til syndebukk/tvinge bruden i et hjørne og gi en invitasjon hun egentlig ikke vil og det blir ikke trivelig i bryllupet for noen involverte. Vennskapet er ikke mer, ingen vits i å tvinge frem noe anent enn ordinær høflighet her.

Enig. Her er det eneste riktige å sette strek og gå videre med rak rygg. Tydeligere avvisning er det vel knapt mulig å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 14.45, O.G. skrev:

 TS.

Jeg håper du står opp for deg selv og gir blanke i å gå i kirken og gi gave, i tillegg ikke å spørre bruden eller noen av de andre om hvorfor du ikke ble invitert/om de vet noe om hvorfor du ikke ble invitert. Ikke snakk om det her med mindre noen stiller direkte spørsmål om hvorfor du ikke var i bryllupet. Da kan du si det som du er at du som den eneste i venninnegjengen ikke ble invitert og er lei deg for at du ble utestengt, at du naturligvis respekterer avgjørelsen som ble tatt, men at du ikke lenger ser på bruden som ei venninne mer og velger å holde avstand til resten av gjengen også fordi ingen av dem stod opp for deg.

 

Forloveren spurte om jeg var invitert i bryllupet, men hun burde jo visst jeg ikke var det. Forloveren inviterte heller ikke til utdrikningslag, fikk en del bilder fra hvor fint de hadde det. Venter på svar på hvorfor det ble slik. Vet at den ene i gjengen ble invitert pga hun inviterte i sitt bryllup. Så blir vel plassert ved siden av denne personen. Kommer ikke til å stille i kirken eller noe slikt. Det får bli som det ble. Så vet man hvor man har hverandre. Og der var man ikke anonym lengre.. 😂 

Endret av rosahelikopter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
2 timer siden, rosahelikopter skrev:

Forloveren spurte om jeg var invitert i bryllupet, men hun burde jo visst jeg ikke var det. Forloveren inviterte heller ikke til utdrikningslag, fikk en del bilder fra hvor fint de hadde det. Venter på svar på hvorfor det ble slik. Vet at den ene i gjengen ble invitert pga hun inviterte i sitt bryllup. Så blir vel plassert ved siden av denne personen. Kommer ikke til å stille i kirken eller noe slikt. Det får bli som det ble. Så vet man hvor man har hverandre. Og der var man ikke anonym lengre.. 😂 

Du ble invitert alikevel, eller misforstår jeg deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, O.G. said:

Sånn at de har oversikt over hvem som skal bli med på utdrikkingslaget.

Det har jo ikke noe med gjestelisten å gjøre. Forlover får en egen liste med aktuelle for utdrikningslaget. Hvilken nytte har forloveren av å vite hvem andre som kommer? Barn og mannens eldre tanter f.eks hva skulle forlover med en liste med disse på?

Anonymkode: 9dddc...8c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...