Gå til innhold

Ikke invitert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, O.G. skrev:

Nemlig og jeg skulle gjerne ha vist hva som foregikk i hodet på bruden da hun fant ut av å utelate bare en fra ei naturlig gruppe. Hvorfor TS istedet for noen av de andre? Ser hun noe i TS som gjør til at hun tror hun kan komme seg unna med det her uten at det for følger for vennskapet eller er det en feig måte å kutte ut TS på? 

Joda, men det er en samtale utenfor bryllupet fordi det sier noe om vennskapet TS tror de har som hun kanskje ikke selv mener de har osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Carrot said:

Joda, men det er en samtale utenfor bryllupet fordi det sier noe om vennskapet TS tror de har som hun kanskje ikke selv mener de har osv.. 

Hæ?

Bare det at hun ikke er nvitert er signal nok.

Man må ike gjøre seg dummere enn man er.

Anonymkode: 814ce...a3e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carrot said:

Joda, men det er en samtale utenfor bryllupet fordi det sier noe om vennskapet TS tror de har som hun kanskje ikke selv mener de har osv.. 

Og alle andre venner er invitert i den vennegjengen!

Hva er det som er å vanskelig å forstå  eller misforstå med dette?

kjeder du deg?

Anonymkode: 814ce...a3e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carrot skrev:

Joda, men det er en samtale utenfor bryllupet fordi det sier noe om vennskapet TS tror de har som hun kanskje ikke selv mener de har osv.. 

Nja.

Bryllupet er både kontekst og subtekst. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi gave når kjerringa har skviset ut en som hun har gjort?den var goder det uansett normalt å gi noen gave når de ikke ser på deg som såpass nær at de ber til bryllup engang? Hadde ikke jeg giddi. Ber seg innstendig om å bare overse hele greia og bruden.. Hadde vel selv følt en trang til å si noe men bedre å bare holde kjeft,ikke for bruden sin skyld mem din egen. Blir stadig sjokka over at voksne mennesker fortsatt oppfører seg som om de gikk i barnehagen.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alle andre venner er invitert i den vennegjengen!

Hva er det som er å vanskelig å forstå  eller misforstå med dette?

kjeder du deg?

Anonymkode: 814ce...a3e

Har du lest svarene mine eller hoppet du på å skrive først? :fnise: 

Nei jeg kjeder meg ikke, takk som spør - og jo det er lett å forstå at bruden ikke set på TS som en så god venn som TS tror de er, og at TS og denne damen har ulikt syn på hva som er greit og ikke sov er utvilsomt - men, og dette er viktig så dette må du få med deg; mitt svar dreide seg KUN om poenget til @O.G. som jeg siterte, at når det gjelder samtalen om vennskapet og tolkningen av dette. Men jeg skjønner jo at for noen er det vanskelig å se akkurat den biten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carrot skrev:

Har du lest svarene mine eller hoppet du på å skrive først? :fnise: 

Nei jeg kjeder meg ikke, takk som spør - og jo det er lett å forstå at bruden ikke set på TS som en så god venn som TS tror de er, og at TS og denne damen har ulikt syn på hva som er greit og ikke sov er utvilsomt - men, og dette er viktig så dette må du få med deg; mitt svar dreide seg KUN om poenget til @O.G. som jeg siterte, at når det gjelder samtalen om vennskapet og tolkningen av dette. Men jeg skjønner jo at for noen er det vanskelig å se akkurat den biten. 

Jeg er helt uenig med deg at ts skal ta en snakk med bruden verken før eller etter. 

 Looks like a duck.

Talks like duck.

Is a fucking duck! 

Anonymkode: e9dca...85e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt uenig med deg at ts skal ta en snakk med bruden verken før eller etter. 

 Looks like a duck.

Talks like duck.

Is a fucking duck! 

Anonymkode: e9dca...85e

"a 

Anonymkode: e9dca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Carrot skrev:

Har du lest svarene mine eller hoppet du på å skrive først? :fnise: 

Nei jeg kjeder meg ikke, takk som spør - og jo det er lett å forstå at bruden ikke set på TS som en så god venn som TS tror de er, og at TS og denne damen har ulikt syn på hva som er greit og ikke sov er utvilsomt - men, og dette er viktig så dette må du få med deg; mitt svar dreide seg KUN om poenget til @O.G. som jeg siterte, at når det gjelder samtalen om vennskapet og tolkningen av dette. Men jeg skjønner jo at for noen er det vanskelig å se akkurat den biten. 

Bruden har vært falsk til TS, det er ikke før nå at TS begynner å forstå at hun ikke er ei venninne av henne og det er heller ikke resten av venninnegjengen. Håper hun er klar for å bli forbannet fordi de har kastet bort tiden hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt uenig med deg at ts skal ta en snakk med bruden verken før eller etter. 

 Looks like a duck.

Talks like duck.

Is a fucking duck! 

Anonymkode: e9dca...85e

Hallo, jeg har IKKE noe sted sagt at hun skal ta den praten - les igjen :fnise: hvor vanskelig dette er å forstå skjønner jeg ikke. 

Jeg svarte på @O.G. sitt innlegg at HVIS hun skulle så var det I SÅ FALL ikke relatert bla bla bla.. skjønte du det nå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Bruden har vært falsk til TS, det er ikke før nå at TS begynner å forstå at hun ikke er ei venninne av henne og det er heller ikke resten av venninnegjengen. Håper hun er klar for å bli forbannet fordi de har kastet bort tiden hennes.

Jeg er helt enig i at om dette var MIN vennekrets ville jeg nok ikke brukt så mye tid på denne damen videre, som jeg skrev innledningsvis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 TS.

Jeg håper du står opp for deg selv og gir blanke i å gå i kirken og gi gave, i tillegg ikke å spørre bruden eller noen av de andre om hvorfor du ikke ble invitert/om de vet noe om hvorfor du ikke ble invitert. Ikke snakk om det her med mindre noen stiller direkte spørsmål om hvorfor du ikke var i bryllupet. Da kan du si det som du er at du som den eneste i venninnegjengen ikke ble invitert og er lei deg for at du ble utestengt, at du naturligvis respekterer avgjørelsen som ble tatt, men at du ikke lenger ser på bruden som ei venninne mer og velger å holde avstand til resten av gjengen også fordi ingen av dem stod opp for deg.

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OG mener at du at hun skal forklare alt dette om hun blir spurt om hun er invitert?  Jeg hadde nok bare sagt "nei, jeg er ikke invitert".  Begynner man å forklare hvorfor setter man seg selv i dårlig lyst, jeg hadde lurt på hva slags sosiale antenner denne personen hadde on hun fortalte meg alt dette.  Og i tillegg folk er ikke intressert i å høre om alt dette dramaet og antagligvis kommer til å tro at det er en grunn til at man ikke ble invitert.. 

Anonymkode: e9dca...85e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG mener at du at hun skal forklare alt dette om hun blir spurt om hun er invitert?  Jeg hadde nok bare sagt "nei, jeg er ikke invitert".  Begynner man å forklare hvorfor setter man seg selv i dårlig lyst, jeg hadde lurt på hva slags sosiale antenner denne personen hadde on hun fortalte meg alt dette.  Og i tillegg folk er ikke intressert i å høre om alt dette dramaet og antagligvis kommer til å tro at det er en grunn til at man ikke ble invitert.. 

Anonymkode: e9dca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OG mener at du at hun skal forklare alt dette om hun blir spurt om hun er invitert?  Jeg hadde nok bare sagt "nei, jeg er ikke invitert".  Begynner man å forklare hvorfor setter man seg selv i dårlig lyst, jeg hadde lurt på hva slags sosiale antenner denne personen hadde on hun fortalte meg alt dette.  Og i tillegg folk er ikke intressert i å høre om alt dette dramaet og antagligvis kommer til å tro at det er en grunn til at man ikke ble invitert.. 

Anonymkode: e9dca...85e

Vel, det er nok en grunn til at TS ikke er invitert, men TS vet ikke grunnen. TS er ellers fri til å si eller ikke si hva hun ønsker.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, O.G. skrev:

 TS.

Jeg håper du står opp for deg selv og gir blanke i å gå i kirken og gi gave, i tillegg ikke å spørre bruden eller noen av de andre om hvorfor du ikke ble invitert/om de vet noe om hvorfor du ikke ble invitert. Ikke snakk om det her med mindre noen stiller direkte spørsmål om hvorfor du ikke var i bryllupet. Da kan du si det som du er at du som den eneste i venninnegjengen ikke ble invitert og er lei deg for at du ble utestengt, at du naturligvis respekterer avgjørelsen som ble tatt, men at du ikke lenger ser på bruden som ei venninne mer og velger å holde avstand til resten av gjengen også fordi ingen av dem stod opp for deg.

 

Ellers så er jeg enig :)

Anonymkode: e9dca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, det er nok en grunn til at TS ikke er invitert, men TS vet ikke grunnen. TS er ellers fri til å si eller ikke si hva hun ønsker.

Jeg bare tror ikke det er lurt å forklare i lange baner, men bare si om man blir spurt at nei, jeg ble ikke invitert. Det enkleste er stort sett alltid det beste :)

Anonymkode: e9dca...85e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bare tror ikke det er lurt å forklare i lange baner, men bare si om man blir spurt at nei, jeg ble ikke invitert. Det enkleste er stort sett alltid det beste :)

Anonymkode: e9dca...85e

Jeg vil ikke si det er noe forklaring, det er vel mer tanker og avgjørelser man gjør seg og som man åpenbarer når man blir spurt og ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...