Gå til innhold

Lite initiativ - for opptatt for date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en fyr forrige uke for en kaffe. Veldig hyggelig. Kanskje ikke forholdsmateriale (Pga at vi er veldig forskjellige) - men hvem vet, jeg har veldig lyst å treffe han igjen.

Vi har sendt noen mld siden, men det er alltid jeg som starter samtalene.. santidig følger han alltid opp med spørsmål og liker bildene mine på SoMe osv. Han kan gjerne svare en dag senere på mld når jeg skriver forresten.

Begge er godt voksne selv om det ikke høres sånn ut. 

Hvertfall! Han gjennomgår noe vanskelig i livet sitt akkurat nå og er litt deppa tror jeg, så tenker der er derfor han bruker lang tid på å svare av og til. Eller så har han kanskje noen andre..vet ikke.

Jeg var usikker på om jeg turte, men så gjorde jeg det: jeg foreslo og treffes igjen. Fikk svar om at ja, det hadde han lyst til. Men at han var veldig opptatt framover og at han skulle bort i helga. Men at vi kunne meldes om tid og sted. 

Nå venter jeg på at han tar kontakt med meg ikke sant? Blir jeg satt på vent mon tro? Har han andre på gang? Jeg vet dere egentlig ikke kan svare på det, blir bare så usikker.

 

Anonymkode: 0191c...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat på samme måte! Jeg blir gal. Mistenker ikke at "min" er deprimert eller noe, tror han bare er veldig opptatt. 

Jeg har sparket ballen kraftig over til han ved å "minne" han på den utestående avtalen vi har, så nå vil ikke jeg foreta meg noe mer, i hvertfall ikke på en god stund. 

Jeg føler meg så "dum" når det hele tiden er jeg som må dra i gang samtalene, så jeg tenker at dersom han er interessert på ordentlig (og ikke "jatter" med meg for å være hyggelig), så tar han kontakt når han har tid og anledning. Anbefaler deg å gjøre det samme! 

Anonymkode: fc0f1...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er også redd for at han bare jatter med. Vel. Får vel leve livet, prøve å ikke tenke på han og heller bli positivt overraska om han faktisk tar kontakt på eget initiativ..

Anonymkode: 0191c...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kommer til å ta kontakt med deg, bra initiativ du har gjort. Vil oppmuntre deg ved å si han ikke har noen på si, bare slapp av, og gled deg med det du gjør ellers i hverdagen.

Anonymkode: 60dae...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kommer bare til å skape frustrasjon for deg videre. Han klarer sannsynligvis å svare alle andre på langt kortere tid enn ett døgn og det er ren utopi at han liksom har så mye mer preserende ting enn folk flest som står i veien for å bli kjent med deg. 

Folk prioriterer: hvis noe er viktig for dem.

Anonymkode: 85bf8...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater også en opptatt mann som kan bruke flere dager på å svare. Usikker på om det er manglende interesse eller om han fakitisk har så drøyt mye å gjøre på jobben at han ikke kan ta seg tid til å svare litt kjappere innimellom. Vi har bare vært på to dates, og avtaler egentlig bare neste møte via meldinger/tinder, så jeg er ikke så krevende sånn sett. Men mister litt piffen når det drøyer sånn, foretrekker at folk bare sier rett ut at man ikke ønsker noe mer.

Anonymkode: df51a...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om vi holdes litt på vent jeg. De sjekker ut om de kan gjøre bedre først. Tipper vi hører noe om de ikke får napp andre steder, evnt havner i seng med dem, og finner til slutt ut at han egentlig ikke var så interessert men vi var gode å ha i mangel på noe bedre der og da.

Anonymkode: 0191c...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om vi holdes litt på vent jeg. De sjekker ut om de kan gjøre bedre først. Tipper vi hører noe om de ikke får napp andre steder, evnt havner i seng med dem, og finner til slutt ut at han egentlig ikke var så interessert men vi var gode å ha i mangel på noe bedre der og da.

Anonymkode: 0191c...7db

 

Ikke for å være kjip nå, men de fleste datene er vel bare gode å ha mens man venter på noe bedre? De fleste dater jo flere og noen ganske mange før de finner noen de blir sammen med.

Anonymkode: 0f4a4...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er personlig ikke så fan av massedating og skjønner heller ikke hvordan folk har tid eller ork til det. Men vurderer selv å bare pule rundt til jeg finner noen som passer, uten å ha dårlig samvittighet.

Anonymkode: df51a...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd det samme og som har gladhistorier å komme med? :)

Anonymkode: fc0f1...f0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd det samme og som har gladhistorier å komme med? :)

Anonymkode: fc0f1...f0e

Jeg vet ikke hvordan daten din er som person, og tydeligvis ikke du heller siden du har truffet han bare en gang. Jeg datet en som var veldig distre av seg. Direkte treig i oppfattelsen noen ganger, og ikke en slik person du kan hinte til. Nå kjente jeg han fra før, men når jeg fikk følelser for han så uroet jeg meg jo for alt og analyserte alt om hva han sa og ikke sa.
Han var slik som kunne se meldingen, men vente 1 dag med og svare :fnise: Manglende interesse var det ikke. 
Vi holdt på å bli sammen, men da hadde begge dratt det så ut at vi mistet dem igjen og fant hver våres nye.

Og hadde han vært veldig ivrig på meldinger, og du hadde laget en tråd, så hadde garantert noen her inne bare skrevet "han skal nok bare nedi buksene dine , dessverre"

Anonymkode: 3e674...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever noe lignende nå, bare at vi ikke har møttes ennå. tror jeg ikke gidder mer nå.

Jeg spør henne om vi skal møtes, "ja det synes jeg:-)".

Jeg foreslår dag og sted, "ja okei det høres greit ut :).".

Dagen før, jeg spesifiserer tid. "Nei uff det går ikke likevel :/"  

okei, en annen dag da.  ", "ja, okei :-)" 

hei, møtes fredag ?" "nei, jeg skal X :(" .

Okei, hva med søndag? Eventuelt når passer det for deg?   "Nei, jeg skal Y. Uff jeg er visst en veldig busy kjerring xD"

Herre så irriterende

Endret av SpaceDementia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...