Gå til innhold

Flere som er mer forelsket i mannen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som blir mer forelsket i mannen sin med årene? 

Jeg og mannen har snart holdt sammen i 20 år. 

Anonymkode: b056a...bec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! :)

Og vittig at dere har vært sammen akkurat dobbelt så lenge som meg og mannen. Dere var "oss" da vi ble sammen. På en måte.

Anonymkode: cb647...259

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bare på sjett året, men er til gjengjeld på ekteskap nr 2 og midt i småbarnsfase med to under tre år og null søvn. Likevel blir jeg bare mer forelsket for hver dag. Selv om vi kan glefse til hverandre på nettene når vi begge vil sove, og det blir liten tid til romantikk. Andre og siste ekteskap. Det var aldri slik som dette i første, så vi går for livstid <3 

Anonymkode: 74930...178

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja❤️ Selv om «forelskelsesfølelsen» ikke er like oppslukende og voldsom som den var i begynnelsen så er jeg veldig forelsket, og elsker han mer og mer, til tross for 3 små barn, mye kaos, og lite søvn, og endel irriterte kommentarer😅

blir av og til redd, fordi jeg får veldig følelsen av at jeg «ikke klarer meg uten han»... men på en positiv måte... om det gir mening🤣

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 14 år og ikke hatt sex på fem år !    Ikke særlig forelsket kan du si.

Anonymkode: 5b389...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som blir mer forelsket i mannen sin med årene? 

Jeg og mannen har snart holdt sammen i 20 år. 

Anonymkode: b056a...bec

Jaaaa!!! Er stormende forelsket etter ti år med samme mann :) Er snart femti år og har aldri hatt det så fint noensinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner på at jeg også blir forelsket i mannen min om igjen, vært sammen i 12 år. Selvom vi også har stunder som er slitsomme, så vet jeg at følelsen av å være forelsket kommer tilbake :) 

Anonymkode: e5943...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner på at jeg også blir forelsket i mannen min om igjen, vært sammen i 12 år. Selvom vi også har stunder som er slitsomme, så vet jeg at følelsen av å være forelsket kommer tilbake :) 

Anonymkode: e5943...9f8

Jeg klarer også og se de positive sidene hans mer og mer, og prøver å tenke på de tingene i stedet for de sidene som irriterer meg.

Anonymkode: e5943...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. "Bare" vært sammen med min i 5 år, men jeg kjenner fremdeles på forelskelsen og det er ofte at jeg bare MÅ klemme og kose og tafse og fortelle han hvor mye jeg elsker ham og klæsj og kliss. Han gjør det samme, hele tiden <3 Sender hverandre søte meldinger hver dag, kysser og koser hver eneste dag - og jeg er overlykkelig over at jeg skal være sammen med denne mannen resten av livet (bank i bordet at ingen av oss dør tidlig).

Anonymkode: fb088...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Blir bare bedre med alderen. 

Anonymkode: bf775...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niende året. Har holdt sammen gjennom alle tyveårene. Elsker han mer og mer, og har blir «gjenforelsket» med jevne mellomrom :fnise: nå om dagen er jeg kjempeforelsket i min kjære, får sommerfugler i magen når jeg tenker på han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen i 14 år og ikke hatt sex på fem år !    Ikke særlig forelsket kan du si.

Anonymkode: 5b389...42a

Hvorfor blir du i forholdet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, milli123 skrev:

Hvorfor blir du i forholdet da?

Fordi vi har barn, og fordi han vil. Vanskelig å gå da.

Anonymkode: 5b389...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen i 14 år og ikke hatt sex på fem år !    Ikke særlig forelsket kan du si.

Anonymkode: 5b389...42a

Oj..vil ingen av dere,eller bare den ene som ikke vil ha sex 

Anonymkode: c5635...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oj..vil ingen av dere,eller bare den ene som ikke vil ha sex 

Anonymkode: c5635...49a

Obs,så okke at spørsmålet var besvart..

Anonymkode: c5635...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi har barn, og fordi han vil. Vanskelig å gå da.

Anonymkode: 5b389...42a

Ikke glem deg selv 💜 

Anonymkode: c5635...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var meg. Men det ble slutt mellom oss etter 14 år, det var han som gikk. Nå tror jeg at han er betatt av meg igjen, men jeg vil ikke ha ham tilbake. Det blir å starte på nytt med en ny, og håpe det holder bedre denne gangen.

Anonymkode: 09d03...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 år nå, og blir bare mer og mer forelsket :) Merket en skikkelig boost da sønnen vår ble født i fjor, fikk sett en ny side av mannen, som gjorde at blodet bruste skikkelig :) Tenker bare gode tanker om han, og smiler når jeg tenker på hvor bra han er. Hadde trodd det kom til å dabbe av med årene, men nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...