Gå til innhold

Lofoten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Lofoten i sommer, men vil gjerne få tips til hvor vi skal dra. Jeg vil oppleve Reine, så det er spikret av på kartet.

Vi skal reise tidlig i Juni, men har nå blitt i tvil om det er noen bra tid å reise på. Vi har sen ferie neste år, så kanskje drøye det til da?

Anonymkode: ba934...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Related image

Lofoten er virkelig en perle. Mitt favorittsted i hele verden.

Du burde leie en bil også kjøre en dagstur gjennom hele Lofoten, og til slutt ende i Å. Hennigsvær må du til, Nusfjord også. Nusfjord er en gammel liten fiskebygd, Gamle kafeer og restauranter som har holdt sin sjarm. Det er helt fantastisk koselig der. Ellers bør du besøke smeden i Sund. Han er kjent og er utrolig morsom. Han lager vakker kunst man kan kjøpe og han lager den på stedet som du får besøke. Ellers er mitt favorittsted Sakrisøy, der er det utroooolig flott. Gul by som skinner i sola og reflekteres av det smaraggrønne havet. Høye spisse fjell omringer stedet. Her kan man gjerne spise, ellers anbefaler jeg å spise på Hennigsvær . Utrolig gode fiskekaker/fiskesuppe U name it! Google de forskjellige stedene også legg opp en rute, dette er mulig å se på en dag! Loftr vikinmuseum er også på veien og det er absolutt et sted du burde stoppe. Her kan man kjøpe mjød osv og se gamle skatter, de har også vikingskip ved vannet. 

 

Ellers ville jeg anbefalt å slå opp teltet og overnatte, i hvertfall besøke Ramberg strand

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strendene, Svolvær, kjøre helt til Å bare for å ha gjort det.

Anonymkode: 7a4fa...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...