Gå til innhold

dama kysser, kun hvis jeg tar initiativet til det først...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei,

 

nylig blitt sammen med en dame jeg liker godt. Når vi første gang endte opp i senga, etter 3-4 dates, så virket hun veldig ivrig på å kline og kysse mye. Jeg var derimot ikke så ivrig, siden jeg syntes kyssing/klining er bedre med en jeg er sammen med og liker virkelig godt. Jeg sa også dette helt ærlig til henne og det virket som at hun respekterte det og det ble mindre klining/kyssing.

Men nå, som vi er ett par og vi har fått ett sterke bånd, så er jeg mer ivrig på kysse. Men hun derimot, virker ikke så ivrig nå. Veldig glad i kosing, sex og alt annet, men kyssing munn til munn uteblir litt. Har til og med hintet til dette, uten særlig forbedring. Vi ser hverandre ikke så ofte for tiden heller dessverre, så er ikke det første jeg lisom ønsker å ta opp heller neste gang vi treffes.

Så jeg har to teorier:

1. Hun liker meg kanskje ikke så godt som hun sier og påstår. Kanskje hun bare trenger sex og nærhet akkurat nå og jeg er god til ha for det. Har en teori om at hvis en kvinne virkelig liker deg, så elsker hun å kysse masse.

2. Hun er fortsatt litt redd for å kysse meg, pgr av det jeg sa i starten, når vi startet å date. 

 

Hva tror dere?

Hvis det er teori nr 1, så stemmer det ganske dårlig overens  med all annen oppførsel. Hun virker veldig betatt av meg, eller til tider nesten forelsket i meg. Men jeg har dessverre litt vanskelig for å stole på kvinner og deres følelser innimellom, det ser ut til å svinge ganske mye hos enkelte av dere.

Vi begge er i 30 årene.

Anonymkode: a620a...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garantert pga det du sa i starten! 

Anonymkode: bc9fc...88b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert pga det du sa i starten! 

Anonymkode: bc9fc...88b

Mens vi datet, mener du?

Anonymkode: a620a...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..eller så har du dårlig ånde:fnise:
Neida..Vil tro du demmet opp litt av den "lidenskapelige" kyssingen hun søkte/fikk først. Men jeg ser resonnementet ditt at dette er mer personlig for det, helt fair. Holder en finger på nr 2.

Anonymkode: 79687...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp,  pga det du sa i starten. 
Turn off ;) 
Men man prøver alltid å tilpasse seg den andre, hun kan ha fått inntrykk av at du ikke liker det så godt. Siden du faktisk har sagt det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det som om du har skutt deg litt i leggen med måten du har lagt det frem på når dere datet, for hun virker å være usikker på om du i det hele liker kyssing og tørr ikke ta initiativet. Skulle mye til at jeg turde ta særlig initivativ etter å ha hørt det, for å vite når "han er glad nok i deg til å ville kysse/kline" er jo vanskelig. Det er lett å tenke at du ikke er særlig glad i kyssing generelt, og at det du sa bare er en finere måte å fortelle det på. 

Det kan jo så klart være flere faktorer her - som at kyssingen deres ikke stemmer så godt at hun vil gjøre det ofte, men ser for meg at måten du har lagt det frem på er det som har ødelagt. Dere har nok godt av en prat slik at dere kan komme på bølgelengde igjen..

Endret av annebanane
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også tenkt på det du sa i starten. Så hadde vært usikker på om du egentlig liker å kysse og ville ikke vært for pågående en gang til.

Tror jeg ville gjort det enda klarere at du liker å kysse. Og at det du sa i starten ikke gjelder lenger. 

Anonymkode: 0fcfd...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også tenkt på det du sa i starten. Så hadde vært usikker på om du egentlig liker å kysse og ville ikke vært for pågående en gang til.

Tror jeg ville gjort det enda klarere at du liker å kysse. Og at det du sa i starten ikke gjelder lenger. 

Anonymkode: 0fcfd...71c

Oki, får prøve å være enda mer klar på det neste gang vi treffes. Har derimot blitt litt mer kyssing under sex. Jeg syntes ærlighet er viktig, men burde vell kanskje bare kysset i starten enn å være helt ærlig ja!

Anonymkode: a620a...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki, får prøve å være enda mer klar på det neste gang vi treffes. Har derimot blitt litt mer kyssing under sex. Jeg syntes ærlighet er viktig, men burde vell kanskje bare kysset i starten enn å være helt ærlig ja!

Anonymkode: a620a...276

Jeg synes det var helt greit at du var ærlig i starten. Bedre det enn at du gjør noe du ikke er her komfortabel med.

Men hadde nok trengt en veldig tydelig  beskjed om at nå er det greit :)

Anonymkode: 0fcfd...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er redd for å kysse deg siden du har avvist hun fra det når hun har prøvd før, og til og med sagt i klartekst at du ikke liker å kysse. Hvis du er mer komfortabel med å kysse nå så fortell hun det i klartekst og ta selv mye iniativ så hun erfarer og forstår at du liker det og syntes det er koselig, sånn at hun blir trygg på å gjøre det på deg når hun har lyst også :)
Det setter en støkk i en når man blir avvist når man prøver, så da slutte rman med det. Har vært der hun er nå selv pga fyren sa akuratt det samme du gjorde og vek seg unna noen ganger så jeg følte meg skikkelig avvist og direkte ekkel liksom.... Så du må kysse masse så hun føler at du syns det er koselig allikevel og si at du har ombestemt deg, at du elsker å kysse fordi du er blitt så forelsket i henne :) Det skal jeg love deg hun blir glad for og trygg på å kysse igjen om hun får høre. Det nytter ikke "hinte".

Anonymkode: 26e76...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...