Gå til innhold

Hjelpes! Fått en klegg på nakken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du har hele uken visst at han pakket kofferten for å komme til deg nå? I så fall burde du  jo sagt fra til han for lenge siden dersom du ikke vil møte han. Men det er aldri for sent å si fra. 

Anonymkode: 78f4e...a4a

Jeg har virkelig ikke hjerte til å såre han. Han har brukt masse penger.Jeg må bare få gjort det helt klart via tekst at han ikke må røre meg og at jeg vil møte han som venninne. Så får han få et endelig avslag når han har reist tilbake. Tenker å jobbe overtid ut uka også. Da kan han i det minste huske turen som noe hyggelig.TS

Anonymkode: 9b7a2...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud, han kveler deg jo helt allerede før 1. date.

Var dere enige om at han skulle reise til deg nå eller er dette noe han bare har gjort impulsivt og informert deg om at han bare kommer? Hvis sistnevnte så hadde jeg faktisk ikke møtt fyren. Har dere vært enige om besøket så ville jeg møtt han og tatt opp dette med mengde kontakt, "kattepusen" og alt det som virkelig ikke egner seg. 

Men så fort han har kommet seg hjem ville jeg nok ditchet fyren fortere enn fy. Det er bare for mye. Var på 2. date med en fyr for mange år siden, vi gikk i Trondheim sentrum (!) og fyren la hånden sin i baklomma på jeansen min (!!!!!). Avsluttet datingen på stedet og gikk min vei, han var helt identisk type og kalte meg også for "kattepusen". Jeg fikk helt grøsninger av å lese at han kaller deg det. Æsj.

Endret av Valmuefrø
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi herregud.... Må jo være autisme eller noe!

Jeg syns du skal bare møte han et par timer et par av dagene (om han blir en uke) også får han klare seg alene resten av tiden, det hviler på han når han har vært så dum å booket opphold en uke, du kan ikke ta ansvar for han!
Om det er vanskelig å avvise så si at søstra di har flytta spontant ut fra en utro mann og hun er bare 19 år så du må ta vare på hun og hun er hos deg den kommende uken så du er ikke tilgjengelig alle dager og kan ikke sitte å tekste eller ringe med han når hun er lei seg og trenger omsorg, men at du møter han for kaffe og spasertur to av dagene, for å være hyggelig i det minste siden han faktisk kom, så får du heller si før han drar at du har så mye å tenke på for tiden og egentlig ikke er klar for noe kjæreste og si at du håper han finner noen andre sånn at han ikke venter på deg !

Anonymkode: 44576...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å få mye problemer med innpåslitne menn når du ikke engang klarer å avvise noen som inviterer seg selv på besøk slik som dette. Det ender vel med at du gifter deg med en slik for å slippe å såre han rett før bryllupet fordi han har gledet seg så mye til det stakkar.

Har selv hatt en tendens til å være "for snill" (som ikke er å være snill i det hele tatt egentlig, man er bare egoistisk og konfliktsky). Jeg hadde spart meg selv for mye probelmer om jeg hadde sagt fra før. Nå håper jeg at jeg endelig har lært det.

Anonymkode: c6dfd...b34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har virkelig ikke hjerte til å såre han. Han har brukt masse penger.Jeg må bare få gjort det helt klart via tekst at han ikke må røre meg og at jeg vil møte han som venninne. Så får han få et endelig avslag når han har reist tilbake. Tenker å jobbe overtid ut uka også. Da kan han i det minste huske turen som noe hyggelig.TS

Anonymkode: 9b7a2...e30

Er du sikker på  at han kan huske turen som noe hyggelig? Hvis du er sikker på at du ikke vil ha mer   kontakt med han uansett etter denne uken, er det bedre å si fra til han med en gang, slik at han kan bruke uken sin der på noe annet enn  å håpe på deg og vente på deg. 

Og såret risikerer han å bli uansett. Det er bedre å avvise han med en gang - FØR han kommer.

Og gavene - har du tenkt å ta i mot de og beholde de?

Anonymkode: 78f4e...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har virkelig ikke hjerte til å såre han. Han har brukt masse penger.Jeg må bare få gjort det helt klart via tekst at han ikke må røre meg og at jeg vil møte han som venninne. Så får han få et endelig avslag når han har reist tilbake. Tenker å jobbe overtid ut uka også. Da kan han i det minste huske turen som noe hyggelig.TS

Anonymkode: 9b7a2...e30

Hvor lenge har du  visst at han planla   å reise  til deg? Når fortalte   han deg at han hadde  begynt å pakke  kofferten for å reise  til deg? Når  fortalte han om  billettene?

Har du  rådført deg med noen før du skrev her i  dag?

Anonymkode: 78f4e...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst det en stund. Men sa det på den måten: det er hyggelig om vi kan treffes for en date, men jeg skal ikke tilbake på flere måneder. Da ville han bestille billetter sa han. Jeg sa at jeg ville tenke litt. Han spurte igjen, og jeg sa greit. Skal vi ha en mulighet til å bli kjent, så må vi faktisk få til et møte, så takk. 

Da bestillte han asap og det er nå 12 dager siden. Væremåten hans viser swg bare å være 10 ganger så intens nå som for 12 dager siden. Jeg har sagt flere ganger at vi må ta det som en normal date og at det er godt mulig at vi ikke finner kjemien i virkeligheten. Jeg har bedt han om å roe ned meldinger. Jeg har sagt at han idealiserer meg og at han tross alt ikke kjenner meg. Jeg har bedt han om å bo på hotell. 

Det er ganske sprøtt. Fra å ha litt lyst til å bli kjent med han, føler jeg meg nå helt innvadert. TS

Anonymkode: 9b7a2...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si  fra om at du har ombestemt deg, før han rekker å komme?

Anonymkode: 78f4e...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, du er nødt til å være ærlig med han. Du sårer han bare mer om du skal la dette trulle og gå i flere dager eller uker før du skriver noe. Han skjønner jo tydeligvis ikke hvor seriøs du er når hinter om at du ikke liker dette, så du må si det i klartekst. En gang for alle. Hvis ikke baller dette bare på seg. 

Anonymkode: 49b26...d03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal si til han at dette klarer du bare ikke. Si at han har kvalt deg allerede, og at du ikke lenger har lyst å bli kjent. Og be han om å lære av dette til neste gang han møter en dame.

Anonymkode: f3f8f...90e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er sant, så må du fader meg skjerpe deg, TS! At han har brukt penger og er så snill blabla er ikke av betydning, han går langt over grensa, du er ukomfortabel. Varselsflagg flagrer, kvinneintuisjonen er det kjæreste du har og den må du høre på. Du er ikke til salgs - du har lov å avslutte dette nå. Om han blir skuffa eller lei seg så får det være på han, en voksen mann må da tenke lenger enn dette. Han høres ikke ut som en som tenker på konsekvenser og utfall av sine handlinger, så det er tydeligvis en viss intelligens han mangler til tross for hans "a-elev"-egenskaper. 

Anonymkode: 80f13...1bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti en lignende en selv. Angrer ikke et sekund på at jeg ditcha fyren.

Det var ikke ensidig at han skulle komme til meg for å si det sånn. Da han hadde bestilt seg fly ble jeg helt satt ut. Hotell hadde han ikke bestilt. Han hintet hele tiden til å sove i min seng..... jeg fikk bange anelser for å si det sånn. Jeg sa jeg skulle på en konferanse eller noe i den duren den helgen han kom. Pakket sakene og reiste hjem til mamma :fnise: Han visste heldigvis ikke adressen min, men jeg tok ingen sjanser.

Han kjente visst en annen fyr i Norge som han da bodde hos og jeg fikk sent på kvelden en sms om hvor fæl jeg var og at jeg hadde såret han dypt... Vel, jeg ba han ikke om å komme, og sove i min seng med meg var totalt uaktuelt.

 

Pakk sakene dine og reis bort til noen du kjenner, finn en unnskyldning. Lukter muffins av sånne typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...