Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Chicchi skrev:

Jeg hadde nok også blitt litt skuffet over partner, og siden jeg har så god fantasi hadde jeg dessverre sett det for meg, og kanskje følt meg litt seksuelt utilstrekkelig. 

Kan noe av dette handle om at du føler at hun har mer erfaring enn deg?

Da jeg fikk vite at eksen min hadde hatt trekant, ble jeg også skuffet. Jeg tenkte at det var litt som adrenalin-junkies: plutselig kjeder de seg av å hoppe i fallskjerm og må søke etter mer ekstreme opplevelser for å få det "kicket". Jeg fryktet at det var noe lignende det, men med sex.

Lettere sagt enn gjort, men prat med henne og få henne til å gi deg bekreftelse. Du er nok for henne og det var antagelig bare et engangseventyr. Hvis hun kaller deg "prippen", hadde jeg vurdert å avslutte forholdet, for det var det eksen min kalte meg, og jeg nekter å bli "shamet" for å ikke ha sex med flere enn kjæresten. 

Nå mener jeg helt ærlig ikke å shame deg, men det at du har sånne idéer om sex er nok et resultat av manglende erfaring, siden du sier at du bare har hatt sex med én person. Ikke noe galt i å være uerfaren, men da bør du nok også la være å lage deg masse idéer om hvordan det er å ha hatt mer enn én partner i sitt liv.

Man prøver gjerne litt forskjellig bare for gøy (sex MÅ ikke være alvorlige greier, altså) og for å finne ut hva man liker, og så trenger man ikke nødvendigvis å digge alt. Jeg har prøvd en del forskjellige greier bare fordi anledningen bød seg, og nå er jeg i et monogamt forhold der jeg vet hva jeg vil ha; bare kjæresten min.

Anonymkode: 81617...971

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det slutt med henne da. Hun fortjener nok bedre enn en tørrpinn som deg uansett.

Anonymkode: 81617...971

Tørrpinne fordi jeg ikke har hatt gruppesex?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Druid skrev:

Selvfølgelig ville jeg brydd meg! Det ville jo betydd at hun var en nesten perfekt match for MEG!

Dette handler om verdisyn; folk skjønner tildels at DU HAR ett problem med dette, men de har gjerne erfaringer som gjør at de ikke skjønner HVORFOR. 

De fleste har nok problemer med å få relasjoner til å fungere i forhold til utfordringer  i nå- tiden og i den direkte relasjonen dag til dag, å dra inn historiske hensyn er ofte fjernt, og gjør bare hele prosjektet enda vanskeligere.

Det er litt derfor jeg ignorerte ditt spesifikke verdisyn og prøvde ta det opp på ett høyere perspektiv. 

Så  vi er ikke et produkt av vår bakgrunn? Ville tro 60% genetik og 40% miljø eller noe deromkring. 

Er vel 70-80% av forhold med to sett skilte foreldre som ryker, men med stabile foreldre så er det vel snaut 30. 

Så all grunn til og evaluere, om da varighet er en greie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå mener jeg helt ærlig ikke å shame deg, men det at du har sånne idéer om sex er nok et resultat av manglende erfaring, siden du sier at du bare har hatt sex med én person. Ikke noe galt i å være uerfaren, men da bør du nok også la være å lage deg masse idéer om hvordan det er å ha hatt mer enn én partner i sitt liv.

Man prøver gjerne litt forskjellig bare for gøy (sex MÅ ikke være alvorlige greier, altså) og for å finne ut hva man liker, og så trenger man ikke nødvendigvis å digge alt. Jeg har prøvd en del forskjellige greier bare fordi anledningen bød seg, og nå er jeg i et monogamt forhold der jeg vet hva jeg vil ha; bare kjæresten min.

Anonymkode: 81617...971

Altså, jeg har hatt sex flere enn kjæresten, men ikke flere av gangen. Jeg foretrekker sex med én person om gangen, men dømmer ikke de som gjør det. Jeg mener bare at en slik person ikke hadde passet for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WTF! Denne tråden utarter seg jo helt over kanten! TS er kjedelig, ikke glad i sex, bør utvide horisonten (BDSM og whatnot), fordi han ikke liker at dama har hatt gruppesex? HVA ER GALT MED DETTE JÆVLA FORUMET?????

Anonymkode: c45e4...4dd

I 2018 synes jeg det er jævlig sjukt å dømme noen for deres seksuelle fortid så lenge det de har gjort var lovlig. Dama trengte kanskje ikke fortelle det, men kjernen av saken her er jo at så mange har et problem med at folk utforsker seksualiteten sin, noe som bare er sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så lenge det ikke er snakk om ulovligheter, men da er den seksuelle biten det minste problemet for å si det sånn.

Jeg aner ikke hvor mange tidligere partnere kjæresten min har hatt, om det er 2, 20 eller 200 er i grunn revnende likegyldig for meg.

Anonymkode: c8312...93b

Det er fordi typen din ikke har fortalt deg det, sånn som dama mi gjorde (uoppfordret).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Chicchi skrev:

Altså, jeg har hatt sex flere enn kjæresten, men ikke flere av gangen. Jeg foretrekker sex med én person om gangen, men dømmer ikke de som gjør det. Jeg mener bare at en slik person ikke hadde passet for meg.

Hvorfor det? Ikke mitt problem, men jeg fatter virkelig ikke hvorfor det skulle ha noe å si? Hva hvis hun prøvde det én gang og ikke likte det, men du fikk vite det, hadde du gjort det slutt da? Så lenge partneren din ikke presser deg/uttrykker et behov for å gjøre noe du ikke vil, ser jeg ikke at fortid skal spille noen rolle.

Anonymkode: 81617...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, justdrinkingmytea skrev:

I 2018 synes jeg det er jævlig sjukt å dømme noen for deres seksuelle fortid så lenge det de har gjort var lovlig. Dama trengte kanskje ikke fortelle det, men kjernen av saken her er jo at så mange har et problem med at folk utforsker seksualiteten sin, noe som bare er sunt.

Det som er jævlig sjukt her er å dømme TS nord og ned og kalle han både tørrpinn og kjedelig og at han ikke liker sex, kun fordi han syns det er ubehagelig at dama har hatt gruppesex. Klarer du virkelig ikke å lese dette?

Jeg dømmer alle som kommer med slikt oppgulp. For det skal jaggu ikke være greit å ha preferanser, om du ikke har prøvd BDSM i hue og ræv først. Selvsagt måtte denne tråden dra med seg hele fet-fuckings-life gjengen som forsurer seksualitetsforumet her inne. Aksepten skal kun gå EN eneste vei.

Anonymkode: c45e4...4dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, karl hammer skrev:

Tørrpinne fordi jeg ikke har hatt gruppesex?

*Som er så lite åpen for at folk har gjort noe litt mer enn misjonær for å bli kjent med seksualiteten sin.

Anonymkode: 81617...971

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening: æsj ikke bli sammen med sånne jenter. Rett og slett kvalmt og ekkelt og billig. Æsj

Anonymkode: 45d6d...982

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, justdrinkingmytea skrev:

I 2018 synes jeg det er jævlig sjukt å dømme noen for deres seksuelle fortid så lenge det de har gjort var lovlig. Dama trengte kanskje ikke fortelle det, men kjernen av saken her er jo at så mange har et problem med at folk utforsker seksualiteten sin, noe som bare er sunt.

Jeg har utforsket litt selv. Men det betyr jo ikke at en kjæreste trenger å like det. Og det trenger ikke bety at man dømmer selv om man ikke liker det. Det kan bare bety at vi er så ulike når det kommer til syn på sex  at vi ikke matcher. 

Det må da også aksepteres at man ikke ønsker å utforske seksualiteten sin. 

Anonymkode: f1bec...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, karl hammer skrev:

Jeg skjønner. Takk for svar. Problemet for meg er om fortiden påvirker nåtiden for mye......

... så må man nesten ta konsekvensen. Og den endelige vurderingen må du, uansett innspill, ta alene.

Jeg misunner deg ikke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, anonymjente21 skrev:

Hvor gammel er du? Hvordan er fortiden din? Har du hatt sex med fler enn 4 jenter? 

Jeg vil heller ikke ha en kjæreste som er drøy. Hvis du er rundt 20 og ca. Like pen som meg, så kanskje du heller kan date meg :)

Helt greit å ikke ville ha ei med drøy fortid, jeg forstår det og du har rett til å mene hva du vil. 

Men jeg har et stort krav, og det er at du er ærlig og trofast. 

Jeg er 28 år og har hatt sex med 8 jenter (nei, det var ikke ni-kant ;))

Endret av karl hammer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Ikke mitt problem, men jeg fatter virkelig ikke hvorfor det skulle ha noe å si? Hva hvis hun prøvde det én gang og ikke likte det, men du fikk vite det, hadde du gjort det slutt da? Så lenge partneren din ikke presser deg/uttrykker et behov for å gjøre noe du ikke vil, ser jeg ikke at fortid skal spille noen rolle.

Anonymkode: 81617...971

For at fortid ikke skal spille en rolle må det vel være greit at den ikke deles også. Man forteller den man er gjennom historier og lager et mentalt utvalg som du sier til partneren din. Jeg ville aldri bedt om å høre om all seksuell eksperimentering til kjæresten min, fordi det er deres sak og har ingenting med meg å gjøre. 

Dersom partneren min begynte å legge ut om intime historier, ville jeg trodde at det hadde vært for å gjøre seg interessant for meg eller for å hinte til at de ønsker å utvide sexlivet vårt. 

Jeg forsto det slik at TS skrev at kjæresten hans hadde sagt det litt ut av det blå. Om hun vil at han skal gjøre mer kinky saker med henne, så får hun legge alle kortene på bordet.

Jeg synes for øvrig ikke om at sex brukes som en slags valuta i et forhold. Det eneste som skal ha noe å si er at man er trygge på hverandre i senga (eller i skogen, bilen, stranden, vaskekjelleren osv osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, karl hammer skrev:

Sier ikke at jeg har mistet all respekt for henne, men jeg synts det var veldig unødvendig av henne å fortelle meg det. Jeg synts det er ekkelt å tenke på at dama mi har ligget med 3 andre samtidig....

Jo, du dømmer henne. Du tviler på hennes evner som kone og mor på grunn av en eneste episode av frivillig sex. Ekkelt ja. Da vil du sikkert heller ikke være med på fødselen, som ofte innebærer blod, tissa, bæsj og fostervann? Og heller ikke hjelpe henne hvis hun har matforgiftning, for bæsj og spy er ekkelt? Voks opp. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er jævlig sjukt her er å dømme TS nord og ned og kalle han både tørrpinn og kjedelig og at han ikke liker sex, kun fordi han syns det er ubehagelig at dama har hatt gruppesex. Klarer du virkelig ikke å lese dette?

Jeg dømmer alle som kommer med slikt oppgulp. For det skal jaggu ikke være greit å ha preferanser, om du ikke har prøvd BDSM i hue og ræv først. Selvsagt måtte denne tråden dra med seg hele fet-fuckings-life gjengen som forsurer seksualitetsforumet her inne. Aksepten skal kun gå EN eneste vei.

Anonymkode: c45e4...4dd

Vi dømmer ikke han fordi han ikke liker gruppesex. Vi dømmer ham fordi han mener at en dame som har hatt gruppesex, ikke kan være god kone og mor. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi dømmer ikke han fordi han ikke liker gruppesex. Vi dømmer ham fordi han mener at en dame som har hatt gruppesex, ikke kan være god kone og mor. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Hvor står det? 

Det må da være lov til å reagere på at partneren har hatt gruppesex. Og mene at man står så langt fra hverandre seksuelt at man ikke passer sammen. 

Og noe har jo gått galt når jeg tydeligvis er en tørrpinn som ikke har hatt trekant eller gruppesex. 

Anonymkode: f1bec...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har utforsket litt selv. Men det betyr jo ikke at en kjæreste trenger å like det. Og det trenger ikke bety at man dømmer selv om man ikke liker det. Det kan bare bety at vi er så ulike når det kommer til syn på sex  at vi ikke matcher. 

Det må da også aksepteres at man ikke ønsker å utforske seksualiteten sin. 

Anonymkode: f1bec...0e0

Jeg har ikke sagt at det ikke er ok? Men å dømme andre for å gjøre det er ganske kjipt. Man går glipp av mange fine kjærester da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så pga noe helt lovlig hun gjorde før hun traff deg, som ikke skadet noen, revurderer du forholdet? 

Anonymkode: 39ff5...6c5

Om du hadde fått vite at typen din hadde knullet 600 jenter før deg så hadde det vært helt ok fordi det var lovlig?

Anonymkode: 82d21...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det? 

Det må da være lov til å reagere på at partneren har hatt gruppesex. Og mene at man står så langt fra hverandre seksuelt at man ikke passer sammen. 

Og noe har jo gått galt når jeg tydeligvis er en tørrpinn som ikke har hatt trekant eller gruppesex. 

Anonymkode: f1bec...0e0

Jeg ville aldri hatt trekant med typen min, men jeg har hatt det tidligere. Var helt ok, men ikke noe jeg har noe behov for å gjøre igjen. Da ser jeg ikke hvorfor det evt skulle vært et problem for ham at jeg har hatt det? Er vel like greit at jeg har "fått det ut av systemet", så slipper jeg å lure på om jeg har gått glipp av noe når jeg sitter på gamlehjemmet.

Anonymkode: 81617...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...