Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

1 time siden, karl hammer skrev:

Det er jo mye som er lovlig, men som kanskje ikke alle synts er helt greit. Har ikke kjærestens seksuelle fortid noe som helst å si? 

Erfaring, mangel på erfaring.  

Det finnes massevis av gamle jomfruer. Damer som ikke lett får med seg menn. 

Hvem som er god for deg vet du best selv. Jeg har valgt å leve med ei sexgudinne, fordi jeg er en ekte gammel sexgris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, karl hammer skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal fortelle om alle ekskjærester og man har ligget med før til den nye kjæresten sin. Hvis det er sånn (som mange her inne på tråden skriver) at man ikke skal tenke på fortiden og hva som har vært før, så hvorfor må man fortelle om den da??

Dama di er trygg på deg og snakker med deg om alt mulig. Det er sånn hun er, og du lar det være ditt problem. Det du trenger er å lære deg å respektere henne som hun er. Hvis du ikke klarer det, så er jeg ikke sikker på om dere er noen god match.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Druid skrev:

Selvfølgelig ville jeg brydd meg! Det ville jo betydd at hun var en nesten perfekt match for MEG!

Dette handler om verdisyn; folk skjønner tildels at DU HAR ett problem med dette, men de har gjerne erfaringer som gjør at de ikke skjønner HVORFOR. 

De fleste har nok problemer med å få relasjoner til å fungere i forhold til utfordringer  i nå- tiden og i den direkte relasjonen dag til dag, å dra inn historiske hensyn er ofte fjernt, og gjør bare hele prosjektet enda vanskeligere.

Det er litt derfor jeg ignorerte ditt spesifikke verdisyn og prøvde ta det opp på ett høyere perspektiv. 

Jeg skjønner. Takk for svar. Problemet for meg er om fortiden påvirker nåtiden for mye......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, karl hammer skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal fortelle om alle ekskjærester og man har ligget med før til den nye kjæresten sin. Hvis det er sånn (som mange her inne på tråden skriver) at man ikke skal tenke på fortiden og hva som har vært før, så hvorfor må man fortelle om den da??

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Jeg har ikke noe behov for å vite sånt. 

Men det er jo forskjell på å synes det er ekkelt fordi du sliter med at hun har et annet syn på sex enn deg. Og det å synes det er ekkelt fordi tanken på partneren med andre rett og slett er ekkel. 

Er det det første er det kanskje greit å gå videre.

Anonymkode: f1bec...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, karl hammer skrev:

Så for å sette det litt på spissen: Du hadde ikke brydd deg om eksen din har hatt gruppesex, hatt over 200 sexpartnere, vært utro med andre osv, så lenge det ikke bryter norsk lov?  

Unntatt utroskap, som jeg anser for å være dypt umoralskt og at det kan være fare for gjentagelse: nei, jeg hadde ikke brydd meg. Jeg vil ikke høre om typens fortid, men at hvor mange han har hatt samtykkende sex med tidligere bryr meg midt i ryggen.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å se hva som er så galt med gruppesex. Finnes mye sykt man kan gjøre, men dette er liksom bare sex? Kan ha vært fire stk som hadde misjonær ved siden av hverandre liksom, ser ikke helt hvordan det er så inderlig galt?

Kan jo være at hun bare prøvde det én gang uten behov for gjentagelse, så da ser jeg ikke problemet til ts.

Anonymkode: 81617...971

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, karl hammer skrev:

Jeg skjønner. Takk for svar. Problemet for meg er om fortiden påvirker nåtiden for mye......

Maser hun dag inn og dag ut om at dere skal ha gruppesex? Nei? Da ser jeg ikke problemet. Litt dust å ta det opp med mindre du spurte, men å ha gjort noe litt mer spicy enn 2 min under dyna i mørket er vel ikke er tegn på moralsk forfall seksuelt.

Anonymkode: 81617...971

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

La oss snu spørsmålet - synes du at din fortid skal ha noe å si for kjæresten din? Eller gjelder dydighetskravet bare kvinner? 

Anonymkode: 054ce...6bd

Har ikke noe med kjønn å gjøre. Regner med hun ville blitt lei seg om jeg for eksempel hadde fortalt henne at jeg har hatt sex med over 200 jenter før henne (ikke at jeg har det. Men hadde det vært en mann å satset på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Quadcore skrev:

Jeg kan godt sette meg inn i dine følelser, jeg hadde også blitt svært skuffet hvis jeg hadde fått vite at dama hadde hatt gruppesex.

Når man skal velge sin hustru og mor til dine barn har du all rett i verden til å være skuffet over at du nå har funnet en partner som åpenbart ikke har samme seksuelle verdier som deg selv. Hvis dette er en dealbreaker for deg, så er ikke det merkelig. Jeg hadde mistet respekten for min dame hvis jeg hadde fått høre dette.

Så kommer nok alle feminister på forumet til å klage på at kvinner ikke kan ligge rundt uten å bli dømt. Jo, ligg rundt så mye dere vil, men det finnes millioner av menn som ikke synes dette er en dealbreaker.

Men du kan heller ikke forvente at du skal ha 50+ sexpartnere, mens din dame skal være jomfru. Alt handler om å være like, oh dermed er en promiskuøs livsstil hos en  god begrunnelse for meg å avslutte forholdet. Dette er på lik linje med at jeg ikke ønsker kone som stemmer FRP, har prøvd å tatt selvmord, er håndtverker eller behandler sin mor dårlig. 

Når man velger livspartner er man fritt for å velge den partner man vil ha, og sette de kravene til denne personen du selv vil. Ikle bry deg om hva andre mener, sett dine egne krav for din partner.

 

Jeg er enig med deg.

Men, kun av nysgjerrighet, hvorfor kan hun ikke være håndtverker? 

Endret av Vera
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, I Grosny skrev:

Dette er enkelt. Dama di er ikke redd for å fortelle noe som helst. Hun er trygg på deg, ærlig og du kan stole på henne. Dersom det er noe du lurer på så kan du rett og slett spørre og få presise svar.

I min verden så er drømmedama både til å stole på og glad i sex.   Dersom du vil ha dame som er mindre sexglad, så kan du i såfall slå opp.  

 

Har aldri sagt at jeg ikke liker sex!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke patetisk i det hele tatt. Hvis man selv har hatt 50 partnere, praktisert bdsm og lignende, har man ikke rett til å reagere på gruppesex. Da er man hyklersk og dobbeltmoralsk. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Jeg kan informere om at jeg verken har hatt 50 partnere eller drevet med BDSM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, I Grosny skrev:

Dette er enkelt. Dama di er ikke redd for å fortelle noe som helst. Hun er trygg på deg, ærlig og du kan stole på henne. Dersom det er noe du lurer på så kan du rett og slett spørre og få presise svar.

I min verden så er drømmedama både til å stole på og glad i sex.   Dersom du vil ha dame som er mindre sexglad, så kan du i såfall slå opp.  

 

Har aldri sagt at jeg ikke liker sex!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unntatt utroskap, som jeg anser for å være dypt umoralskt og at det kan være fare for gjentagelse: nei, jeg hadde ikke brydd meg. Jeg vil ikke høre om typens fortid, men at hvor mange han har hatt samtykkende sex med tidligere bryr meg midt i ryggen.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å se hva som er så galt med gruppesex. Finnes mye sykt man kan gjøre, men dette er liksom bare sex? Kan ha vært fire stk som hadde misjonær ved siden av hverandre liksom, ser ikke helt hvordan det er så inderlig galt?

Kan jo være at hun bare prøvde det én gang uten behov for gjentagelse, så da ser jeg ikke problemet til ts.

Anonymkode: 81617...971

Er bare at jeg synts det er billig og ekkelt å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, karl hammer skrev:

Har aldri sagt at jeg ikke liker sex!

Hvis du liker sex så er faktisk dama di hundre prosent perfekt. Problemet med vilt sexglade damer er at de kan få lyst på fremmede. Dama di er over gjennomsnittet ærlig, og risikoen for utroskap er dermed kraftig begrenset. Jeg tror du har vunnet gulldama i livets lotteri, og det bør du begynne å ta inn over deg.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, karl hammer skrev:

Jeg kan informere om at jeg verken har hatt 50 partnere eller drevet med BDSM.

Kanskje det hadde vært sunt for deg å utvide horisonten litt før du gikk inn i et forhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok også blitt litt skuffet over partner, og siden jeg har så god fantasi hadde jeg dessverre sett det for meg, og kanskje følt meg litt seksuelt utilstrekkelig. 

Kan noe av dette handle om at du føler at hun har mer erfaring enn deg?

Da jeg fikk vite at eksen min hadde hatt trekant, ble jeg også skuffet. Jeg tenkte at det var litt som adrenalin-junkies: plutselig kjeder de seg av å hoppe i fallskjerm og må søke etter mer ekstreme opplevelser for å få det "kicket". Jeg fryktet at det var noe lignende det, men med sex.

Lettere sagt enn gjort, men prat med henne og få henne til å gi deg bekreftelse. Du er nok for henne og det var antagelig bare et engangseventyr. Hvis hun kaller deg "prippen", hadde jeg vurdert å avslutte forholdet, for det var det eksen min kalte meg, og jeg nekter å bli "shamet" for å ikke ha sex med flere enn kjæresten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, karl hammer skrev:

Er bare at jeg synts det er billig og ekkelt å tenke på.

Gjør det slutt med henne da. Hun fortjener nok bedre enn en tørrpinn som deg uansett.

Anonymkode: 81617...971

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har rett til å føle akkurat som du gjør. Veldig mange ubetenksomme svar her syns jeg blant noe litt bedre. En skal respektere at alle ikke liker alt uten å bli stemplet som "kjedelig" og "uerfaren" og det ene med det andre. 

Det kan komme ut ting fra fortiden som en ikke setter pris på å høre, men hva er hennes syn på det i dag? Er det sånn at hun syns det var allright og kunne gjort det igjen, eller var det et ekspriment som hun bare ville prøve der og da? Det vil vel si litt mer om hvordan du forholder deg til dette?

Jeg tenker at fortid er fortid, men det er klart at noe tar en tyngre å høre om. Når det er på tvers av din moral og ditt syn, så kan det jo bli en skuffelse. 

Hva elsker du med henne? Veier det opp for hvilket syn hun har på dette? Jeg tror det er lurt å snakke med henne, få litt mer klarhet i hennes ståsted nå. Så må du være ærlig tilbake, men ikke få henne til å føle seg mindreverdig. Hun er ingen dårlig person selv om hun har handlet på en måte du syns er dårlig. Snakk ut om det, så kanskje det letter litt for deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF! Denne tråden utarter seg jo helt over kanten! TS er kjedelig, ikke glad i sex, bør utvide horisonten (BDSM og whatnot), fordi han ikke liker at dama har hatt gruppesex? HVA ER GALT MED DETTE JÆVLA FORUMET?????

Anonymkode: c45e4...4dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

WTF! Denne tråden utarter seg jo helt over kanten! TS er kjedelig, ikke glad i sex, bør utvide horisonten (BDSM og whatnot), fordi han ikke liker at dama har hatt gruppesex? HVA ER GALT MED DETTE JÆVLA FORUMET?????

Anonymkode: c45e4...4dd

Mye rart folk får seg til å skrive. Blir litt matt selv. Tror bare noen ikke tenker seg om før de klaprer løs på tasaturet. Eller at de ikke har evnen til å se ting fra et annet ståsted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

«A hoe always be a hoe, ring or no ring» er et fint ordtak...

Anonymkode: b0024...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...