Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så pga noe helt lovlig hun gjorde før hun traff deg, som ikke skadet noen, revurderer du forholdet? 

Anonymkode: 39ff5...6c5

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo bare du selv som kan svare på. Jeg hadde heller ikke satt blir på en hemningsløs partner.

Anonymkode: eb30e...119

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Det beste for deg og henne er nok at dere går hver til deres. Du kommer aldri til å slippe tanken på hennes fortid, og det bør både du og damen få slippe.

Anonymkode: c8312...93b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt problemet med dette. Hun har prøvd gruppesex , det betyr ikke at hun ble pult av 14 stykker i gangbang hver helg liksom

Anonymkode: e8502...263

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fortsatt den samme, men om du synes det er ekkelt, så bør du finne deg en annen, for hennes del.

Men jeg tenker egentlig bare "get over it!".

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drøyt faktisk... Hu fortjener bedre enn deg hvertfall. 

Anonymkode: f7e75...c2c

Hva er det med deg selv, som føler at du har rett til å definere det andre veien? Fortjener bedre? Fortjener folk som har vært med på gruppesex at ny partner har absolutt ingen mening om det? Helt utrolig at noen liker det fjottete svaret ditt,

Anonymkode: 0c440...21a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg virker det som denne historien er tatt fra løse luften, tror neppe man starter med å fortelle en historie igjennom kvinneguiden, never, det ville aldri skjedd. 

Anonymkode: a6a7a...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo noe hun gjorde før dere ble sammen?

Er det ikke greit å vite at hun faktisk har levd litt og prøvd ut enkelte ting før hun slår seg til ro, enn at hun plutselig står i et fast forhold og angrer på alt det hun ikke gjorde?

 

Anonymkode: f2cea...086

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med deg selv, som føler at du har rett til å definere det andre veien? Fortjener bedre? Fortjener folk som har vært med på gruppesex at ny partner har absolutt ingen mening om det? Helt utrolig at noen liker det fjottete svaret ditt,

Anonymkode: 0c440...21a

Meningen din kan ingen ta fra deg, men du har ikke rett til å se ned på noen sin seksuelle fortid. Det er urimelig.

Anonymkode: c8312...93b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så pga noe helt lovlig hun gjorde før hun traff deg, som ikke skadet noen, revurderer du forholdet? 

Anonymkode: 39ff5...6c5

Det handler ikke om noe er lovlig eller ikke, jeg er ikke politi. Men jeg ble veldig overrasket og synts det er ekkelt å tenke på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meningen din kan ingen ta fra deg, men du har ikke rett til å se ned på noen sin seksuelle fortid. Det er urimelig.

Anonymkode: c8312...93b

Så du mener at kjærestens seksuelle fortid ikke har noe som helst å si. Hva hvis kjæresten din har hatt sex med 200 stk før deg. Er det ubetydelig?

Endret av karl hammer
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dumpet. Hun kan heller bli sammen med en av de som digger sånt.

Anonymkode: 46450...aee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, karl hammer skrev:

Så mener at kjærestens seksuelle fortid ikke har noe å si. Hva hvis kjæresten din hadde hatt sex med 200 stk før det. Er det ubetydelig?

Du henvender deg til et publikum som ikke akkurat er glad i å ta ansvar for seg selv.

Anonymkode: 46450...aee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk har jo gjerne en fortid. 

Jeg synes det her er bedre enn å være utro ihvertfall. Nei, det ikke akkurat vanlig å ha hatt gruppesex, men jeg kan komme på mye verre ting enn det. 

Om du ikke klarer å legge det bak deg så får du gjøre det slutt. Du må ihvertfall ikke bruke det mot henne ved hver anledning du har, sier ikke at du gjør det, men kjenner typen som kan finne på det. 

Anonymkode: 8324b...e1a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, karl hammer said:

Så mener at kjærestens seksuelle fortid ikke har noe å si. Hva hvis kjæresten din hadde hatt sex med 200 stk før det. Er det ubetydelig?

Jeg er ikke den du svarer, men jeg vil likevel gi min mening og det er at ja, det er definitivt ubetydelig for meg. 

Anonymkode: da5e3...360

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk har jo gjerne en fortid. 

Jeg synes det her er bedre enn å være utro ihvertfall. Nei, det ikke akkurat vanlig å ha hatt gruppesex, men jeg kan komme på mye verre ting enn det. 

Om du ikke klarer å legge det bak deg så får du gjøre det slutt. Du må ihvertfall ikke bruke det mot henne ved hver anledning du har, sier ikke at du gjør det, men kjenner typen som kan finne på det. 

Anonymkode: 8324b...e1a

Nettopp, jeg vet at jeg ikke kan bruke det imot henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...