Gå til innhold

Hvilken Mac?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har tenkt å kjøpe meg en Mac, men lurer litt på hvilken Mac dere kanskje anbefaler. Jeg har lest litt rundt og sett at MacBook air går for å være en fin studentpc. Jeg skal bruke den til å gjennomføre eksamen, skrive bachelor og lage presentasjoner. 

Er det noen som har en Mac å anbefale? Hvilken har dere? 

Anonymkode: 65e3a...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få deg en PC. Så slipper du å være låst til de få mulighetene som en mac gir. 

Anonymkode: ddd40...c45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBook Air høres riktig ut for deg og er et bra valg. Det du betaler ekstra for er kvaliteten på maskinen. Hvis du sammenligner med PC'er med tilsvarende byggkvalitet er ikke Mac'ene dyrere.

Skriver dette på en nesten 10 år gammel MacBook. Jobbmaskinen min bytter jeg ca hvert 4. år (MacPro og IMac). Mer enn 20 års erfaring med en rekke Mac'er uten alvorlige problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mayash24

Bruker MacBook pro, har brukt i mer enn i 1 år og den funker veldig bra. Men synes kanskje MacBook air er bedre vis du skal ta den med rundt siden den er mye lettere enn MacBook pro som er litt tung å bære i.

Endret av mayash24
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Air og kommer ikke til å bytte den på lang tid enda. Etter hva du ønsker å bruke den til TS, holder i massevis.

At du må ha pc for det du ikke får gjort på en mac, er bare tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Da blir det en MacBook air på meg! 😊

 

Anonymkode: 65e3a...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få deg en PC. Så slipper du å være låst til de få mulighetene som en mac gir. 

Anonymkode: ddd40...c45

Hva mener du med det?

Anonymkode: bd130...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min MacBook 12’’. Usikker på om den egentlig har noe annet navn enn MacBook 12’’. Den er helt supert i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macbook 12" har kun 1 usb c, så jeg personlig mener at air er et bedre alternativ. Den er litt datert maskinvaremessig, men det er fremdeles en god maskin til lett bruk. Her får man fremdeles magsafe, vanlig usb, thunderbolt og sd-leser; noe jeg anser som et solid pluss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 9.22, Xmir skrev:

Macbook 12" har kun 1 usb c, så jeg personlig mener at air er et bedre alternativ. Den er litt datert maskinvaremessig, men det er fremdeles en god maskin til lett bruk. Her får man fremdeles magsafe, vanlig usb, thunderbolt og sd-leser; noe jeg anser som et solid pluss.

At Apple har fjernet MagSafe på de nyeste modellene sine er for meg ganske uforståelig. MagSafe har reddet min MacBook Pro fra å kræsje i gulvet mer enn en gang og jeg håper de tar til vettet og får det tilbake før jeg må erstatte den jeg har nå (som heldigvis bare er et par år gammel og fungerer strålende). 

Endret av Christiane_W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...