Gå til innhold

Finner han ikke på tinder, da har han ikke likt meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på byen i helga som jeg fikk en god tone med. Etter mye teit flørting så sa jeg at vi sikkert ses på tinder, hvorpå han svarer at han allerede har sett meg der, og refererer til noe med profilen min. Jeg har ikke funnet han på tinder, og lurer på om det betyr at han må ha swipet meg på rødt? Ser for meg at algoritmen funker sånn at de som har likt meg dukker opp som alternativ for meg ganske fort?

Hilsen anonymbruker, føles som 15 år gammel....

Anonymkode: 37ef1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han bare kødda. 

Anonymkode: 23b32...1dc

Nei, han refererte som sagt til noe på profilen min, så den har han definitivt sett. 

Anonymkode: 37ef1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du enten bladd forbi han før du møtte han eller så har han ikke dukket opp enda. Men hvorfor ba du ikke bare om nummeret hans eller noe mer privat? Tinder er jo for å møte noen, mens her har du allerede møtt han...

Anonymkode: af53e...ba7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han refererte som sagt til noe på profilen min, så den har han definitivt sett. 

Anonymkode: 37ef1...366

Sikker på at han ikke bare sa noe tilfeldig som tilfeldigvis traff? Det er veeeeldig sært å gjenkjenne noen fra tinder som man ikke engang har matchet med.

Uansett virker han ikke særlig interessert når han ikke bare ber deg om nummeret ditt når dere sitter å prater men at dere skal ses på tinder wtf?

Anonymkode: 23b32...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at han ikke bare sa noe tilfeldig som tilfeldigvis traff? Det er veeeeldig sært å gjenkjenne noen fra tinder som man ikke engang har matchet med.

Uansett virker han ikke særlig interessert når han ikke bare ber deg om nummeret ditt når dere sitter å prater men at dere skal ses på tinder wtf?

Anonymkode: 23b32...1dc

Det var veldig spesifikt så det er jeg helt sikker på ja.

Anonymkode: 37ef1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var veldig spesifikt så det er jeg helt sikker på ja.

Anonymkode: 37ef1...366

Men kanskje noe som er typisk for damer å ha i profilen sin, eller noe om noe dere nettopp hadde pratet om?

Anonymkode: 23b32...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

. Etter mye teit flørting så sa jeg at vi sikkert ses på tinder, hvorpå han svarer at han allerede har sett meg der, og refererer til noe med profilen min.

Anonymkode: 37ef1...366

Virker som om dere begge var for sjenerte til å faktisk spørre om facebook/snapchat/telefonnummer. 

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

 Ser for meg at algoritmen funker sånn at de som har likt meg dukker opp som alternativ for meg ganske fort?

Anonymkode: 37ef1...366

Ja, men samtidig så kan de jo ikke legge alle som har likt deg foran i bunken. Da vil man jo raskt slutte å bla. Så kan være han er en av de de har plassert lengst bak for å få deg til å bruke mer tid på tinder. 

 

Anonymkode: 561dd...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr på byen i helga som jeg fikk en god tone med. Etter mye teit flørting så sa jeg at vi sikkert ses på tinder, hvorpå han svarer at han allerede har sett meg der, og refererer til noe med profilen min. Jeg har ikke funnet han på tinder, og lurer på om det betyr at han må ha swipet meg på rødt? Ser for meg at algoritmen funker sånn at de som har likt meg dukker opp som alternativ for meg ganske fort?

Hilsen anonymbruker, føles som 15 år gammel....

Anonymkode: 37ef1...366

Tror ikke du skal legge så mye i dette. Jeg kan jo selvsagt bare snakke for meg selv, men jeg sveiper på rødt rett som det er uten å tenke så mye over det. Det kan være alle mulige årsaker, dagshumør, dagsform, etc. Poenget mitt er at jeg helt garantert har sveipet på rødt noen som jeg andre dager fint kunne sveipet andre veien. Hvis det nå skulle være slik at han har sveipet deg den veien. Vi vet jo ikke hvor nøye han studerte profilen din før han sveipet deg vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare søke han opp på Facebook, å eventuelt sende han en melding? :) regner jo med at du fikk et fornavn i det minste. Kanskje litt mer dristig, men kanskje det er verdt sjansen? :)

Anonymkode: 95ea4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at han ikke bare sa noe tilfeldig som tilfeldigvis traff? Det er veeeeldig sært å gjenkjenne noen fra tinder som man ikke engang har matchet med.

Uansett virker han ikke særlig interessert når han ikke bare ber deg om nummeret ditt når dere sitter å prater men at dere skal ses på tinder wtf?

Anonymkode: 23b32...1dc

ikke egentlig. jeg har ganske god hukommelse og husker gjerne slikt

Anonymkode: 4e30e...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, han refererte som sagt til noe på profilen min, så den har han definitivt sett. 

Anonymkode: 37ef1...366

Du har nok dukket opp for han, men han dukker ikke opp for deg. De har laget appen slik at spesielt menn må betale for skikkelig eksponering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant han, men så fikk jeg litt panikk og lukket appen :ler: Men da dukker han sikkert opp igjen så kan jeg sveipe riktig vei og krysse fingrene! 

 

Anonymkode: 37ef1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr på byen i helga som jeg fikk en god tone med. Etter mye teit flørting så sa jeg at vi sikkert ses på tinder, hvorpå han svarer at han allerede har sett meg der, og refererer til noe med profilen min. Jeg har ikke funnet han på tinder, og lurer på om det betyr at han må ha swipet meg på rødt? Ser for meg at algoritmen funker sånn at de som har likt meg dukker opp som alternativ for meg ganske fort?

Hilsen anonymbruker, føles som 15 år gammel....

Anonymkode: 37ef1...366

Huff da. Dere høres ut som rookies ja.
Istedet for Tinder, hvorfor ikke legge til på Snap, FB, Instagram, eller gode gamle kontaktlista på tlf? IT gjør iblant folk handlingslammet  :klaske::klaske::klaske::klaske:

 

Anonymkode: 6645d...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant han, men så fikk jeg litt panikk og lukket appen :ler: Men da dukker han sikkert opp igjen så kan jeg sveipe riktig vei og krysse fingrene! 

 

Anonymkode: 37ef1...366

Jepp da dukker han opp igjen rimelig kjapt neste gang. Gjorde akkurat det samme når jeg stalket daten her om dagen 😂

Anonymkode: 9c24e...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da. Dere høres ut som rookies ja.
Istedet for Tinder, hvorfor ikke legge til på Snap, FB, Instagram, eller gode gamle kontaktlista på tlf? IT gjør iblant folk handlingslammet  :klaske::klaske::klaske::klaske:

 

Anonymkode: 6645d...49d

Dette har ingenting med teknologien å gjøre. Omstendighetene gjør at jeg uansett kommer til å treffe på han igjen, så det hadde ikke vært noe krise om så hele tinder forsvant i løpet av natten. Jeg synes bare det et spennende.

Anonymkode: 37ef1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp da dukker han opp igjen rimelig kjapt neste gang. Gjorde akkurat det samme når jeg stalket daten her om dagen 😂

Anonymkode: 9c24e...78d

Sveipet du han til høyre? :D 

Anonymkode: 37ef1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sveipet du han til høyre? :D 

Anonymkode: 37ef1...366

Sveipet ingen vei, gikk bare rett ut igjen fra appen 😂

Anonymkode: 9c24e...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...