Gå til innhold

Hvilken er din FUN light-saft favoritt?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Det har kommet en ny som er med jordbær og pasjon. Syns den beveger seg over i peach tea-avdelingen,
men er orange og fin i fargen. Masse isbiter må til....og "Fruktfest" er en av dem jeg bruker mest. 
*dette er ikke tråden for å si at det er farlig å drikke light-produkter, så vennligst respekter det ;) *
all_bottles.png701651-20fd6-product_detail.jpg  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad i fruktfest og liker også godt den strawberry passion. Har den lemon lime vært lenge? Mener å ha smakt den og at jeg synes den var god. Sikkert veldig god i varmt vær! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfest er favoritten, men det hender en sjelden gang at jeg kjøper bringebær eller appelsin for avvekslingens skyld. Jeg savner eple-pære-varianten, som butikkene herover tydeligvis ikke lenger finner det for godt å ta inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruktfest er best. Syns den minner litt om god, gammeldags Gøy champagnesaft. 

Artig at du skulle lage safttråd akkurat idag, @Hoppetaujenta, for jeg hadde også tenkt til å lage safttråd, men så kom du meg i forkjøpet. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Zeroh tilhører vel ikke FUN-familien? ;) 

Nei, måtte kverre litt, siden de som produserer Fun har gått i profittmaksimaliseringsfella, så Fun er mye mindre konsentrert enn den var for en del år tilbake. ZERoh er mye drøyere i bruk, og minst like god.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfest.

Skjønner etter å lest denne tråden hvorfor det alltid er tomt på butikken når den er på tilbud!

Men Fruktfest smakte Gøy champagne tidligere og i det siste har den smakt veldig utvannet. Håper ikke det fortsetter, jeg liker saften ganske svak, med isbiter, men det blir ikke samme smak når den kommer ferdig uttynnet.

Endret av applestories
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Salka skrev:

Fruktfest er best. Syns den minner litt om god, gammeldags Gøy champagnesaft. 

Artig at du skulle lage safttråd akkurat idag, @Hoppetaujenta, for jeg hadde også tenkt til å lage safttråd,
men så kom du meg i forkjøpet. 

Minst to sjeler som hadde samme oppfriskende tanken. :)  

2 timer siden, T-Rex skrev:

Nei, måtte kverre litt, siden de som produserer Fun har gått i profittmaksimaliseringsfella, så Fun er mye mindre konsentrert enn den var for en del år tilbake. ZERoh er mye drøyere i bruk, og minst like god.

Kverr i vei. Godt å få det ut av og til.  :tommelopp: 

1 time siden, applestories skrev:

Skjønner etter å lest denne tråden hvorfor det alltid er tomt på butikken når den er på tilbud!

Det har du jammen rett i. Vi er tydeligvis enige i noe som landet også er enige i. Vi har sans for det aller beste. :biggrin: 

Alltid masse isbiter i alt jeg drikker. Det er veldig viktig for max velvære. Jeg blander opp 2-3 litersflasker så det alltid er klart i kjøleskapet. Noen ganger putter jeg en av dem kontrollert i fryseboksen så det dannes innlagt is i flaska. Da holder den seg skikkelig kald lenge utenfor kalde skap og tar med når jeg skal ut på tur også. 
7039010017725.jpgEn god nummer to hos meg er denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den definitivt verste er den men vannmelonsmak som var i salg for 2-3 år siden.  Den med mojhitosmak ifjor var god.  Til vanlig kjøper jeg en billigere type lightsaft men liker best den med isteasmak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker alle sammen og går på runde mellom hver smak! Akkurat nå har jeg Bringebær stående. Før der kjøpte jeg den med Appelsin, og før der Lemonade.

Vanskelig å bare velge én favoritt, men mulig jeg må si den med fersken-iste-smak. Ellers er Fruktfest og Wild Berries veldig god også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Appelsin, Wild Berries eller Lemon Lime.

Til dere som er glad i Fruktfest, kan jeg tipse om at den er på tilbud her Holdbart.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...