Gå til innhold

Vet ikke om jeg klarer å være sammen med han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker kjæresten min, og er fortsatt forelsket. Men i det siste har han blitt veldig forandret. På en måte så føler jeg at jeg vil være med han for alltid, på en annen måte føler jeg at jeg ikke kan ha det sånn her for alltid og at jeg fortjener bedre. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler ikke jeg kommer til å finne noen som han, elsker han kjempemasse. Men samtidig fortjener jeg bedre. Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: df723...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fortjener bedre.

(Ut fra det du skriver, siden du ikke er mer konkret er det vanskelig å trekke noen annen konklusjon.)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener bedre enn å være sammen med en som du ikke lenger elsker (mulig han fortjener bedre enn forholdet deres, han også)

Anonymkode: 0cfa4...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fortjener bedre enn å være sammen med en som du ikke lenger elsker (mulig han fortjener bedre enn forholdet deres, han også)

Anonymkode: 0cfa4...127

Hvordan kan man være så sikker på at man vil finne noen "bedre"? Ingen forhold er perfekte. Slutt å tro at gresset alltid er grønnere på den andre siden. Begynn å ta vare på gresset på den siden du er.🌱🌱

Anonymkode: cba3f...e63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man være så sikker på at man vil finne noen "bedre"? Ingen forhold er perfekte. Slutt å tro at gresset alltid er grønnere på den andre siden. Begynn å ta vare på gresset på den siden du er.🌱🌱

Anonymkode: cba3f...e63

Wow. Fikk du klisjeer på salg, eller? Men joda, jeg pleide også være sånn klisjemaskin iblant. De var jo før jeg ble klar over at mens jeg gjorde alt jeg kunne, gjorde eksen min, vel, kanskje alt han kunne på sitt vis, men han holdt altså skjult i lengre tid at han vurderte å gå fra meg. Så mens jeg synes synd på ham som hadde det "litt vanskelig om dagen", syntes han synd på seg selv som altså i egne øyne hadde en kjæreste under det han "fortjente".Litt sånne slags dillemmaer som TS sliter med. Tro meg, å være kjæresten til en person som ikke egentlig vil ha en lenger, er ikke mye moro, og det blir ikke bedre. Det hjelper ikke å vanne gresset når det har visnet.

Anonymkode: 0cfa4...127

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold har mye opp og ned. Om du føler at ting blir for vanskelig er det jo ikke værre en å sette seg ned å snakke ut om dette...fortelle han hva du føler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2018 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke å vanne gresset når det har visnet.

Anonymkode: 0cfa4...127

Vel, gresset kommer jo opp igjen neste vår?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, gjest91 skrev:

Vel, gresset kommer jo opp igjen neste vår?

Har du ikke sett områder der det gang på gang er bare kort og brunsvidd gress? 

Anonymkode: 0cfa4...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke sett områder der det gang på gang er bare kort og brunsvidd gress? 

Anonymkode: 0cfa4...127

Det hiver du gjødsel og næring over, så kommer gresset tilbake i ny drakt. Prøv det med mannen også hvis det trengs, det burde hjelpe 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gjest91 skrev:

Det hiver du gjødsel og næring over, så kommer gresset tilbake i ny drakt. Prøv det med mannen også hvis det trengs, det burde hjelpe 🙂

Feil gjødsling brenner gresset :)

Anonymkode: b705a...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gjest91 skrev:

Det hiver du gjødsel og næring over, så kommer gresset tilbake i ny drakt. Prøv det med mannen også hvis det trengs, det burde hjelpe 🙂

Antar at du er født i 1991? Da er du ca 26 år nå, avhengig av når på året du er født. Som 26-åring har du neppe erfaring med samliv at typen ti år pluss.

Du skjønner, vi som har levd litt lenger, har gjerne rukket å gjøre oss noen erfaringer som dere yngre ikke har.

 

Anonymkode: 1eec6...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar at du er født i 1991? Da er du ca 26 år nå, avhengig av når på året du er født. Som 26-åring har du neppe erfaring med samliv at typen ti år pluss.

Du skjønner, vi som har levd litt lenger, har gjerne rukket å gjøre oss noen erfaringer som dere yngre ikke har.

 

Anonymkode: 1eec6...4cc

Og di erfaring er altså at åpleie og næring ikkje fungerer? Isåfall trur eg ikkje du skal gi kjærlighetsråd til dei som ynskjer at forholdet skal vere bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar at du er født i 1991? Da er du ca 26 år nå, avhengig av når på året du er født. Som 26-åring har du neppe erfaring med samliv at typen ti år pluss.

Du skjønner, vi som har levd litt lenger, har gjerne rukket å gjøre oss noen erfaringer som dere yngre ikke har.

 

Anonymkode: 1eec6...4cc

Dagens teiteste innlegg.. For det første, det står ingenting om hvor lenge ts har vært sammen med kjæresten, så dette med «samliv av typen ti år pluss» kan du bare legge fra deg med en gang. For det andre, å se ned på noen på grunn av deres alder er ganske idiotisk. "Youth can not know how age thinks and feels, but old men are guilty if they forget what it is to be young." 😉 For det tredje, du har da ingen mulighet til å vite hva gjest91 har opplevd i livet sitt? Jeg er 28 og sitter med mer livserfaring en de fleste 40-åringer. Og for det fjerde, å vanne og gjødsle og stelle gresset er da et jævla godt råd. Peace. ✌🏼

Anonymkode: 1d1b9...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antar at du er født i 1991? Da er du ca 26 år nå, avhengig av når på året du er født. Som 26-åring har du neppe erfaring med samliv at typen ti år pluss.

Du skjønner, vi som har levd litt lenger, har gjerne rukket å gjøre oss noen erfaringer som dere yngre ikke har.

 

Anonymkode: 1eec6...4cc

Du har visst i alle fall ikke grønne fingre, verken hage- eller kjærlighetsmessig. Kanskje du får tid til å fokusere på det nå når pensjonisttilværelsen din står for døren 😀

Endret av gjest91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

følg magefølelsen, og la det bli din veiviser. 

Anonymkode: 6794a...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...