Gå til innhold

Han bruker samme klær HVER dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.4.2018 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Er en skjorte og en litt detaljert bukse.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Bukser trenger da ikke å vaskes etter en dags bruk. Forstår meg ikke på dette med at man liksom "må" skifte klær hver dag. Selv kan jeg bruke bukser, tights, gensere osv flere dager på rad om jeg ikke får flekker på dem. Og så har jeg også flere like plagg.

Dersom vedkommende ikke går med flekkete klær eller lukter ille, ser jeg ikke problemet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke gå i helt likt antrekk mer enn 2 dager på rad for jeg er redd for at folk skal tro jeg ikke har andre klær. Ja, jeg vet det er sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Ja, bare en liten prikk på ryggen/baken som man kun ser hvis man vet om det. Kom i skade for å bumpe borti ham, lag en prikk/kaffeflekk ect, si ops unnskyld... 

 

Anonymkode: 1246d...e06

Og hva skal man oppnå med dette? Konfrontere mannen med at han går med samme klær hver dag? Ærlig talt! Dette er da noe dere ikke har noe med i det hele tatt. Skjerp dere!

Anonymkode: 11bfa...1fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Og hva skal man oppnå med dette? Konfrontere mannen med at han går med samme klær hver dag? Ærlig talt! Dette er da noe dere ikke har noe med i det hele tatt. Skjerp dere!

Anonymkode: 11bfa...1fa

Nei det var ikke planen.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 ganske like olabukser og 4-5 T-skjorter med ganske like farger som jeg bruker på jobb. Enkelt og greit, men kan sikkert mistenkes for at det er de samme plaggene. Vasker skjortene etter 1 dags bruk, buksene kanskje etter 3-4 dager mm. jeg har svettet i dem.

Tenker typen det blir diskutert her gjør likens.

Anonymkode: 4c5fb...dd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er ikke helt der med alle plagg. Men på t-skjorter er han det. Tror han har minst 4 av akkurat den samme t-skjorten, og han bruker alltid en av dem når han går ut døra. Er de han føler seg best i, og han kommer nok sikkert til å kjøpe flere når de han har blir ødelagte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har 3 ganske like olabukser og 4-5 T-skjorter med ganske like farger som jeg bruker på jobb. Enkelt og greit, men kan sikkert mistenkes for at det er de samme plaggene. Vasker skjortene etter 1 dags bruk, buksene kanskje etter 3-4 dager mm. jeg har svettet i dem.

Tenker typen det blir diskutert her gjør likens.

Anonymkode: 4c5fb...dd7

Det er ganske mye detaljer på klærne hans, så er ikke «nesten» like hvertfall.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, heipådegsann skrev:

Samboeren min er ikke helt der med alle plagg. Men på t-skjorter er han det. Tror han har minst 4 av akkurat den samme t-skjorten, og han bruker alltid en av dem når han går ut døra. Er de han føler seg best i, og han kommer nok sikkert til å kjøpe flere når de han har blir ødelagte :)

Ja men det er ikke helt det samme

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en venninne som har gått med de samme klærne i 3 år nå. Hun lukter desverre ikke godt, og jeg er såå sikker på at hun aldri vasket de. Det var hull i de osv så idk, kanskje det er en fase? (Hun er overvektig hvis det har noe å si..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet med en som gikk i samme bukse og tskjorte hele året i flere år. 

Vi ble såpass kjent at jeg spurte han om han hadde flere av samme plagg eller om det var et sett. 

Han svarte at han har flere identiske, men han har funnet én god bukse som er komfortabel og nekter å bruke andre klær.

Han lukter FORFERDELIG! Og tviler egentlig på at han har flere av samme bukse, for han har et hvit merke på buksen (maling) som tydeligvis er på alle buksene.

Denne buksen kunne han ta av leggene på (glidlås) slil at det ble en shorts, så han bruker denne buksen vinter,vår,sommer og høst! YUUUUK, husker enda den stramme lukta fra han!:kvalm:

Anonymkode: c8217...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet med en som gikk i samme bukse og tskjorte hele året i flere år. 

Vi ble såpass kjent at jeg spurte han om han hadde flere av samme plagg eller om det var et sett. 

Han svarte at han har flere identiske, men han har funnet én god bukse som er komfortabel og nekter å bruke andre klær.

Han lukter FORFERDELIG! Og tviler egentlig på at han har flere av samme bukse, for han har et hvit merke på buksen (maling) som tydeligvis er på alle buksene.

Denne buksen kunne han ta av leggene på (glidlås) slil at det ble en shorts, så han bruker denne buksen vinter,vår,sommer og høst! YUUUUK, husker enda den stramme lukta fra han!:kvalm:

Anonymkode: c8217...967

Æsj

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gjest. skrev:

Jeg har selv en venninne som har gått med de samme klærne i 3 år nå. Hun lukter desverre ikke godt, og jeg er såå sikker på at hun aldri vasket de. Det var hull i de osv så idk, kanskje det er en fase? (Hun er overvektig hvis det har noe å si..)

Oj 

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker like klær. Kjøper flere når det er noe jeg liker, har 6 av samme type bukse, så kan jo se ut som at det er samme for andre. 

Anonymkode: 9c47a...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svetter vel lite. Og det kan være han har flere sett av samme. Og om han vasker de samme dag og henger opp foran varmepumoe eller hiver.  klærne i tørketrommelen.

Anonymkode: 4549f...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke folk med asperger litt sånn med klær? 

Anonymkode: 61194...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahah husker en lærer på ungdomsskolen gikk ALLTID i de samme klærne, men luktet aldri vondt og var aldri møkkete. Tror fremdeles hun bare var utrolig fornøyd med antrekket og derfor hadde x-antall av samme bukse, genser og skjerf😋 Jeg så henne aldri i noe annet enn disse klærne i løpet av mine tre år som elev der, hehe. 

Anonymkode: cec1c...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ren, det lukter normalt rent...kanskje han er hyggelig også, da fatter jeg ikke at ts henger seg opp i
og gjør det til noe rart eller negativt at mannen har sin egen stil og holder på den, fordi han liker det sånn. 
Syns det er befriende med folk som gjør sin egen greie hvis kleshysteriet ikke passer for dem. 

Hurra for deg du fremmede mannen med en stil som skiller seg litt ut. :tommelopp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke folk med asperger litt sånn med klær? 

Anonymkode: 61194...e0f

Nei. Herlighet, hva er det med dere? Er dette virkelig noe dere mener at dere har noe med? Pass deres egne saker! 

Anonymkode: 11bfa...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke folk med asperger litt sånn med klær? 

Anonymkode: 61194...e0f

Kjenner flere med autisme/asperger og de bruker ikke klær flere dager på rad. Med mindre det er en kosedress de skifter til om ettermiddag/kvelden, og vil ikke si det er så unormalt😋

Anonymkode: cec1c...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...