GÃ¥ til innhold

Hater dating 😩


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åååå. Hater dating litt! I går snakket han om hvor mye han likte tanken på oss. Masse søte komplimenter, alt er fint. I dag derimot har han oppdatert tinderprofilen sin, og svarer ikke på meldingen jeg sendte til morgenen. 

Blææææh. Dagens utblåsning. Tror jeg bare skal leve lykkelig alene 😂

Anonymkode: e03c2...618

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såå enig med deg! Dating i dag er helt fucka😅

Anonymkode: b0358...299

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, der får dere litt tilbake siden dere er så harde på sukker.no. Fungerer ikke med badstue å mykne dere opp jenter!

Anonymkode: 851dd...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha, der får dere litt tilbake siden dere er så harde på sukker.no. Fungerer ikke med badstue å mykne dere opp jenter!

Anonymkode: 851dd...e3d

Hehe, dårlig erfaring med nettdating du også??

Anonymkode: e03c2...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Tinder var en puleapp. Men mannfolka tør jo faen meg ikke? De bare snakker seg bort fra temaet xD 

Er "dating" egentlig ei greie? Jeg pleier å bare havne i symbiose med de jeg har vært kjærester, vi møtes på et eller annet vis og så er det bare oss i hverandres armkrok til vi ikke gidder mer. 

Anonymkode: 10142...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som folk møter på noen på nettdating lenger ( noe som er ekte ) hører om så mye ghosting og dumping over hele linjen.

Anonymkode: cbf56...ff5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååå. Hater dating litt! I går snakket han om hvor mye han likte tanken på oss. Masse søte komplimenter, alt er fint. I dag derimot har han oppdatert tinderprofilen sin, og svarer ikke på meldingen jeg sendte til morgenen. 

Blææææh. Dagens utblåsning. Tror jeg bare skal leve lykkelig alene 😂

Anonymkode: e03c2...618

Ja. Du har i det minste vært på date da. Noen av oss må velge livet alene mer ufrivillig. Men vi har kommet til samme konklusjon da, selv om vi hadde forskjellig utgangspunkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nettdating er temmelig kjipt selv. Blir utrolig lei av å ta og bli tatt kontakt med folk, og så blir det ikke noe ut av det. Gjerne skriver man og deler ting, og så renner det bare ut i sanden eller et eller annet skjer.

Jeg er vel kommet til et punkt hvor jeg bare er lei. Så tar litt avstand fra det, og så får jeg se om jeg bare trenger pause eller om jeg permanent sletter greiene.

Eventuelt kan man satse på å bli crazy cat lady eller man. Mange hjemløse puser som trenger et godt hjem der ute :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinderdate, kan man kan kalle det for en lekeplass?

Anonymkode: 851dd...e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever at det er mye potensiale i Tinder, men nå er jeg ganske kjekk (hvert fall i egne, og noen jenters, øyne ;p ) og har tatt meg bryet med å lage en noenlunde tiltalende profil.

Men det er jo selvsagt step 1: oppgrader bilde-gamet. For min egen del var ikke det så lett da jeg aldri har brukt instagram osv, men nød lærer naken *mann* å spinne osv...

Det er mye dårlige profiler ute å går, like greit å bare innse hvor man står slik at man kan optimalisere egne sjanser. Og når man har gjort det, bør man bare bli flink på å foreslå å møtes, uten for mye snikksnakk i forkant. 

 

Endret av SpaceDementia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åååå. Hater dating litt! I går snakket han om hvor mye han likte tanken på oss. Masse søte komplimenter, alt er fint. I dag derimot har han oppdatert tinderprofilen sin, og svarer ikke på meldingen jeg sendte til morgenen. 

Blææææh. Dagens utblåsning. Tror jeg bare skal leve lykkelig alene 😂

Anonymkode: e03c2...618

:lillesky2:

Anonymkode: cbf56...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SpaceDementia skrev:

Opplever at det er mye potensiale i Tinder, men nå er jeg ganske kjekk (hvert fall i egne, og noen jenters, øyne ;p ) og har tatt meg bryet med å lage en noenlunde tiltalende profil.

Men det er jo selvsagt step 1: oppgrader bilde-gamet. For min egen del var ikke det så lett da jeg aldri har brukt instagram osv, men nød lærer naken *mann* å spinne osv...

Det er mye dårlige profiler ute å går, like greit å bare innse hvor man står slik at man kan optimalisere egne sjanser. Og når man har gjort det, bør man bare bli flink på å foreslå å møtes, uten for mye snikksnakk i forkant. 

 

Har ingen problemer med å få dater, er ikke der det ligger. Men hadde endelig funnet en jeg liker godt, trodde vi var på samme side etter flere dater og hyppig kontakt utenom.. Så er rett og slett såre følelser ute å går, ikke tinderhat 😂

Anonymkode: e03c2...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen problemer med å få dater, er ikke der det ligger. Men hadde endelig funnet en jeg liker godt, trodde vi var på samme side etter flere dater og hyppig kontakt utenom.. Så er rett og slett såre følelser ute å går, ikke tinderhat 😂

Anonymkode: e03c2...618

Jeg synes egentlig at det å snakke om hvor mye han likte tanken på dere og slike ting så tidlig er et stort rødt flagg, jeg hadde aldri tatt den mannnen seriøst. Det er viktige å drive med "vetting" i startfasen, ikke bare bli glad når han sender meldinger, men faktisk prøv å bli kjent med mannen (både ved å stille spørsmål og ved å se hvordan han reagerer på situasjoner/hvordan han velger å svare), man kan lære mye om en person på den måten. :) 

Om du er ute etter noe seriøst så er det lurt å spørre mannen, allerede før første date om hvor han er i livet sitt. Si at du gjerne vil bli bedre kjent med han og at du liker å snakke med han. Når man spør direkte og ærlig får man ofte et direkte og ærlig svar. Ikke spør hva han er ute etter, da er det ofte lett å svare at man ikke liker tilfeldig sex selv om man egentlig bare ser etter FF. 

Jeg siler hvert fall raskt ut de jeg ikke ser noe poeng å ble bedre kjent med, så snakker jeg med han ene jeg liker i et par uker, så møtes vi. Og det var full klaff :) 

Anonymkode: 235f2...722

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter dere som mener nettdating med tinder og liknende bare tull. Jeg syns det selv også. Men hvor skal man liksom treffe folk? Jeg møter ingen via felles venner, på jobb eller trening uansett. Jeg prøver å vær åpen, blid og utadvendt men å komme i snakk med folk bare sånn tilfeldig i hverdagen (på butikken, museum, kafe) virker så vanskelig. Folk er jo så travle og alle ser ned i mobilene sine.

Kan vi ikke begynne å snakke med hverandre, smile til hverandre igjen og gi litt f.. i teknologien?

Beklager oppgulpet.

Anonymkode: 5873e...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leiadenrare skrev:

kanskje han ikke var klar allikevlel eller noe i den duren :P

Ekke godt å si! Fått veldig koselige mld igjen i dag. Sendt en mld og spurte hva han så for seg. Og hva mine forventinger er. Så får vi se da 😅

Anonymkode: e03c2...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaaaaaaaaaaater dating, er introvert og sensitiv, best å være friiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter selv.. Kvinne 29 ;) 

Anonymkode: c3d7e...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Charlene87 skrev:

haaaaaaaaaaaater dating, er introvert og sensitiv, best å være friiiii

går du rett på sak istedenfor? naken, intimt, kyss, nærhet, skjønnhet?

 

:kyss:

Anonymkode: 851dd...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen dater jo bare for å date når man får napp uten å tenke over om man egentlig passer sammen. 

Personlig vil jeg foretrekke å komme i dialog med hu som er den elegante og stilrene, og bruker vakre og stilrene klær. 

 

:)

 

mann.

Anonymkode: 851dd...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter dere som mener nettdating med tinder og liknende bare tull. Jeg syns det selv også. Men hvor skal man liksom treffe folk? Jeg møter ingen via felles venner, på jobb eller trening uansett. Jeg prøver å vær åpen, blid og utadvendt men å komme i snakk med folk bare sånn tilfeldig i hverdagen (på butikken, museum, kafe) virker så vanskelig. Folk er jo så travle og alle ser ned i mobilene sine.

Kan vi ikke begynne å snakke med hverandre, smile til hverandre igjen og gi litt f.. i teknologien?

Beklager oppgulpet.

Anonymkode: 5873e...1ca

bor du i Oslo?

Anonymkode: 851dd...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...