Gå til innhold

Til dere andre heterofile kvinner angående preferanser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Disse mennene er jo veldig like i type, så da forstår jeg det sånn at det er denne typen menn du liker mest når det kommer til utseende og vi ikke snakker om personlighet.:)

Anonymkode: b7803...684

Jeg synes ikke de er spesielt like, jeg da. Jeg kan forøvrig kikke på menn av mange ulike nasjonaliteter, spinkle menn, mer muskuløse menn, lyse, mørke, og med fullstendig ulike trekk. 

Anonymkode: 2a40e...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

Bullshit! 

Jeg har aldri, og da mener jeg aldri, vurdert mannens penger når jeg har datet! Jeg har datet og vært sammen med student, butikkmedarbeider, vekter, megler, lege, tømrer, fysioterapeut, fabrikkansatt. Tykke, tynne, muskuløse, bodybuildere, høye, lave, atletiske. Eksene mine er totalt forskjellige i utseende, inntekt og karriere. Men de har noen kvaliteter til felles. Han jeg er sammen med nå har helt alminnelig inntekt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min lignet på #1 og mannen min ligner på #2. Morsomt.

Jeg faller først og fremst for personlighet, og når det gjelder utseende er feks. rett mengde kroppshår viktigere for meg enn ansiktstrekk. Mannen min er forøvrig fullstendig blakk og jeg tjener mye mer enn ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

Jeg tror dama mi liker meg pga av personligheten. Det kan ikke være pengene, men hva er personlighet. Personligheten er det den som vokser når jeg ser brystene hennes, eller når jeg holder henne tett og kysser varmt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...