Gå til innhold

dating situasjonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd med henvendelser til perfekte kvinner på sukker.no, responsen kan jeg ikke si har vært optimal. Heller fraværende. Dating kvinner på sukker.no er det den harde kjernen? Hvor lang er smelteprosessen for kontakt og opprettelse av dialog med noen kvinner på sukker.no?

noen med erfaring?

Anonymkode: d677b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Smelteprosessen? 🤔

Anonymkode: 27039...589

ja, norske kvinner på datingsider, trenger man smelte selv om alt skjer kunstig. Har noen koden hvordan det kan gjøres? kunstig flørting som skal smelte et kvinnehjerte på en annen side av en skjerm? 

 

TS

Anonymkode: d677b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløte oppi sukkeret og opp til kokepunktet og la det stå og syde og dampe lenge... da blir det myk karamell... 

Anonymkode: 70b2a...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

ja, norske kvinner på datingsider, trenger man smelte selv om alt skjer kunstig. Har noen koden hvordan det kan gjøres? kunstig flørting som skal smelte et kvinnehjerte på en annen side av en skjerm? 

 

TS

Anonymkode: d677b...811

Jeg tror du her finner svaret på hvorfor du ikke får napp.

Anonymkode: 6cbda...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekte kvinner, hva er det? 

Anonymkode: 90578...c6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfekte kvinner, hva er det? 

Anonymkode: 90578...c6b

dem har fullstendig kontroll over situasjonen, og trenger ikke spekulere om det er en fyr som jeg vil satse på eller ei.

Anonymkode: d677b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, norske kvinner på datingsider, trenger man smelte selv om alt skjer kunstig. Har noen koden hvordan det kan gjøres? kunstig flørting som skal smelte et kvinnehjerte på en annen side av en skjerm? 

 

TS

Anonymkode: d677b...811

Er du utenlandsk? Du skriver veldig merkelig. Smelte kvinnehjerte, er vel ingen som snakker sånn

Anonymkode: 4b9ff...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er norsk, og jeg har et sånt ordforråd. Det er veldig romantisk å kunne ha et sånt ordforråd, siden det er veldig sjelden du hører andre si det. Fordi er man opptatt av kjærlighet så får man automatisk et sånt ordforråd.

 

Det er kvinner jeg elsker, og hennes myke hjerte kan jeg gjøre både trygt og godt, og hun blir meget varm.

:smilyblomst:

Anonymkode: d677b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...