Gå til innhold

Kan vi ha en slik minister?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan vi ha en kulturminister som angivelig seksuelt trakasserer en hel haug med folk på tilstelninger med å grafse dem i skrittet helt ut av det blå til deres store forferdelse, og som har sex med berusede mindreårige under halvparten av deres egen alder?

Anonymkode: 4bf11...59e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er vel bedre til å representere norsk kultur enn en slik kulturminister? 

Anonymkode: 89203...fe0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er vel bedre til å representere norsk kultur enn en slik kulturminister? 

Anonymkode: 89203...fe0

:alice:

Anonymkode: ca7d5...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og Raja har blitt presset til "å ta selvkritikk" for å være den eneste fornuftige personen i det partiet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1k3wmX/abid-raja-tar-selvkritikk-for-grande-utspill

 

Anonymkode: d2645...9c5

Det er så gjennomsiktig at han har fått munnkurv!

Grande er vernet. Uansett hva.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dette ble hun ministeren av ukultur for meg. Veldig vanskelig å få snudd dette til noe annet nå. 

Anonymkode: c2b54...254

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voldsomt så mye bråk det blir av at én kvinne i Norge lå med en 20 år yngre person. Savner at menn som gjør det samme får samme reaksjon.

Anonymkode: 82b1a...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Voldsomt så mye bråk det blir av at én kvinne i Norge lå med en 20 år yngre person. Savner at menn som gjør det samme får samme reaksjon.

Anonymkode: 82b1a...bee

Det handler ikke om at hun lå med en 20 år yngre person. Det handler om hvordan hun har fremstilt gutten i etterkant.

Anonymkode: d2645...9c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler ikke om at hun lå med en 20 år yngre person. Det handler om hvordan hun har fremstilt gutten i etterkant.

Anonymkode: d2645...9c5

Det ble bråk lenge før man visste noe om hvordan hun fremstilte gutten. Greit å være ærlig og si at det er sexlivet til Grande man reagerer på. 

Anonymkode: 81332...047

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi ha en kulturminister som angivelig seksuelt trakasserer en hel haug med folk på tilstelninger med å grafse dem i skrittet helt ut av det blå til deres store forferdelse, og som har sex med berusede mindreårige under halvparten av deres egen alder?

Anonymkode: 4bf11...59e

Selvsagt kan vi ikke ha en sånn minister. Men så lenge Erna freder henne og velger å se en annen vei (pga hennes regjeringsprosjekt), så blir vi ikke kvitt henne. Med mindre det ramler flere lik ut av skapene, som f.eks at det viser seg å være flere lignende hendelser (et mønster), eller det kommer nye, graverende opplysninger fram knyttet til f.eks omtalen av gutten i ettertid eller lyving til statsministeren, eller noen av de mennene som ble seksuelt trakassert og antastet står fram og forteller eller anmelder henne for seksuell trakassering. Skjer noe av dette, så er det muligens case closed for TSG. Personlig synes jeg det bør være case closed allerede nå.

Anonymkode: b66f2...51a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt kan vi ikke ha en sånn minister. Men så lenge Erna freder henne og velger å se en annen vei (pga hennes regjeringsprosjekt), så blir vi ikke kvitt henne. Med mindre det ramler flere lik ut av skapene, som f.eks at det viser seg å være flere lignende hendelser (et mønster), eller det kommer nye, graverende opplysninger fram knyttet til f.eks omtalen av gutten i ettertid eller lyving til statsministeren, eller noen av de mennene som ble seksuelt trakassert og antastet står fram og forteller eller anmelder henne for seksuell trakassering. Skjer noe av dette, så er det muligens case closed for TSG. Personlig synes jeg det bør være case closed allerede nå.

Anonymkode: b66f2...51a

Noen skal visst slippe lettere unna enn andre. 

Anonymkode: c2b54...254

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvsagt kan vi ikke ha en sånn minister. Men så lenge Erna freder henne og velger å se en annen vei (pga hennes regjeringsprosjekt), så blir vi ikke kvitt henne. Med mindre det ramler flere lik ut av skapene, som f.eks at det viser seg å være flere lignende hendelser (et mønster), eller det kommer nye, graverende opplysninger fram knyttet til f.eks omtalen av gutten i ettertid eller lyving til statsministeren, eller noen av de mennene som ble seksuelt trakassert og antastet står fram og forteller eller anmelder henne for seksuell trakassering. Skjer noe av dette, så er det muligens case closed for TSG. Personlig synes jeg det bør være case closed allerede nå.

Anonymkode: b66f2...51a

Det er mer, men hvor mye er enda ikke allment kjent. Dette kommer direkte fra en kjent redaktør, og vi snakker ikke om Helge Lurås eller noen fra de "alternative" mediene.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det ble bråk lenge før man visste noe om hvordan hun fremstilte gutten. Greit å være ærlig og si at det er sexlivet til Grande man reagerer på. 

Anonymkode: 81332...047

Hun befølte først ca 10 menn i skrittet før hun feide over den fulle 17-åringen. Gutten brøt ut i gråt kort tid etter hendelsen. Hvis du synes dette høres ok ut, så sier det mer om deg enn dem som reagerer på denne typen oppførsel.

Anonymkode: 2ecbf...040

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer, men hvor mye er enda ikke allment kjent. Dette kommer direkte fra en kjent redaktør, og vi snakker ikke om Helge Lurås eller noen fra de "alternative" mediene.

Hun befølte først ca 10 menn i skrittet før hun feide over den fulle 17-åringen. Gutten brøt ut i gråt kort tid etter hendelsen. Hvis du synes dette høres ok ut, så sier det mer om deg enn dem som reagerer på denne typen oppførsel.

Anonymkode: 2ecbf...040

Det er mer? Ja, hvorfor er jeg ikke overrasket.

Jeg skjønner ikke hvordan ministre og andre toppolitikere tør å ha sånne lik i skapene. De kan jo ramle ut når som helst om noen snakker, og de kan bli utsatt for utpressing.

Anonymkode: b66f2...51a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt så mye bråk det blir av at én kvinne i Norge lå med en 20 år yngre person. Savner at menn som gjør det samme får samme reaksjon.

Anonymkode: 82b1a...bee

Det er ikke selve sexen som skapte så mye drama, men håndteringen av saken fra hennes side da den ble kjent. Hun kunne ha gjort noe helt annet og lagt debatten død på et mye tidligere stadium. Hun hadde til og med sjansen å gå ut og beklage hvordan han ble behandlet nå etter at nyheten kom, men neida, det skal ties i hjel. Vel, slike hendelser kan ikke ties i hjel noe særlig og de har en tendens å bli større og verre med tiden. Jeg vet ikke om hun innser at saken ble mye større enn det den hadde potensiale til å bli grunnen hennes egne feil (og rådgiverne da). Raja gjorde det riktige og ble satt munnkurv på. Seriøst, å ta selvkritikk for å ha sagt noe fornuftig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig gitt opp norske politikere, de arbeider kun for seg selv og ikke folket lenger. Men ja, hun burde få fyken på samme måte som *hint hint* andre politikere får. 

Er egentlig fantastisk overraskende at Norge går så "godt" som det gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går jo an. Vi har jo tydeligvis ikke bare en slik kulturminister, men også en olje og energi minister av samme kaliber 😱

 

Noen som har en link til denne grafsinga? 

Anonymkode: 5d4e1...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.4.2018 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om at hun lå med en 20 år yngre person. Det handler om hvordan hun har fremstilt gutten i etterkant.

Anonymkode: d2645...9c5

Pisspreik. Dere har hele tiden vært ute etter å ta Grande for et eller annet, samme faen hva.

Selv jeg som hater Grande og politikken hun står for er ikke så innavlet og tilbakestående at jeg er villig til å gå over lik for å ta henne for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jabx skrev:

Pisspreik. Dere har hele tiden vært ute etter å ta Grande for et eller annet, samme faen hva.

Selv jeg som hater Grande og politikken hun står for er ikke så innavlet og tilbakestående at jeg er villig til å gå over lik for å ta henne for noe.

Det er bekreftet, bl.a. til VG, av sentrale kilder innad i Venstre at TSG og hennes rådgivere har nedsnakket gutten og kalt han ressurssvak og det som verre er. Du har fått med deg det?

Forøvrig kan man reagere på et menneskes handlinger uten at man hater vedkommende. Jeg hater ikke Grande. Men jeg hater handlingene hennes i denne saken og nedsnakkingen av gutten og håndteringen til partiet i etterkant.

Anonymkode: b66f2...51a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Kan vi ha en kulturminister som angivelig seksuelt trakasserer en hel haug med folk på tilstelninger med å grafse dem i skrittet helt ut av det blå til deres store forferdelse, og som har sex med berusede mindreårige under halvparten av deres egen alder?

Anonymkode: 4bf11...59e

Ukultur er og en form for kultur.

Det er og de som mener at å ha dobbeltmoral er bedre enn å bare ha moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jabx skrev:

Pisspreik. Dere har hele tiden vært ute etter å ta Grande for et eller annet, samme faen hva.

Selv jeg som hater Grande og politikken hun står for er ikke så innavlet og tilbakestående at jeg er villig til å gå over lik for å ta henne for noe.

Hater ikke Grande, men forakter handlingene hennes i denne saken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...