Gå til innhold

Naboen har stjålet posten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble i dag kontaktet av banken, da de mistenkte svindel. Kort fortalt: Det er sendt meg et kredittkort fra casa, som er blitt brukt på et senter i Oslo i nærheten av der jeg bor. Det som antakeligvis har skjedd er at postmannen har plassert brevet med kortet oppå postkassene(Bor i blokk) siden jeg har endret etternavn etter at jeg giftet meg. Jeg tror det er en nabo som har tatt det og brukt det. Hva gjør politiet med sånt? Det er mange butikker med videokamera på senteret det er blitt brukt, så hvis politiet vil kan de klare å finne ut hvem det er. Hvis det er denne naboen har jeg veldig lyst til å vite det. Jeg slipper å betale noe, men utrolig ubehagelig uansett. 

Anonymkode: 4e7ca...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må du være ytterst forsiktig med hvem du beskylder for å ha stjelt kortet. Finnes flere tilfeller hvor postmannen faktisk har stjelt både kort og kode.

Du anmelder dette til politiet, du nevner ikke hvem du tror det er, for dette vet du ikke. Politiet tar og ser på saken, anmeldelsen tar du med til banken slik at du ikke blir erstatningsansvarlig for misbruket. Stor mulighet for at saken blir henlagt da politiet er mer glad i å skrive ut bøter o.l, men du har ditt på det rene.

Du kan være heldig at de finner ut hvem det er, men jeg ville ikke holdt pusten av den grunn.

Anonymkode: 240f6...9f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...