Gå til innhold

Dating for en som er under middels pen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg vil ikke ha fotomodeller. De har fått høre hele livet at de er vakre. Så da har det skjedd noe oppi hodet deres som gjør at de tror de kan gjøre hva de vil med daten. For han er så heldig å være sammen med de. 

Nei. Takke meg til jordnære jenter som ikke går med nesa høyt i sky og tror at de er noe. De er mye bedre å ha med å gjøre. Slike går det ann å ha en normal samtale med og bli glad i

Anonymkode: 5d923...b27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser man den? 

Anonymkode: 35197...98f

Vet ikke. Ligger sikkert på nett ett eller annet sted. Lenge siden jeg har sett den😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎04‎.‎2018 den 15.54, AnonymBruker skrev:

hvordan vet du at du er under middels pen? 

Anonymkode: 75d0a...081

Vel, har aldri fått høre at jeg er pen og ser jo selv at jeg ikke er det. Jeg har et litt usymetrisk ansikt og skjeve tenner og jo mer symetrisk jo vakrere blir vi oppfattet, etter hva jeg har lest. I tillegg er øynene mine litt for store og de blir fort røde, da jeg reagerer på vind, sol, sterke lukter osv og røde øyne er ikke særlig pent... sater på å unngå det på daten da, men har ikke helt kontroll på når det skjer  ;) 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎04‎.‎2018 den 15.55, Polly Ester skrev:

Dere har jo avtalt en date på det bildet, så da liker han vel hva han ser uansett om du ikke syns at du er noe pen?

Og om du evt ikke er så vakker som du tenker så vil personligheten din gjøre deg vakker. :) 
 

Og så er det attraktivt med et smil. 

Takk. Håper det med personlighet slår til ;) 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Håper det med personlighet slår til ;) 

Anonymkode: 59206...7de

Det er jeg sikker på. :) 
True story. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎16‎.‎04‎.‎2018 den 15.55, SoWhat? skrev:

Utseendet betyr fader meg ikke alt! Hva med en kul personlighet og selvtillit? Trenger ikke det heller, for det handler også om å kunne trives i hverandres selskap. Ha det gøy, le av det samme. Det er mye som spiller inn. Tror egentlig de fleste vet det, og når en ser seg rundt så ser de aller fleste helt vanlige ut. Og så kommer det virkelig an på øynene som ser. Alle har ikke samme smak, og en som selv tror en ser "under middels" ut, kan bli oppfatte som pen i en annens øyne.

Ikke tenk så mye på det. Vær naturlig og den du er. 

Skal prøve å ikke tenke så mye på det, men selvfølelsen min er ikke på topp, så det er ikke så lett.

Anonymkode: 59206...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎04‎.‎2018 den 15.55, toothfairy skrev:

Han har jo sett bilde av deg og viser interesse :) senk skuldrene og kos deg på date!

Takk :)  Skal prøve!

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎04‎.‎2018 den 15.57, Occulta skrev:

Han tenker vel det samme som deg. Men studier har vist at menn stortsett vurderer seg selv som kjekkere enn hva de fleste kvinner villa a rangert dem som. Det er omvendt for kvinner, de rangerer seg selv lavere enn hva menn ville ha gjort dersom de skulle vurdere damens utseende. Har mange venner som har heeeeelt urealistiske forventninger til hva slags dame de kan få på kroken. 

Så det å finne noen som er på ca samme nivå utseendemessig kan være vanskelig da menn generelt også prøver å date «over seg selv», mens kvinner ofte dater under sitt eget nivå da de liker å være den mest attraktive i forholdet. 

Men kanskje du er litt vel selvkritisk? De aller fleste har noen vinnende trekk ;) du må bare finne dine og spille på de 

Interessant... Vi har god tone under chattingen i alle fall, så håper jeg klarer å sjarmere han litt på daten ;) 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎04‎.‎2018 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Vet du hva! Du skal heve hodet ditt og være den du er! Du har lagt ut bilde av deg selv, og da vet jo mannen hvem han møter. Tar da utgangspunkt i at du ikke har redigert bilde til det ugjenkjennelige slik som er populært for tiden. Jeg tror ikke ditt hovedproblem er utseende ditt. Det er selvtilliten. Jeg blir så forbannet over den verden vi lever i med utseendefokuset som ikke henger på greip!! Nei vær den du er, fake selvtillit, så skal du se den vokser på deg! Si til deg selv at er du ikke "god nok" for den personen du skal møte, nei så er det heller ikke en person du ønsker å være sammen med! 

Lykke til, du er god nok som du er!!! :hjerter_rundt:

Anonymkode: bc7b2...81f

Takk. Jeg har ikke redigert bildet og du har kanskje rett i at det er selvtillitten som er hovedproblemet. Er bare det at jeg har inntrykk av at utseende er veldig viktig i dag... og det gjør meg også litt forbannet :P 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎04‎.‎2018 den 21.32, Nyepoke skrev:

Liker godt filmen «Shallow Hal», har du ikke sett den? Fort deg å se den før du skal på date😉

Nei, har ikke sett den. Får se om jeg finner den et sted da :P 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå på date med innstillingen om at "han liker meg ikke, jeg er ikke pen nok" ol.
Alle liker personer som er selvsikre, en kul personlighet veier så opp mot et "kjedelig" utseende. Jeg er av den oppfatning av at ingen er stygge, men så klart noen er penere en andre. 

Skjønner hva du mener med å finne noen som "ser ut som deg selv" og det gjør sikkert han også.  Man velger ofte dem som ligner litt på seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vil ikke ha fotomodeller. De har fått høre hele livet at de er vakre. Så da har det skjedd noe oppi hodet deres som gjør at de tror de kan gjøre hva de vil med daten. For han er så heldig å være sammen med de. 

Nei. Takke meg til jordnære jenter som ikke går med nesa høyt i sky og tror at de er noe. De er mye bedre å ha med å gjøre. Slike går det ann å ha en normal samtale med og bli glad i

Anonymkode: 5d923...b27

Håper daten er som deg ;) 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Ikke gå på date med innstillingen om at "han liker meg ikke, jeg er ikke pen nok" ol.
Alle liker personer som er selvsikre, en kul personlighet veier så opp mot et "kjedelig" utseende. Jeg er av den oppfatning av at ingen er stygge, men så klart noen er penere en andre. 

Skjønner hva du mener med å finne noen som "ser ut som deg selv" og det gjør sikkert han også.  Man velger ofte dem som ligner litt på seg selv. 

Skal prøve å fake at jeg er selvsikker. Håper bare ikke han gjennomskuer meg da :P 

Anonymkode: 59206...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant... Vi har god tone under chattingen i alle fall, så håper jeg klarer å sjarmere han litt på daten ;) 

Anonymkode: 59206...7de

Det gjør du nok ;) bare husk å smil mye, det oppfattes som selvtillit og ro :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal prøve å fake at jeg er selvsikker. Håper bare ikke han gjennomskuer meg da :P 

Anonymkode: 59206...7de

Du trenger ikke fake, bare vær deg selv :)
Men bare ikke tenk at du er dårlig eller ser stygg ut. 
Kjøp deg nye klær til daten, jeg føler meg hvertfall litt ekstra fin når jeg har noe helt nytt på meg. 
Smil masse, da blir man glad og det smitter.
Og sist men ikke minst, spør masse spørsmål om han. Gjerne litt personlige, som hva han liker og spise, hva skulle dere laget sammen av mat ol. Ikke spør om favorittfargen (Det har jeg opplevdt på date :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.4.2018 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Jeg er under middels pen. Får aldri høre at jeg er vakker, pen osv og vet selv at jeg ikke er det. Jeg er heller ikke fotogen, men har likevel tord å lage meg en profil på et nettdatested og lagt ut et profilbilde (selfie) der. Har fått noen få besøk og meldinger av menn. Etter litt chatting med en jeg synes virker snill og "min type" har jeg nå avtalt en date i nærmeste framtid. Er drittnervøs! Hva om han blir skikkelig skuffet over utseende mitt? Ut fra profilbildet, ser ikke han jeg skal på date med heller ut som en fotomodell, men jeg er så redd... Hva forventer menn egentlig? Er alle ute etter nydelige fotomodeller?

Anonymkode: 59206...7de

Hvorfor mener du at du er under middels pen?

Pen og skjønnhet er veldig objektivt sett, andre kan syns at du er både pen og vakker selv om du ikke føler det selv.

For meg personlig blir en person mer vakker og pen, når jeg kan snakke med vedkommende, og personen har noe oppe i toppen, har humor og sjarm.

Jeg har noen ganger snakket med personer jeg oppfatter som litt "enkle i toppen" og syns de automatisk ikke er så pene, mens folk som aldri har snakket med de, syns de er pene og ikke skjønner hva jeg mener......inntil de snakker med de selv..

 

Vær den du er,husk at personlighet og sjarm trumfer penhet!. Utsseende forfaller med tiden på alle, personligheten varer som regel livet ut, og til syvende og sist, så er det personligheten de fleste faller for, og da blir du automatisk vakker i dems øyne :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2018 at 3:55 PM, SoWhat? said:

Utseendet betyr fader meg ikke alt! Hva med en kul personlighet og selvtillit? Trenger ikke det heller, for det handler også om å kunne trives i hverandres selskap. Ha det gøy, le av det samme. Det er mye som spiller inn. Tror egentlig de fleste vet det, og når en ser seg rundt så ser de aller fleste helt vanlige ut. Og så kommer det virkelig an på øynene som ser. Alle har ikke samme smak, og en som selv tror en ser "under middels" ut, kan bli oppfatte som pen i en annens øyne.

Ikke tenk så mye på det. Vær naturlig og den du er. 

Ingen på nettdating faller for kul personlighet og selvtillit. Hvis de ikke liker bildet ditt så blir du ikke vurdert videre og får aldri sjansen til å vise deg mer frem. Av denne grunnen vil jeg påstå at daten til TS liker utseende hennes for ellers ville han neppe blitt med ut på en date.

Anonymkode: 2f12c...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.4.2018 at 3:57 PM, Occulta said:

Han tenker vel det samme som deg. Men studier har vist at menn stortsett vurderer seg selv som kjekkere enn hva de fleste kvinner villa a rangert dem som. Det er omvendt for kvinner, de rangerer seg selv lavere enn hva menn ville ha gjort dersom de skulle vurdere damens utseende. Har mange venner som har heeeeelt urealistiske forventninger til hva slags dame de kan få på kroken. 

Så det å finne noen som er på ca samme nivå utseendemessig kan være vanskelig da menn generelt også prøver å date «over seg selv», mens kvinner ofte dater under sitt eget nivå da de liker å være den mest attraktive i forholdet. 

Men kanskje du er litt vel selvkritisk? De aller fleste har noen vinnende trekk ;) du må bare finne dine og spille på de 

Mens det vanligvis er omvendt når man ser forbi det rent ytre og går på personlighet og sosial status. Da er det vanlig at menn dater nedover da kvinner stort sett her dater oppover :)

Anonymkode: 3d29b...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg har ikke redigert bildet og du har kanskje rett i at det er selvtillitten som er hovedproblemet. Er bare det at jeg har inntrykk av at utseende er veldig viktig i dag... og det gjør meg også litt forbannet :P 

Anonymkode: 59206...7de

Selvfølgelig er utseende viktig. Det er jo det første man ser, uansett om det er bilde på nettet eller ute i den virkelige verden. Det er bare det at alle har forskjellig smak. Og selv om du kanskje ikke ser på deg selv som pen så gjør han kanskje det. Han hadde garantert ikke fortsatt å ha kontakt hvis han hadde syntes at du ikke var fin for han. Du har jo falt i smak allerede siden du har vist bilde av deg og han fortsetter å chatte med deg og vil på date med deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...