Gå til innhold

USA hevder Russland tuklet med bevis for kjemisk angrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

USA hevder Russland kan ha tuklet med bevis for bruk av kjemiske våpen i Douma i Syria.

https://www.dagbladet.no/nyheter/usa-hevder-russland-tuklet-med-bevis-for-kjemisk-angrep/69712629

Heldigvis har aldri amerikanerne tuklet med bevis og løyet. Jeg mener dette skjedde aldri

colinpowell1.jpg

 

Lenge lever amerikansk og vestlig hykleri.

 

Nei det at jeg påpeker vestlig hykleri betyr ikke at jeg støtter Russland. men jeg gidder ikke å ignorere vestens hykleri slik så mange er villige til å gjøre.

Anonymkode: 92c44...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du egentlig poste "USA har aldri gjort dette nei vent de gjør det de også. Og nei det at jeg reagerer betyr ikke at jeg støtter russland men usa er ille de også" aboslutt hele tiden? 

Ja, USA har også tuklet med "bevis" før, og jeg kan selv tvile på om Assad utførte dette angrepet. Jeg bare skjønner ikke hvorfor du har en slik trang til å poste omtrent akkurat det samme igjen og igjen. Det har pågått i årevis nå, det her. Legge inn en link, legge inn en sammenligning av varierende kvalitet, hive på et "Nei jeg liker ikke Russland men jeg bare sier fra om hykleriet", sørge for at tegnsettingen er såpass feil at man ser at det er samme trådstarter som i de hundre foregående trådene og poste. Hver uke, har jeg inntrykk av. Jeg skjønner ikke helt formålet.

Anonymkode: 355e0...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må du egentlig poste "USA har aldri gjort dette nei vent de gjør det de også. Og nei det at jeg reagerer betyr ikke at jeg støtter russland men usa er ille de også" aboslutt hele tiden? 

Ja, USA har også tuklet med "bevis" før, og jeg kan selv tvile på om Assad utførte dette angrepet. Jeg bare skjønner ikke hvorfor du har en slik trang til å poste omtrent akkurat det samme igjen og igjen. Det har pågått i årevis nå, det her. Legge inn en link, legge inn en sammenligning av varierende kvalitet, hive på et "Nei jeg liker ikke Russland men jeg bare sier fra om hykleriet", sørge for at tegnsettingen er såpass feil at man ser at det er samme trådstarter som i de hundre foregående trådene og poste. Hver uke, har jeg inntrykk av. Jeg skjønner ikke helt formålet.

Anonymkode: 355e0...77a

Dakar lille USA elsker blir du lei deg når man minner deg på at USA ikke er et perfekte land. Vil du ha en sutt ?

Anonymkode: 92c44...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dakar lille USA elsker blir du lei deg når man minner deg på at USA ikke er et perfekte land. Vil du ha en sutt ?

Anonymkode: 92c44...b8b

På ingen måte. Jeg håper Assad vinner borgerkrigen i Syria (noe han heldigvis ser ut til å gjøre også), der mener jeg Russland har gjort helt rett, og USA er alt annet enn noe perfekt land. Jeg bare undrer meg over hvorfor man poster det samme igjen og igjen her i årevis.

Anonymkode: 355e0...77a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med tanke på hvordan Russland støtter et Syrisk diktator regime på eneste grunnlag av å holde USA utenfor den regionen så kan jeg godt tro det USA anklager Russland for.

Russlands største frykt er at USA skal få mer makt i den regionen, de ønsker å ha tilgang til middelhavet og for å få tilgang må de ha godt forhold til Syria, og det klarer de ikke om USA har makt der. Så hvorfor skulle de ikke fabrikkere bevismateriale mot USA, det gir logisk mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...