Gå til innhold

Typen har en bruker på en flørte side..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er 17 år og høygravid. Forstår at det er døvt, men.. tror neppe dette blir bedre når babyen kommer. Det er utfordrende nok for et forhold å få en baby, men dere er i tillegg barn selv OG han har vist at han ikke er til å stole på. 

Hjelper ikke hva vi sier, det er bare du som vet om du kommer til å være sterk nok til å faktisk forlate han. 

Anonymkode: 60f7a...273

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant ut at kjæresten min har en profil på en side der man kan finne en annen for sex. Nettsiden heter «fristemeg». Noen som har hørt om den? 

Jeg fant det ut ved at han lånte pc’en min for å sjekke Mail så så jeg en Mail fra den nettsiden når jeg satt ved siden av meg. I går kveld lagde jeg meg en bruker og fant han. 

for å være ærlig så prøvde jeg å logge meg inn med hans e-post og passord, det klarte jeg. (Første gang jeg har gjort noe sånt) 

han hadde bilde av penisen sin, et Gammelt bilde er det nok når ingenting i bakgrunnen passer til der han bor nå + han har ikke tlf for den mista han på fylla for flere mnd siden men ikke skaffet ny.

han har lagt inn informasjon om han, at han er i et forhold å diverse som er vanlig. Han har ikke skrevet til/med noen, ikke likt noe eller noen. Bare laget profil med informasjon om seg selv. 

Men han har betalt 285kr for premium som bare varer 1 mnd, den betalte han på fredag som var tror jeg det var. 

Hvordan skal jeg gå frem med dette? Jeg vet han kommer til å lyve hvis jeg spør han rett ut før jeg kommer med bevis, for han sliter med å være ærlig om alt fra alvorlige ting til om han var på butikken i går eller ikke. 

Skal jeg snakke med han, å spørre hva greia er, eller burde jeg vente å se om han kontakter noen? Og så snakke med han?

vi har vært sammen i 3 år, og vet at de fleste kommer til å skrive «dumt han» men vil ha andre tips også, for vil finne ut grunnen til dette først. Han har aldri vært utro før, og det hadde jeg funnet ut om han hadde møtt en bekjent for eksempel. 

Syns dette er veldig merkelig for dette ligner ikke han.

Anonymkode: 2a203...6c5

Det er jo noe som skurrer her? Det er ikke sikkert han har vært utro, men det tyder jo på at han er ute etter sex med andre. Det er veldig respektløst å lage en slik bruker når han har kjæreste. Jeg synes du skal konfrontere han med det, og hvis han velger å lyve så bør du vise han brukeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ganske drøyt at du logger deg inn både på mailen hans og på den siden.
Det trenger ikke nødvendigvis å bety at han er eller har planer om å være utro. Kanskje han har et enormt eksponeringsbehov.
Bør vel snakke med ham om dette, men du må regne med at han blir sint når du sier at du har vært å snoket på hans private mail.

Syns også det er litt drøyt at du selv er en tenåring og gravid

Anonymkode: 76cec...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er ganske drøyt at du logger deg inn både på mailen hans og på den siden.
Det trenger ikke nødvendigvis å bety at han er eller har planer om å være utro. Kanskje han har et enormt eksponeringsbehov.
Bør vel snakke med ham om dette, men du må regne med at han blir sint når du sier at du har vært å snoket på hans private mail.

Syns også det er litt drøyt at du selv er en tenåring og gravid

Anonymkode: 76cec...8df

Han har betalt 285kr for premium, da er ikke det bare for å snoke.

Å det med at jeg er tenåring å er gravid er ikke det dette handler omz 

Anonymkode: 2a203...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare det at han har registrert seg på den siden, men også at han har problemer med å være ærlig. Han er jo ikke til å stole på i det hele tatt. Vanskelig når du nå er gravid, men ta vare på deg selv og tenk etter om du ikke får det bedre uten en som du ikke kan ha tillitt til.

Anonymkode: 99975...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da sier du "Øy, du har bytta passord jo, hva faen er det skjuler? Dette her går ikke, om du vil at forholdet skal vare så må du faktisk gjøre mange ofringer for å prøve å bygge opp tillitten igjen, og å bytte passord er helt motsatt måte å gjøre det på!"

Hun kan på ingen måte kreve passordet og å logge på en annen sin personlige bruker er straffbart. Hvis man ikke stoler på hverandre er det bare å slå opp.

Etter straffeloven § 145 andre ledd, kan en person straffes med bøter eller fengsel i inntil 6 måneder for uberettiget å ha skaffet seg "adgang til data eller programutrustning som er lagret eller som overføres ved elektroniske eller andre tekniske hjelpemidler." 

Anonymkode: dd572...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er 17 år. Dette er ikke mannen i ditt liv. Gå videre. 

Anonymkode: bc4ee...4ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg leste alt hadde jeg tenkt å si at det kan være han var nysgjerrig eller glemt å slette den.. Jeg er typen til å lage meg bruker på diverse sider/apper, KUN for jeg er en ekstrem nysgjerrigper, og lurer på hva opplegget er. Jeg har også glemt å slette brukeren min på tinder.. Appen er slettet, dog. Helt klart er ikke dette tilfellet! 285 kr for et abonnement for ÉN mnd?! Hva i alle dager.. 

Ferdig med det. SNAKK med han. Du har tross alt vært sammen med karen i tre år, burde ikke dette være ganske «enkelt» å ta opp? Si at du la merke til det da dere satt sammen, og at du sjekket det ut. Fortell det akkurat som det er. Dette er iallfall ikke noe han lett kan snakke seg unna.. Ikke når det er snakk om intime kroppsbilder og et dyrt abonnement.. Jeg tenker at det ikke er dette som ville ha fått meg til å si at du skal dumpe han, men det faktum at du ikke kan prate med han om det. Det gjelder uansett, og er en større varsellampe for min del. 

Endret av Tinkywinky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Tinkywinky skrev:

Før jeg leste alt hadde jeg tenkt å si at det kan være han var nysgjerrig eller glemt å slette den.. Jeg er typen til å lage meg bruker på diverse sider/apper, KUN for jeg er en ekstrem nysgjerrigper, og lurer på hva opplegget er. Jeg har også glemt å slette brukeren min på tinder.. Appen er slettet, dog. Helt klart er ikke dette tilfellet! 285 kr for et abonnement for ÉN mnd?! Hva i alle dager.. 

Ferdig med det. SNAKK med han. Du har tross alt vært sammen med karen i tre år, burde ikke dette være ganske «enkelt» å ta opp? Si at du la merke til det da dere satt sammen, og at du sjekket det ut. Fortell det akkurat som det er. Dette er iallfall ikke noe han lett kan snakke seg unna.. Ikke når det er snakk om intime kroppsbilder og et dyrt abonnement.. Jeg tenker at det ikke er dette som ville ha fått meg til å si at du skal dumpe han, men det faktum at du ikke kan prate med han om det. Det gjelder uansett, og er en større varsellampe for min del. 

Jeg kan snakke med han, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, hva skal jeg si først osv. 

Jeg hater å må snakke sånn «alvorlig» for syns det er ukomfortabelt å det syns jeg med alle. 

Anonymkode: 2a203...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo hende han planlegger å overraske deg med en trekant

Anonymkode: f4513...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan jo hende han planlegger å overraske deg med en trekant

Anonymkode: f4513...219

Trekant til sin høygravide kjæreste?

TS, konfronter ham. Jeg vet det er ubehagelig men dette må du bare ta tak i.

Anonymkode: 5028b...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hjem snart men skal tilbake til han i morgen. Tenkte å konfrontere han i morgen. Vil se om han er på siden i kveld først og på Gro noen baller først😂

Men lurer på om han har mistanke om at jeg vet? Jeg lagde en bruker med ganske tydelig navn at han skjønner det er meg, hvis han har vært innpå. Fra jeg kom til han i går å til i dag så har han spurt om det er noe galt veldig ofte, sakt han elsker meg kjempe masse og at han håper jeg elsker han også. 

 

Anonymkode: 2a203...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trekant til sin høygravide kjæreste?

TS, konfronter ham. Jeg vet det er ubehagelig men dette må du bare ta tak i.

Anonymkode: 5028b...ef3

mange som tenner på gravide jenter eller jenter som akkurat har født

Anonymkode: f4513...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mange som tenner på gravide jenter eller jenter som akkurat har født

Anonymkode: f4513...219

Han vet hva jeg syns om trekant med enda en jente, så det ville han ikke gjort. For jeg hadde kasta hu på hodet å ræva ut døra igjen før jeg hadde fått med meg navnet:fnise:

Anonymkode: 2a203...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://www.datingwebsites.no/reviews/fristemeg/

Det er jo en svindelside. De tar penger fra kontoen din og du får neppe slettet bruker. 

Anonymkode: d3763...f64

Man må legge inn kort nr osv (jeg prøvde før jeg kom på «faen jeg er jo ikke 18») 

og jeg hadde trykket på at jeg var mann, som var feil så jeg slettet brukeren å lagde ny. Og det var enkelt å gikk fort. 

Anonymkode: 2a203...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 17 år ts , dette er ikke mannen i ditt liv. Det var bare trist lesning syntes jeg, hva du finner deg i. Du oppdager at han er ute etter å være utro, til og med lagt ut dick pick. Så er du bekymret for hvordan du skal ta dette opp ? Vet ikke om jeg hadde tatt bryet engang, fyren hadde vært historie. Du klarer fint å fostre opp ungen alene. Dette forholdet byr bare på nederlag og helvete. Jeg har vært der før du er for 20 år siden.  Eneste du kommer til å angre på er at du ikke dumpet han før og hvor mye dritt du fant deg i. 

Anonymkode: 018d5...743

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 17 år ts , dette er ikke mannen i ditt liv. Det var bare trist lesning syntes jeg, hva du finner deg i. Du oppdager at han er ute etter å være utro, til og med lagt ut dick pick. Så er du bekymret for hvordan du skal ta dette opp ? Vet ikke om jeg hadde tatt bryet engang, fyren hadde vært historie. Du klarer fint å fostre opp ungen alene. Dette forholdet byr bare på nederlag og helvete. Jeg har vært der før du er for 20 år siden.  Eneste du kommer til å angre på er at du ikke dumpet han før og hvor mye dritt du fant deg i. 

Anonymkode: 018d5...743

Uff vet dere alle egentlig har rett... jeg syns det bare er så vanskelig og mye har skjedd på 3 år, masse minner.. og har termin om 1 uke så dette passer svært dårlig.. 

vi hadde så mange planer om fremtiden.. kunne ønske alt dette bare var en vond drøm som jeg snart våkner opp fra.. og at jeg heller møter den snille og gode kjæresten han har vært i 3 år.. 

har ikke vært så mye sex dette svangerskapet heller når lysten har vært på bunn, og hver gang vi har sex gjør det bare vondt.. 

Anonymkode: 2a203...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen ideer på hvordan jeg kan konfrontere han? 

Vise han bilde av premien han har lagt ut? Å spørre «er dette din» eller lignende

Spørre om han har hørt om nettsiden «fristemeg»? 

Jeg syns det er veldig vanskelig, for vil konfrontere han på den best mulige måten..

Anonymkode: 2a203...6c5

Haha. Jeg hadde seriøst typ, helt ut av det blå bare «sjekk denne digge tingen her a, ligner jo på kuken din» og da vist han bilde han selv har på den profilen. Bedt han pelle seg til helvete og gjort det slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...