Gå til innhold

Gått en mnd og har nå en dårlig magefølelse, fuck usikkerheten i datinglivet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Skorstein skrev:

Her var du rask med å dømme må jeg si. Han hadde nakenbilder av meg. Da er det kanskje ikke så rart, og når han vil ligge med meg og plutselig vil forsvinne. Da er det ganske alvorlig!

Og hvordan hadde han fått de nakenbildene?

Anonymkode: 0f046...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man blir seriøst helt ødelagt av usikkerhet i denne prosessen.. Spesielt verre når man har kommet sålangt som en mnd. Etter 1-2 dater ville jeg ikke brydd meg stort men... 

Anonymkode: fed79...6f7

Det er mulig dere har kommet i den fasen der frekvensen og antall meldinger roer seg ned. Helt i starten prioriterer man høyest av alt å svare daten på meldinger hvis man er skikkelig forelsket, men nå når han har «fått» deg så kan han roe ned innsatsen litt. Det høres ut som om han er giret fremdeles, håper det går bra med dere!

Anonymkode: 0f046...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her 🙂

Jeg er i tidlig dating fase med en fyr, og jeg blir mest utålmodig tror jeg. Selvfølgelig viser jeg ikke det til han, men blir litt gal av meg selv 🙄 Jeg kjenner også på usikkerheten, men klarer heldigvis å ta meg sammen slik at det ikke går utover jobb. Så viser jeg heller ikke usikkerheten overfor for han da jeg tenker at dette forhåpentligvis bare er en fase til vi blir bedre kjent og man kommer noen steg lenger i relasjonen🙊

Kvinne33

Anonymkode: d561f...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...