Gå til innhold

Gått en mnd og har nå en dårlig magefølelse, fuck usikkerheten i datinglivet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter han var her igår og skulle dra hjem ble han så utrolig stille, uten at jeg kan sette stort mye mer ord på det. Idag har han åpnet snapper (2) men ikke svart på dem. Kan jo hende han bare er opptatt men han svarer ALLTID. Er så utrolig vant at ting går til helvete uansett og venter nesten på å bli dumpa. Fuck fuck fuck. Vi er begge voksne så det er sagt. Hater dating og sosiale medier, heh... Og hvordan takler man det om en man faktisk liker dumper deg etter en mnd med dating? Andre har det vel vært meg som har avsluttet, så får vel kjenner det svir en dag selv tenker jeg. Går det rett vest nå er det LENGE til neste gang jeg skal ha en mann i livet mitt.. 

Anonymkode: fed79...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde med meg forrige uke og ble helt ødelagt fordi jeg faktisk likte han og har problemer med å finne noen som jeg passer sammen med. Og han var perfekt for meg. Alt var bra og etter bare et møte så ville han nesten ikke snakke like hyppig med meg som før vi møttes og jeg måtte true med å kontakte politiet for at han skulle ringe meg og forklare meg problemet. Han var 36 år og virket veldig ordentlig og kjærlig, og han ville møte meg igjen og ta meg med på tur osv. Sa han faktisk likte meg og synes jeg var snill og vakker og akkurat sånn som han trodde. Faen ass. Trodde det var han jeg skulle stifte familie med. Føler jeg stort sett ikke har draget egentlig, tiltrekker meg bare feil og rare menn. Jeg kan heller aldri velge hvem jeg vil ha som mange andre jenter kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk igjennom det samme. Fra å være all in med klemmer og store ord til å visne helt. Han sluttet å sende snaps og avviste meg med å ghoste. Er så sint på han og andre feige menn som ikke har kommet ut av redet til mamman sin.De klarer ikke å være menn nok til å ta en konfrontasjon, og da klarer de ikke stort mye i livet, så er ikke noe tap. Bare synd det er så mange sånne folk. For meg har det blitt en så ufattelig dårlig egenskap å ghoste, så mister respekten helt. Er man involvert med noen, så får man ha respekt nok til å kommunisere ærlig.

Ikke sikkert ditt tilfelle er som mitt, men det satte en skikkelig støkk i meg.

Anonymkode: 04f98...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gikk igjennom det samme. Fra å være all in med klemmer og store ord til å visne helt. Han sluttet å sende snaps og avviste meg med å ghoste. Er så sint på han og andre feige menn som ikke har kommet ut av redet til mamman sin.De klarer ikke å være menn nok til å ta en konfrontasjon, og da klarer de ikke stort mye i livet, så er ikke noe tap. Bare synd det er så mange sånne folk. For meg har det blitt en så ufattelig dårlig egenskap å ghoste, så mister respekten helt. Er man involvert med noen, så får man ha respekt nok til å kommunisere ærlig.

Ikke sikkert ditt tilfelle er som mitt, men det satte en skikkelig støkk i meg.

Anonymkode: 04f98...419

Helt enig. I hvert fall når man har holdt på en stund og i hvert fall når man er såpass voksen i alder og tar steget med å holde deg i offentlighet og ligge med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skorstein said:

Alt var bra og etter bare et møte så ville han nesten ikke snakke like hyppig med meg som før vi møttes og jeg måtte true med å kontakte politiet for at han skulle ringe meg og forklare meg problemet.

:fnise:

Anonymkode: fbb76...a01

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du kjenner på, vært der så mange ganger før. Og dessverre så er det slik at de gangene magefølelsen er dårlig så er det for en grunn. Mitt tips til deg er å IKKE MASE eller oppfør deg annerledes enn normalt.

Det er ofte slik at man slapper av i begynnelsen og oppfører seg deretter. Så, når man begynner å få følelser blir man usikker - man stresser, og man ødelegger ting. Dessverre.

Anonymkode: 0a506...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Skorstein skrev:

Det samme skjedde med meg forrige uke og ble helt ødelagt fordi jeg faktisk likte han og har problemer med å finne noen som jeg passer sammen med. Og han var perfekt for meg. Alt var bra og etter bare et møte så ville han nesten ikke snakke like hyppig med meg som før vi møttes og jeg måtte true med å kontakte politiet for at han skulle ringe meg og forklare meg problemet. Han var 36 år og virket veldig ordentlig og kjærlig, og han ville møte meg igjen og ta meg med på tur osv. Sa han faktisk likte meg og synes jeg var snill og vakker og akkurat sånn som han trodde. Faen ass. Trodde det var han jeg skulle stifte familie med. Føler jeg stort sett ikke har draget egentlig, tiltrekker meg bare feil og rare menn. Jeg kan heller aldri velge hvem jeg vil ha som mange andre jenter kan. 

Oi.... Kan godt forstå at daten stakk da.. 

Anonymkode: 05aa8...4d0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi.... Kan godt forstå at daten stakk da.. 

Anonymkode: 05aa8...4d0

Her var du rask med å dømme må jeg si. Han hadde nakenbilder av meg. Da er det kanskje ikke så rart, og når han vil ligge med meg og plutselig vil forsvinne. Da er det ganske alvorlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Anonymkode: fbb76...a01

Bare le du. Hadde ikke vært så glad du heller hvis noe hadde skjedd med deg... les svaret mitt lengre ned 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd bare alle ler av en når man blir misbrukt og er vondt når ingen gidder å støtte deg. Vet da faen hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan dra til helvete hvis dere ikke svarer eller synes det er greit av menn å misbruke kvinner seksuelt ! Det er jo greit å være en ekkel drittsekk og holde på som en psykopat. Man driver bare ikke å manipulerer noen på det groveste på det seksuelle og det som er for så å stikke. En voksen mann gjør ikke sånn. Og ikke legg skylden på meg hvis noen skal påpeke det... ikke legg skylden på noen kvinner. For det er ikke greit eller kult. Er en helt jævlig følelse og folk er jævlig slemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Skorstein skrev:

Her var du rask med å dømme må jeg si. Han hadde nakenbilder av meg. Da er det kanskje ikke så rart, og når han vil ligge med meg og plutselig vil forsvinne. Da er det ganske alvorlig!

Hvorfor i helvete hadde han nakenbilder av deg? Sente du det til han eller tok han bilde av deg mot fin vilje? 

Anonymkode: d5c6c...e03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Skorstein skrev:

Dere kan dra til helvete hvis dere ikke svarer eller synes det er greit av menn å misbruke kvinner seksuelt ! Det er jo greit å være en ekkel drittsekk og holde på som en psykopat. Man driver bare ikke å manipulerer noen på det groveste på det seksuelle og det som er for så å stikke. En voksen mann gjør ikke sånn. Og ikke legg skylden på meg hvis noen skal påpeke det... ikke legg skylden på noen kvinner. For det er ikke greit eller kult. Er en helt jævlig følelse og folk er jævlig slemme.

Du bekrefter bare det jeg er redd for om kvinner her inne... dere elsker å sette dere i offerrollen og fraskrive dere ansvar for enkelte ting som skjer. Greit at det ikke er ok å misbruke noen seksuelt, men jeg skjønner ikke hvordan du kunne bli manipulert til sengs dersom du egentlig ikke ville ha sex. Tegn på dårlig vilje eller noe? 

Anonymkode: d5c6c...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skorstein skrev:

Dere kan dra til helvete hvis dere ikke svarer eller synes det er greit av menn å misbruke kvinner seksuelt ! Det er jo greit å være en ekkel drittsekk og holde på som en psykopat. Man driver bare ikke å manipulerer noen på det groveste på det seksuelle og det som er for så å stikke. En voksen mann gjør ikke sånn. Og ikke legg skylden på meg hvis noen skal påpeke det... ikke legg skylden på noen kvinner. For det er ikke greit eller kult. Er en helt jævlig følelse og folk er jævlig slemme.

I all verden!! Et eneste møte og du truer med politiet og fyren har nakenbilder. Ikke det samme som trådstarter som faktisk hadde et potensielt forhold (en mnd dating). Du fremstår jo ganske over kanten her! 

Anonymkode: 43cd7...4cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Skorstein skrev:

Ingen svar ?

Du kunne vel opprettet din egen tråd???

Anonymkode: d5c6c...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet akkurat hva du kjenner på, vært der så mange ganger før. Og dessverre så er det slik at de gangene magefølelsen er dårlig så er det for en grunn. Mitt tips til deg er å IKKE MASE eller oppfør deg annerledes enn normalt.

Det er ofte slik at man slapper av i begynnelsen og oppfører seg deretter. Så, når man begynner å få følelser blir man usikker - man stresser, og man ødelegger ting. Dessverre.

Anonymkode: 0a506...f73

Takk... Har bestilt tur sammen i slutten av mnd også. Så får se da. Flyreise og hotell og alt.. Har møtt kompiser av han, så har gått sinnsykt fort. Ikke sikkert slikt betyr like mye for menn, men for min del skal det MYE til før jeg introduserer en mann for venner eller familie. Men mulig han feiger ut nå, ikke meg heller som har pusha noe frem til nå.. Vennene hans omtaler meg som "nykjæresten til xxx" og han benektet det heller ikke, selvom ikke jeg anser oss som kjærster enda. Altfor tidlig. TS. Skal jeg bare ha is i magen og se om han tar kontakt da...? 

Anonymkode: fed79...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk... Har bestilt tur sammen i slutten av mnd også. Så får se da. Flyreise og hotell og alt.. Har møtt kompiser av han, så har gått sinnsykt fort. Ikke sikkert slikt betyr like mye for menn, men for min del skal det MYE til før jeg introduserer en mann for venner eller familie. Men mulig han feiger ut nå, ikke meg heller som har pusha noe frem til nå.. Vennene hans omtaler meg som "nykjæresten til xxx" og han benektet det heller ikke, selvom ikke jeg anser oss som kjærster enda. Altfor tidlig. TS. Skal jeg bare ha is i magen og se om han tar kontakt da...? 

Anonymkode: fed79...6f7

Ok, nå sendte han mld og spør hva jeg gjør da... Godt tegn forsåvidt. Tror jeg! 

Anonymkode: fed79...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå sendte han mld og spør hva jeg gjør da... Godt tegn forsåvidt. Tror jeg! 

Anonymkode: fed79...6f7

Så bra :) 

Anonymkode: c483f...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra :) 

Anonymkode: c483f...021

Man blir seriøst helt ødelagt av usikkerhet i denne prosessen.. Spesielt verre når man har kommet sålangt som en mnd. Etter 1-2 dater ville jeg ikke brydd meg stort men... 

Anonymkode: fed79...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...