Gå til innhold

Erfaring med å avslutte sidespranget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.4.2018 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke vært fysisk med den andre mannen, så gå i deg selv, og se om ikke du har vært betatt av andre noen gang. Tenker du har kikket på andre mer enn en gang. 

Så hold kjeft, og slutt å rekke pekefingeren mot andre.

Anonymkode: a4511...d56

Haha er du sprø?  Hun har vært emosjonelt utro... Og jeg har aldri vært noen av delene. Men å se om andre er attraktive ja, jeg er ikke blind., stor forskjell på å se at en annen er fin på avstand og forbifarten  enn å oppsøke personen, ta kontakt og bli kjent og utvikle det.....drittkjerring du også da! 

Anonymkode: 7f639...543

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei🌸

Ingen så lett situasjon å være i. Jeg ble stormforelsket i en annen mann for noen år siden, aldri kjent slik før eller etterpå. Og det var gjensidig. Han bodde på en annen kant av landet, og vi pratet hver dag... jeg gikk fra mannen min etter ca ett år, da var jeg mentalt utslitt og full av dårlig samvittighet. Men det ble aldri noe mer med denne mannen, han er fortatt gift. Jeg kuttet all kontakt, og det var vondt. Men, nå ca 6mnd etter at jeg blokkerte han alle steder er jeg helt over han. 

Så mitt råd; kutt all kontakt, og du vil komme over han.

Lykke til❤️

Anonymkode: fe519...b03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Tenker at jeg ikke burde si noe til mannen om dette da det nok bare vil gjøre veien tilbake vanskeligere.

Ts

Anonymkode: d2fac...08f

Så fint at man juger og skjuler viktige ting fra sin mann. Dette er jo selve oppskriften på et sunt og solid forhold. 

Anonymkode: 373e1...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint at man juger og skjuler viktige ting fra sin mann. Dette er jo selve oppskriften på et sunt og solid forhold. 

Anonymkode: 373e1...b7d

Hun sitter jo og funderer om hun skal være så grei at hun ikke skal fortelle noe til mannen sin for å skåne ham. Hun er jo så glad i mannen sin.

I hennes verden er det jo hun som skal bestemme om de skal ha et forhold eller ikke. Mannen har ikkenoe han burde sagt. Nå har hun bestemt seg for at de skal ha et forhold, og da velger hun å ikke fortelle noe som helst.

Hvilken motiver hun har er det ingen som vet. Mest sannsynlig står mannen hennes for husleien, lånet, kostnader og inntektene mens han hun er forelsket i står for begjæret, forelskelsen og sexen.

Vi vil vel anta at det er hun som mener at det er synd på henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis min mann hadde vært utro (også emosjonelt) skulle det vært opp til meg om jeg ønsket å gå videre. Det er ikke rettferdig at den utroe part bestemmer dette alene. Man er to i et forhold og skal være to om å bestemme hvor grensene går.

Jeg vil ikke være ufin mot Ts, men hun har gjort en stor tabbe og det eneste rette er nå å ta ansvar for det. Det innebærer å fortelle mannen for han er faktisk også en del av forholdet og fortjener å vite dette!

Anonymkode: afb25...36e

Han fortjener heller å forbli uvitende. Å få vite dette vil ikke være annet enn belastende for ham. Det har ikke vært noe fysisk inne i bildet, da hadde det nok stilt seg annerledes for det er en viss forskjell.

Anonymkode: 68357...952

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, waco skrev:

Hun sitter jo og funderer om hun skal være så grei at hun ikke skal fortelle noe til mannen sin for å skåne ham. Hun er jo så glad i mannen sin.

I hennes verden er det jo hun som skal bestemme om de skal ha et forhold eller ikke. Mannen har ikkenoe han burde sagt. Nå har hun bestemt seg for at de skal ha et forhold, og da velger hun å ikke fortelle noe som helst.

Hvilken motiver hun har er det ingen som vet. Mest sannsynlig står mannen hennes for husleien, lånet, kostnader og inntektene mens han hun er forelsket i står for begjæret, forelskelsen og sexen.

Vi vil vel anta at det er hun som mener at det er synd på henne.

Word ✌

Anonymkode: 7f639...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fortjener heller å forbli uvitende. Å få vite dette vil ikke være annet enn belastende for ham. Det har ikke vært noe fysisk inne i bildet, da hadde det nok stilt seg annerledes for det er en viss forskjell.

Anonymkode: 68357...952

Ikke noe forskjell i min verden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd noe fysisk, men du har møtt denne mannen ute ellers?

Selvsagt kan man falle for andre selv om man er i et forhold, men hvis det er mannen /kona man virkelig elsker så må man være sikker i sin sak og være bestemt på at alle hindre skal vekk. Altså å kutte all kontakt med den du er betatt av. Du skal ikke håpe at x er der hvis det ikke går med mannen din. Enten så er du all in, eller så går du nå.  For du har jo tro på ekteskapet ditt? Hvis du virkelig vil jobbe med dette fordi du elsker mannen din, så vil dere få det til. Bare ha tro på at mannen din er nummer 1 for deg. 

Dette er noe mange går igjennom. De som bestemmer deg for å jobbe med det de har og lar forelskelsen gå over før den andre, pleier sjeldent å angre for det. Har selv vært meget betatt av en for mange år siden. Møtte han aldri eller noe. De følelsene forsvant helt og jeg tenker ikke mer på han overhodet. Lykke til ts.  Dette skal du klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han fortjener heller å forbli uvitende. Å få vite dette vil ikke være annet enn belastende for ham. Det har ikke vært noe fysisk inne i bildet, da hadde det nok stilt seg annerledes for det er en viss forskjell.

Anonymkode: 68357...952

Ikke nødvendigvis, folk er forskjellige. Det er opp til han å vurdere, det er ikke Ts sin beslutning å ta.

Anonymkode: afb25...36e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...