Gå til innhold

Kanskje jeg velger å legge meg inn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på dps å fortalte hvordan ståa var.

Kan hende jeg velger å legge meg selv inn om det blir enda værre. Har et team som ringer meg i kveld og jeg kan ringe dem.

Et akutt team. 😉

Anonymkode: a5013...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Suicidal

Anonymkode: a5013...039

Javel. 

Anonymkode: 4e522...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den smilyen passet overhode ikke inn

Anonymkode: d1902...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at du har profesjonelle du kan ta kontakt med :) Råder deg til å gjøre det om du trenger snakke med noen, istedenfor kvinneguiden.  Kan komme  kommentarer som kanskje ikke er helt gunstig om du er i denne tilstanden?

Anonymkode: dc63b...4bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint at du har profesjonelle du kan ta kontakt med :) Råder deg til å gjøre det om du trenger snakke med noen, istedenfor kvinneguiden.  Kan komme  kommentarer som kanskje ikke er helt gunstig om du er i denne tilstanden?

Anonymkode: dc63b...4bc

Ja, det er bare å se på samtlige svar over. 

Jeg håper det går bra med deg TS, og at du får den hjelpen du trenger. 

Anonymkode: 21ac2...86d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at du har profesjonelle du kan ta kontakt med :) Råder deg til å gjøre det om du trenger snakke med noen, istedenfor kvinneguiden.  Kan komme  kommentarer som kanskje ikke er helt gunstig om du er i denne tilstanden?

Anonymkode: dc63b...4bc

Kunne nok kanskje spart meg for denne tråden ja.

Riktig som du sier. Kan komme kommentarer av ufølsomme kalde personer gitt. Som ikke er helt bra. 

Takk.

Anonymkode: a5013...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hadde samme tanken. Trenger jeg en henvisning?

Anonymkode: 8b261...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei hadde samme tanken. Trenger jeg en henvisning?

Anonymkode: 8b261...7e8

Du må ikke ha henvisning hvisdu allerede er inni dps eller bup. 

Jeg ringer bare et team som dps har å pratet med dem så kan de legge meg inn akutt..

Men man kan gå gjennom fastlegen eller legevakta hvis du ikke har noen akutt team eller dps døgnavdeling å ringe.

Anonymkode: a5013...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at du har profesjonelle du kan ta kontakt med :) Råder deg til å gjøre det om du trenger snakke med noen, istedenfor kvinneguiden.  Kan komme  kommentarer som kanskje ikke er helt gunstig om du er i denne tilstanden?

Anonymkode: dc63b...4bc

 

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bare å se på samtlige svar over. 

Jeg håper det går bra med deg TS, og at du får den hjelpen du trenger. 

Anonymkode: 21ac2...86d

Herregud. Man kan da ikke forvente at folk her skal drive å "sende klem" og si stakkars deg til alle mulige folk som skriver slike greier. Spesielt når tråden ikke stiller noen spørsmål, men bare kommer med en opplysning om privatlivet til TS. 

Anonymkode: e48ef...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan nok være bra det. Der får du vel hjelp og noen som er rundt deg. God bedring Ts, og ikke bry deg om de som svarer dumt her. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...