Gå til innhold

Noen som har erfaring med såkalt "kjendisbryllup"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal være gjest i et såkalt kjendisbryllup om ikke så lenge og begynner å kjenne presset på å se smashing ut. Noen som har erfaringer å dele? 

Anonymkode: 5c983...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du at du kommer til å havne på fremsiden av se og hør? Isåfall så kanskje invester litt i en fin kjole og makeup. Sannsynligvis, hvis det er et 'kjendisbryllup', så er de vel mer opptatt av andre enn av deg. Så da kan du slenge på deg hva som helst, og nyte kvelden. 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Tror du at du kommer til å havne på fremsiden av se og hør? 

Hehe nei absolutt ikke men jeg vil heller ikke være "hun stygge". Vil at samboer skal være stolt av meg siden jeg er hans +1. Skjønner at jeg må legge inn mer innsats i hår/makeup og antrekk.

TS

Anonymkode: 5c983...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly har mange flotte kjoler,som ser dyrere ut enn de er,få noen til å feks ordne håret.

Anonymkode: 69528...dc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Hvem skal gifte seg??? :D 

Kanskje det er Blipp sitt bryllup? 

Anonymkode: 98e77...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje det er Blipp sitt bryllup? 

Anonymkode: 98e77...f69

Oh, ja...
Eller så så jeg at farmen Morten og farmen Synne skulle gifte seg. 
Men de er kanskje ikke kjendiser lenger. 

Blipp bryllup høres morsomst ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe nei absolutt ikke men jeg vil heller ikke være "hun stygge". Vil at samboer skal være stolt av meg siden jeg er hans +1. Skjønner at jeg må legge inn mer innsats i hår/makeup og antrekk.

TS

Anonymkode: 5c983...97a

Fin enkel kjole, trenger ikke å være dyr. Formende undertøy hvis du føler du trenger det. Gå kanskje til frisør og sminkør hvis du føler det hjelper på selvtilliten (personlig synes jeg det er litt overkill.. Men, men...)

Smil, vær høflig og imøtekommende! Det er det viktigste. Uten å legge an på de kjekke kjendisene som sikkert er der.... Da kommer han til å være glad for at du ble med!

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av Ingebrigtsenbrødrene gifter seg i år, men om det er i et av de du skal kan du bare slappe av. Gjert slipper ikke inn noe Se og Hør der i hvert fall. Henrik er jo ferdig da, men Filip  gjenstår.

Anonymkode: c3224...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er i boks men jeg må finne passende sko, noen få smykker og en veske til.

Tror jeg skal få hjelp med håret til denne dagen, det er heldigvis langt og pent så jeg tenker en løs oppsats. 

Håper bare å føle meg fin nok. Ikke så viktig hvem som skal gifte seg, vet bare at det kommer mye kjendiser og medieprofiler. 

TS

Anonymkode: 5c983...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hehe nei absolutt ikke men jeg vil heller ikke være "hun stygge". Vil at samboer skal være stolt av meg siden jeg er hans +1. Skjønner at jeg må legge inn mer innsats i hår/makeup og antrekk.

TS

Anonymkode: 5c983...97a

Han er nok stolt av deg uansett, men husk at man kan score mye på å smile og le. :)

Anonymkode: 837b1...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok stolt av deg uansett, men husk at man kan score mye på å smile og le. :)

Anonymkode: 837b1...9e5

Men ikke for mye heller, vil ikke være hun som er skrålete som gjør at alle snur seg. Redd for å være vulgær og gjøre samboer flau.

Huff, er så oppjaget over dette. Føler meg som verdens dummeste. 

TS

Anonymkode: 5c983...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Ikke bruk Nelly kjole, men noe klassisk enkelt og som koster mer enn 200,- Hvis du har mulighet for å låne en dyr veske ala Chanel, YSL, drar det alltid antrekket opp mange hakk.

Hilsen en som ofte omgås kjendiser:-)

Anonymkode: d21d6...e27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Men ikke for mye heller, vil ikke være hun som er skrålete som gjør at alle snur seg. Redd for å være vulgær og gjøre samboer flau.

Huff, er så oppjaget over dette. Føler meg som verdens dummeste. 

TS

Anonymkode: 5c983...97a

Du blir mest sannsynlig den de færreste legger merke til uansett hvis det dukker opp mange kjendiser og medieprofiler. Så du kan i grunnen slappe mer av enn om det var et bryllup uten kjendiser, og du skal tråkke rimelig dypt i salaten om du kler deg sånn at noen snur seg etter deg på grunn av feil klesstil. 

Anonymkode: 4cc91...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, ukjentjente said:

Ja nå må du passe deg for Jan Thomas sine terningkast :fnise:

Hun kan jo sende han en mail og be om gratis råd? 

Jeg ville ikke brydd meg mindre om det var kjendiser tilstede. Kle deg pent, klipp håret par uker før, smink deg diskret og Glem at det er kjendiser tilstede. De er helt vanlige folk. Lån en veske av en venninne? Jeg har heldigvis en veske som passer inn i kjendisverden som du kaller det, men har ikke så mye bruk for den, kjekt å ha liksom. Fikk den, ville aldri kjøpt den selv. Men hender jeg bruker den i mer høytidelige selskapeligheter. Har også et sigarett-etui fra syttitallet. Da ser det mindre harry ut og røyke. 

Hvis jeg ble invitert i bryllup, kjendiser eller ei, ville jeg tatt på meg et svart skjørt som går litt over knærne, strømpebukse i svart eller "naturfarget brun", en fin bluse, jakke og /eller cardigan og pene svarte sko som ikke er for høye. Hadde sminket meg diskret, men brukt terracottafarget dyprød leppestift. Kanskje farget og stripet håret. 

Vær deg selv. Mest sannsynlig forsvinner du i mengden. Tenk over hvor mange såkalte kjendiser som tar kokain. Så føler du deg utenfor er det mest sannsynlig fordi de har inntatt noe. 

De er helt vanlige folk, de fleste av dem, og jordnære. Jeg tror mange av dem misliker selve kjendisrollen, så bare vær helt naturlig. 

 

 

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Atea skrev:

Hun kan jo sende han en mail og be om gratis råd? 

Jeg ville ikke brydd meg mindre om det var kjendiser tilstede. Kle deg pent, klipp håret par uker før, smink deg diskret og Glem at det er kjendiser tilstede. De er helt vanlige folk. Lån en veske av en venninne? Jeg har heldigvis en veske som passer inn i kjendisverden som du kaller det, men har ikke så mye bruk for den, kjekt å ha liksom. Fikk den, ville aldri kjøpt den selv. Men hender jeg bruker den i mer høytidelige selskapeligheter. Har også et sigarett-etui fra syttitallet. Da ser det mindre harry ut og røyke. 

Hvis jeg ble invitert i bryllup, kjendiser eller ei, ville jeg tatt på meg et svart skjørt som går litt over knærne, strømpebukse i svart eller "naturfarget brun", en fin bluse, jakke og /eller cardigan og pene svarte sko som ikke er for høye. Hadde sminket meg diskret, men brukt terracottafarget dyprød leppestift. Kanskje farget og stripet håret. 

Vær deg selv. Mest sannsynlig forsvinner du i mengden. Tenk over hvor mange såkalte kjendiser som tar kokain. Så føler du deg utenfor er det mest sannsynlig fordi de har inntatt noe. 

De er helt vanlige folk, de fleste av dem, og jordnære. Jeg tror mange av dem misliker selve kjendisrollen, så bare vær helt naturlig. 

 

 

Man skal ikke bruke svart i bryllup..

Anonymkode: 44a53...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Atea skrev:

Hun kan jo sende han en mail og be om gratis råd? 

Jeg ville ikke brydd meg mindre om det var kjendiser tilstede. Kle deg pent, klipp håret par uker før, smink deg diskret og Glem at det er kjendiser tilstede. De er helt vanlige folk. Lån en veske av en venninne? Jeg har heldigvis en veske som passer inn i kjendisverden som du kaller det, men har ikke så mye bruk for den, kjekt å ha liksom. Fikk den, ville aldri kjøpt den selv. Men hender jeg bruker den i mer høytidelige selskapeligheter. Har også et sigarett-etui fra syttitallet. Da ser det mindre harry ut og røyke. 

Hvis jeg ble invitert i bryllup, kjendiser eller ei, ville jeg tatt på meg et svart skjørt som går litt over knærne, strømpebukse i svart eller "naturfarget brun", en fin bluse, jakke og /eller cardigan og pene svarte sko som ikke er for høye. Hadde sminket meg diskret, men brukt terracottafarget dyprød leppestift. Kanskje farget og stripet håret. 

Vær deg selv. Mest sannsynlig forsvinner du i mengden. Tenk over hvor mange såkalte kjendiser som tar kokain. Så føler du deg utenfor er det mest sannsynlig fordi de har inntatt noe. 

De er helt vanlige folk, de fleste av dem, og jordnære. Jeg tror mange av dem misliker selve kjendisrollen, så bare vær helt naturlig. 

 

 

Hvis du hadde kledd deg sånn tror jeg du hadde blitt forvekslet med en av servitørene.

Anonymkode: e6462...c9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man skal ikke bruke svart i bryllup..

Anonymkode: 44a53...64b

 

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du hadde kledd deg sånn tror jeg du hadde blitt forvekslet med en av servitørene.

Anonymkode: e6462...c9a

Nei, ikke ved valg av riktig overdel. Svart knelangt skjørt mener jeg er innenfor hvis overdelen er fin og kanskje litt fancy. Ville jo ikke kledd meg som en servitør. Har jobbet som servitør på Stortinget, er langt fra den stilen jeg mener. 

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...