Gå til innhold

Sende melding til tidligere flørt for å bli ferdig med han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ærlig talt, er du ikke voksen?? Med 2 små barn så er det jo en stund siden dere flørtet sist og døra er lukket.

Stakkars samboeren og barna dine som lever i ett bare Ok forhold med deg. 

Du er ikke 17 år og trenger en closure. Du trenger en realitycheck for å skjønne at du har ett annet liv uten han nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er the one that got away. Ikke unormalt at tankene faller tilbake på han og hva som kunne bli når ting i ditt nåværende forhold skranter litt. Det var aldri et forhold med han, så derfor kan du i hodet ditt lage den perfekte match. Men det var ingen perfekt match, for da ville dere ha vært med hverandre og ikke latt hva enn det var hindre dere fra å være sammen. Du savner nok forelskelsen og det som følger med fra den tiden. Hadde du endt opp med den mannen i stedet for samboeren din, så hadde hverdagen innhentet dere også og du ville hatt de samme tankene og følelsene som du nå har. Jobb med det forholdet du er i nå og snakk med partneren din om hva du mangler og trenger for å få litt gnist tilbake. 

Anonymkode: 0a4c2...9a0

Du har helt rett. Og jeg vet jo godt at vi ville vært en veldig dårlig match, vi er veldig ulike på ting man helst bør klaffe på. Men når forholdet til samboeren min skranter og jeg treffer på denne gamle flørten feks på butikken, og blikkene våre møtes, klarer jeg ikke slutte å tenke på han. Bare så detver sagt, jeg har aldri gjort noe galt mot samboeren min, alt er i hodet mitt :) 

ts

Anonymkode: e0413...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skummel dør du åpner om du sender ham en melding. Du forklarer at du var så såret, og derfor trenger du en ordentlig closure. Men hvordan får du det om han avviser deg igjen, kanskje uten en forklaring da også? Eller hva hvis han svarer positivt, og vil noe mer. Uansett utfall så har du åpnet for døren til upassende kontakt mellom deg og en annen, og det er skikkelig dårlig gjort overfor samboeren din. 

Anonymkode: 630ad...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Closure får du når du bestemmer deg for det inne i hodet ditt. Du velger selv å leke med disse tankene fordi du liker det.

Anonymkode: b233b...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker heller mer som at du vil finne ut om du fremdeles har sjansen hos han fyren. Blir fordumt å ta kontakt med han bare for å komme seg videre, dere har ikke akuratt hatt ett skikkelig forhold, og du betydde såpass lite for han at han bare stakk. Så her er garantert ikke gresset grønnere på andre siden.   Og snu på det! Hva hadde du syntes om situasjonen var omvendt, at mannen din hadde ville kontakte en dame han hadde hatt ett godt øye til for å bli ferdig med henne?  Blir for dumt.  Og en ting til, når du er så betatt av denne fyren så lager man seg ofte fantastiske tanker om hvor fantastisk og perfekt denne fyren er, men det er han ikke.  Skjerp deg! 

Stakkera mannen din... Håper ikke karma biter deg bak å mannen din finner seg en annen dame siden tankene og følelsene dine og er hos en annen. 

Anonymkode: 1bc96...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...