Gå til innhold

Utbrent - hjelp !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har blitt utbrent. Jeg jobber som leder og har mye ansvar. I tillegg har jeg en sjef det ikke går an å prate med. Står nå i en konfliktsituasjon med sjefen, pga trakassering, mm. Jeg har ikke mer å gi, det er kjempefrustrerende. Mestrer selve jobben godt, men føler meg veldig utrygg på jobb hele tiden.

Har vært sykemeldt i 4 mnd nå. Har fått antidepressiva og går til psykolog en gang per uke. Han sier mest «mmm....» mens jeg prater, føler det ikke gir meg store hjelpa. Jeg forsøker å hvile, men det hjelper ikke. Jeg er like sliten nå som for 4 mnd siden...

Jeg har funnet ut at jeg er god på å være selvutslettende og opptatt av at alle andre skal ha det bra. Står veldig på for andre. Har barn og er gift. Mannen min er en stødig og trygg mann. Jeg føler meg likevel ofte ensom i forholdet. Han er lite interessert. Liker ikke å prate så mye med meg, eller gi en klem osv. 

Så det er med andre ord ikke optimalt verken på jobb eller hjemme...

Jeg er så ufattelig sliten. Vet ikke hva jeg selv synes er gøy lenger. Alt er et ork. Har isolert meg fra venninner og familie. Orker ikke shopping engang... det likte jeg før...

Er det noen som har vært i samme situasjon? Er det noen som har noen gode råd til meg? Begynner å føle meg passe desperat nå... 

Anonymkode: b1657...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke utbrent i den forstand, men jeg har hatt utmattelse i 8 år nå. 

Mitt første råd til deg er å gå til mannen din og si at du trenger en klem. Kanskje det åpner opp for dere som det gjorde for oss :) Samtidig så må du snakke med han om at du føler deg ensom i forholdet.