Gå til innhold

Er fem års forskjell ok (22 og 27)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du reagert på en slik forskjell?

Anonymkode: b2158...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg syns det er for ungt. Så lenge begge er over 25 er ikke 5 eller 10 års aldersforskjell mye, men en 22 åring er et helt annet sted i livet enn en 27 åring. Det er de årene i mellom der man utvikler seg mest på 

Anonymkode: 648b0...5a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja jeg syns det er for ungt. Så lenge begge er over 25 er ikke 5 eller 10 års aldersforskjell mye, men en 22 åring er et helt annet sted i livet enn en 27 åring. Det er de årene i mellom der man utvikler seg mest på 

Anonymkode: 648b0...5a9

Dette.

Anonymkode: edc6c...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg syns det er for ungt. Så lenge begge er over 25 er ikke 5 eller 10 års aldersforskjell mye, men en 22 åring er et helt annet sted i livet enn en 27 åring. Det er de årene i mellom der man utvikler seg mest på 

Anonymkode: 648b0...5a9

Enig!

Anonymkode: 07dba...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Veldig mange slike aldersforskjell tråder må jeg si....."skeptisk"

Men for å svare, 5 år er en helt vanlig aldersforskjell, ingen reagere på det, så lenge begge er over 18.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et dumt spørsmål.. Så klart har det ikke noe å si, herregud begge er voksne og kan selv ta egne valg!

Anonymkode: 52354...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 5 år er ok. Men som sagt så kan en på 22 (som. "nylig" har blitt voksen) og en på snart 30,være på forskjellige steder i livet.. Men ellera er 5 år helt greit :) tenker ikke så mye over den forskjellen egentlig. Hadde vært verre med 10 år (uansett hvem som er eldst). Er man over 30 så har imidlertidig 10 år liten betydning for da er man godt VOKSEN i hodet. 

Anonymkode: 902dd...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Eksen min og meg når vi møttes (22 og 27). Han var fryktelig umoden (han var 22). 

Anonymkode: 2b567...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg syns det er for ungt. Så lenge begge er over 25 er ikke 5 eller 10 års aldersforskjell mye, men en 22 åring er et helt annet sted i livet enn en 27 åring. Det er de årene i mellom der man utvikler seg mest på 

Anonymkode: 648b0...5a9

Jeg er 22, ferdig utdannet og har venner i alderen 23 til 35 år. Vi er på akkurat samme stadie i livet. I dagens samfunn er det mange som fortsatt studerer i en alder av 27, så please. Det er ikke alderen som bestemmer hvilket stadie man er på i livet lengre når man er over 20 år. 

Anonymkode: 685d3...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...