Gå til innhold

"Karakteristisk" utseende vs pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! På byen var det en fyr jeg snakket med, som var veldig kjekk, som sa at jeg hadde et spesielt, karakteristisk utseende og at han likte det. Han sa også at jeg var den peneste av venninnene mine, de hørte ikke dette altså...

Mange har sagt dette til meg før, men jeg har aldri skjønt helt hva det betyr egentlig... Jeg har ikke f.eks. en stor nese eller annet som skiller seg ut... Har liten nese, store øyne, store lepper og er veldig lys...

Kan noen legge ved bilder av en pen dame vs dame med "karakteristisk" utseende?

Anonymkode: 5735a...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo "tekstbok"-modeller og så har du modeller som har fått jobben sin fordi de har en feat som gjør at de skiller seg ut. Utseendet ditt skiller seg ut, du har en "konstellasjon" av features som ikke er så vanlig og som gir deg et type ansikt som få personer har. Hvis du da tillegg blir vurdert som pen, bør du bare være glad for at de sier det.

Endret av SpaceDementia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker f eks Natalie Portman og Julia Roberts som karakteristisk utseende

Anonymkode: b95c2...e83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du bare har en utseende som skiller deg litt mer ut. tror du ikke skal overanalysere så veldig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et veldig karakteristisk utseende og blir ofte kjent igjen av mennesker jeg ikke kan huske å ha møtt. Når det er sagt så er det slett ikke alle så synes jeg er pen. Det er mer enten eller :) uansett gøy å skille seg ut synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye bedre karakteristiske utseender.
Tenker at det betyr at man ikke er en i mengden, man har noe som gjør at man er unik. Det kan være fregner, større øyne en normalt, høy nese ol. 
Det ville jeg ha tatt som et stort kompliment. 
Selv er jeg "plain" med komunegrått hår, rundt ansikt og ikke noen trekk som skiller seg ut. Får høre at "du ligner på..." så det betyr at jeg ikke skiller meg ut på noen måte. Ingen modellkariiere på meg altså ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første jeg tenker på som jeg har sett nylig er bloggeren Pilotfrue. Hun er jo også pen, men har et spesielt ansikt. Synes jeg da. :)

Anonymkode: 13837...2cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en venninne da jeg var ung, som ikke var spesielt populær blant guttene, hun var høy, tynn og hadde ett veldig spesielt utseende. Men hun ble oppsøkt på gaten, av ett modellbyrå og hun ble modell. Jeg var faktisk med da de tok kontakt med henne på gaten, jeg var den pene, som var populær blant guttene, normal høyde, pupper og sprettrumpe, meg hadde de null interesse av, for jeg var normalt pen. Må bare si at min venninne er utrolig vakker og nydelig. For henne er det ikke noen som ligner på, jeg er kjedelig pen, og for mange ligner på meg. 

Anonymkode: 5b48c...9e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karakteristisk utseende kan man ha uavhengig om man er pen eller ikke. Hvis det i tillegg blir sagt at du er pen, så er det jo bare et stort kompliment. For meg har f.eks Keira Knightly og Gigi Hadid et karakteristisk utseende og er pene, mens Cate Blanchett og Tilda Swinton også har karakteristisk utseende og er ikke pene (etter min mening.)

Anonymkode: 481ea...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uma Thurman er karakterisk utseendemessig. Samme med Meryl Streep. Utrolig utseende på begge. Fascinerende vakre. 

Anonymkode: f9e23...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den første jeg tenker på som jeg har sett nylig er bloggeren Pilotfrue. Hun er jo også pen, men har et spesielt ansikt. Synes jeg da. :)

Anonymkode: 13837...2cc

Ja veldig! Hun er slående vakker og veldig spesielt og anderledes ansikt!

Anonymkode: b95c2...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...