Gå til innhold

Blødninger midt i pillebrett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fra mai 2017 til midten av februar gått på loette 28, siste pille tok jeg 16 februar. Hadde også samleie med kjæresten den dagen, uten beskyttelse. Noe usikker på om jeg hadde blødning, om jeg hadde, så var det bare brun utflod.

Startet ikke på nytt brett, og 27 mars tok jeg graviditetstest, den var negativ. I mellomtiden har vi brukt kondom.

Dro på ferie 05 april, startet på p-pillen igjen 03 april, for å være sikker på at jeg ikke skulle få mensen. Hadde sex med kjæresten, uten beskyttelse 06 april, og litt her og der etter det. 13 april kom det litt brun utflod, og i går 15 kom det litt blod, ganske brunlig det også. 

Så fra 17 februar til 03 april var det aldri tegn på mens. 

Noen som vet hva det kan være?

Jeg føler meg ofte litt mer sulten, men jeg vet ikke om det bare er fordi jeg håper jeg er gravid eller at jeg er på ferie å spiser mer enn vanlig og derfor blir fortere sulten 🙈

Anonymkode: 40252...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du slutter og starter sånn så er det ikke rart kroppen din blir ustabil. 

Du var ikke beskyttet når du startet opp igjen med pillen, man bør bruke annen prevensjon i 7 dager etter oppstart av p-piller (etter lengre enn 7 dagers opphold).

Anonymkode: 08c94...be1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med AB over her. Å slutte og starte med p-piller er ikke bra, kroppen din forstår ingenting av hormoner som kommer og går. Du høyner også sjansene dine for blodpropp, den er størst de første mnd etter man har startet på pillen.

Du var heller ikke beskyttet de 7 første dagene etter du startet igjen, så sant det ikke var første mensdag. Men det var det vel ikke siden du skulle utsette mensen? 

Du får ta en test nå og se hva den sier. 

Hvorfor sluttet du på pillene egentlig?

Anonymkode: 3dc65...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Sluttet fordi jeg egentlig ville kunne bli gravid om ikke lenge. Grunnen til at vi brukte kondom i mellomtiden var fordi jeg ikke skulle være gravid (les: dårlig) på ferie.

Etter uteblitt mens i hele mars og negativ test så tenkte jeg det beste var for å ikke få mensen på ferie var å starte på et brett igjen. Kanskje dumt 🙈

Jeg skjønner ingenting. Startet å blø brunt, deretter gikk det over til å blø skikkelig tynt og vannete. Blør forstatt ganske mye nå, men nå er det mer normal mens. Men om man teller med første dag med tegn på blod (13 april) så har jeg nå snart blødd i 10 dager. Tok en graviditetstest rundt 16 april, fordi jeg leste at det kanskje kunne være festeblødning, den var også negativ, og festeblødning varer vel heller ikke så lenge, leste rundt 2-3 dager.

Kan man være gravid å ha så mye mensen midt på pille-brettet?

 

 

Anonymkode: 40252...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...