Gå til innhold

Kan man skrive "du gir meg premature ventrikulære sammentrekninger" til en lege?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man skrive "du gir meg premature ventrikulære sammentrekninger" til en lege? Vil h*n skjønne det? Og om h*n skjønner det blir det bare grusomt kleint eller er det innafor?

Anonymkode: 06513...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man skrive "du gir meg premature ventrikulære sammentrekninger" til en lege? Vil h*n skjønne det? Og om h*n skjønner det blir det bare grusomt kleint eller er det innafor?

Anonymkode: 06513...443

Hæ? Hvorfor skal du skrive det??

Anonymkode: 89544...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man skrive "du gir meg premature ventrikulære sammentrekninger" til en lege? Vil h*n skjønne det? Og om h*n skjønner det blir det bare grusomt kleint eller er det innafor?

Anonymkode: 06513...443

Jeg tror ikke du skjønner hva du skriver. Jeg hadde tilbudt klinisk undersøkelse om du prøvde på noe sånt. Jeg skjønner hva du prøver å si, men det betyr ikke det du tror.

Anonymkode: 35efa...395

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke noe morsomt, men det er søtt at du prøve å være legemorsom, og søtt er ikke feil ;)

Anonymkode: ae6fb...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hvorfor skal du skrive det??

Anonymkode: 89544...623

Det skal bety "du får hjertet mitt til å hoppe over ett slag", som i at jeg er forelsket. Men ser på ett annet svar her at jeg har nok bommet litt. 

Anonymkode: 06513...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du skjønner hva du skriver. Jeg hadde tilbudt klinisk undersøkelse om du prøvde på noe sånt. Jeg skjønner hva du prøver å si, men det betyr ikke det du tror.

Anonymkode: 35efa...395

Nei, jeg skal være ærlig og si at jeg egentlig ikke skjønner det jeg skriver. Men det var vel verdt forsøket?

Anonymkode: 06513...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg skal være ærlig og si at jeg egentlig ikke skjønner det jeg skriver. Men det var vel verdt forsøket?

Anonymkode: 06513...443

Ja, det var litt søtt, men det hadde nok ikke fungert.

Anonymkode: 35efa...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal bety "du får hjertet mitt til å hoppe over ett slag", som i at jeg er forelsket. Men ser på ett annet svar her at jeg har nok bommet litt. 

Anonymkode: 06513...443

Skal du oppnå å få henvisning til hjertespesialist for vurdering av pacemaker? :daane: ja, da skriver du nettopp det du spør om. 

Anonymkode: f5981...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir meg angina pectoris ❤

Eller bare, "Hei, har du lyst til å ta en kaffe en dag?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg skal være ærlig og si at jeg egentlig ikke skjønner det jeg skriver. Men det var vel verdt forsøket?

Anonymkode: 06513...443

Hva er du utdannet som, Ts? Eller: hva jobber du som? 

Tenk deg så at en fyr kom bort til deg og sa «Ved synet av deg løper panteautomaten min løpsk» (butikkjobb)

»du får jekslene mine til å verke fordi du er så søt» (tannlege)

»du skulle fått vist meg hvordan man staker opp rør når som helst!» (rørlegger..)

Du kan få gleden av å lage dine egne kleine vitser knyttet til eget yrke, altså. Men spør deg selv hvor happy du ville blitt.. ;)  Sannsynligheten er at den 1-2 av 10 også ville gjelde en lege. For vet du hva, Ts? På slutten av dagen er det også bare en møkkajobb som folk lager vitser av med ekstrabonus at folk på fest vil vise deg det ekle utslettet de har mellom rumpeballene. Legen digger å være lege omtrent som kassadama digger å jobbe i butikk. Og han vil garantert bli avtjent av at du tenner mer på yrket enn på han, om han altså ikke er ute etter en uforpliktende sak. (Han har såpass med utdannelse at han ser den, kan jeg garantere.)

Anonymkode: 30fdb...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den samme som har snakket om at du er så forelsket i en lege i lange tider nå? Har ikke han allerede avvist deg? 

Anonymkode: 72bdd...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jeg har hørt det sitatet der før, på engelsk. Er det fra en film? 

Anonymkode: 0b9b8...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på det! Det er fra No strings attached: Emma til Adam: «You give me premature ventricular contractions."

Anonymkode: 0b9b8...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres en smule kleint ut. 

Om dette er til din lege, eller en lege du er blitt behandlet hos (eks legevakten), så er det mer enn kleint. Da er det "håper det kommer et synkehull og sluker meg" flaut. 

Anonymkode: c369a...b63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk deg så at en fyr kom bort til deg og sa «Ved synet av deg løper panteautomaten min løpsk» (butikkjobb)Anonymkode: 30fdb...7b1

Tusen takk for dagens latter! Jeg lo høyt. Denne skal jeg bruke!! :D

Anonymkode: d69e7...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...