Gå til innhold

Følelse av tomhet i datingverdenen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på 29 Tinderdater og hver gang åpner jeg meg og forteller om jobb, fritid etc for at de skal bli kjent med meg. Det samne gjør jo de. Det kan komme spørsmål om barndomsminner, hobbier, min størtste frykt, mine beste minner, filosofiske tanker. Ofte svarer jeg på hvor jeg gikk på skole, hvor jeg jobber osv. Man åpner seg til en totalt fremmed. I dag sitter jeg med en ordentlig ekkel følelse pga.dette. Det føles nesten litt ut som et overgrep som man selv påfører seg. Nesten samme følelse som å blottlegge seg. Fikk inntrykk av at vi var på vei et sted, og åpnet meg mer og mer. På date 5 blir jeg ghostet. Har prøvd å si minimalt på datene tidligere, men det fungerer absolutt ikke. Å snakke i 2 timer på en første date medfører at man deler mye om seg selv.  Det som topper det er vel ghostingen. Det å aldri høre mer fra personen evt. måtte kutte med en fyr som vet så mye om deg. Det får meg til å tvile på hvor sunt det egentlig er å date på den måten.  29 personer vet mye om meg og de 29 personene stoler jeg ikke på. Jeg sitter igjen med en tomhet/sorg hver gang.

Anonymkode: e4a22...071

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo du som styrer hva du vil fortelle eller ikke? Du får snakke mer om de tingene du har lyst til å snakke om. Man trenger ikke å brette ut om livet sitt på første date.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt den tomhetsfølelsen, men jeg ser det ikke som et overgrep. Jeg synes bare det er så slitsomt å fortelle de samme tingene til nye folk at jeg orker ikke gå på dater lenger. 29 dater er ganske mye, over hvor lang tidsperiode var dette?

Anonymkode: ea4ec...505

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, derfor er det greit å komme i kontakt med noen i din normale hverdag, jeg tror du er en sånn person som trenger det, ellers brenner du deg totalt av umenneskelig behandling av deg. Her handler det om at du kan krysse noen i din vei der du jobber, bor og lever. Dermed kan du smått dele litt og litt, uten å måtte dele alt om deg som ikke gir noe utslag allikevel. 

 

konklusjon: nettdating er ikke noe for deg, erfaringen du har er ikke bra å ta med seg. 

 

 

Anonymkode: 12561...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Jeg opplevde det med bare EN som jeg datet. At han virket veldig interessert på første date, og så likegyldig på andre. Følte meg jo dum som hadde vært smigret, fortalt litt om meg selv, og besvart kyssene hans. Jeg tror noen av oss er litt slik at når vi gir noe av oss selv, så mener vi det. Det er ikke noe vi gjør til hvem som helst. Mens andre tar mer lett på det, og gir litt her og der, uten at det er så personlig. Jeg vil egentlig ikke være det sistnevnte. Men vil ikke bli såret og ydmyket heller. Så jeg velger fremover å holde kortene litt tettere til brystet.

Kanskje du ikke trenger å gå så mye på date? Fokuser på andre ting. Menn er oppskrytt. Tenk på deg selv heller. :)

Anonymkode: d8c89...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste på nettdating er narsissiter, psykopater eller har borderline.

Anonymkode: c050c...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fleste på nettdating er narsissiter, psykopater eller har borderline.

Anonymkode: c050c...b0e

Unntatt deg, selvfølgelig.

Anonymkode: dcf84...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er å dele bare nødvendige ting om privatlivet og fylle resten av tiden på å snakke om andre aktuelle og viktige ting. Hvordan vil man bo når man er pensjonist, hvordan stiller man seg til forskjellige samfunnsproblemer, er man aktivt deltakende for å skape et bedre samfunn, el bil eller diesel, hund eller katt, slapper man av på ferie eller vil farte på sightseeing, liker man interiører på cafeen man sitter og hvordan interiør er sin stil, er man ryddig hjemme hos selv osvosvosv

Anonymkode: 7ed65...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unntatt deg, selvfølgelig.

Anonymkode: dcf84...14d tid for en bolle..................

 

Anonymkode: c050c...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...