Gå til innhold

Har du vært i friends with benefit forhold som ble et normalt forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo tilsynelatende umulig å gå fra et hovedsakelig sex forhold til at det utvikler seg til å bli noe mer. Dvs.. umulig for en mann.

Men.. jeg tror ikke verken menn eller kvinner er bygget i stein. Tror kanskje at de gangene det har blitt mer seriøst så han den ene parten, ofte kvinnen sagt at nå vil hun ikke mer så lenge det er uforpliktende.

Dersom du har opplevd dette, var det noe spesiell endring du gjorde. Eller bare skurte og gikk til han sa han ville noe mer.

Anonymkode: 15092...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Aldri" skjedd i historien. Det er faktisk nesten skrevet i stein at menn som har et friends with benefit forhold til en kvinne, hverken respekterer hun som noe kjærestemateriale eller ser på hun som det pga det han syntes er feil eller mangler i personlighet til å være en han vil etablere livet sitt med. De får det som plommen i egget og opplever at de kan få fordelene et forhold gir uten at de må ta ansvaret for et forhold, og da vil de gjerne ha det sånn så lenge de kan. Det dummeste en kvinne kan gjøre er å bare la det skure og gå og håpe at han kanskje snart får nok følelser og vil noe mer, for da kaster man bort tiden sin på falske håp.

Det har muligens forekommet blandt en minimal promille at begge utvikler sterke følelser og trives så godt med hverandre at de begge tenker at det kan være verdt å prøve et forhold, men hovedsaklig , når mannen ikke ser deg som et kjæresteemne fra starten av eller fra tidlig av, så vil han aldri gjøre det. Det betyr ikke at man er et for dårlig kjæresteemne, men at man ikke er det emnet akuratt han vil være sammen med.

Anonymkode: bdd45...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vi startet som "pulekompiser" - begge var egentlig sykt betatt av hverandre, men vi var i samme vennegjeng og avtalte å "holde det ukomplisert" haha. Nå har hu vært kona mi i over 20 år, og har elsket henne høyere enn livet siden dagen hu ble min. 

Anonymkode: cc7da...bbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig? I min erfaring må man passe seg for at han ikke blir interessert i noe mer, det skjer jo så og si alltid. 

Jeg har to seriøse forhold bak meg (av i alt tre, jeg er ikke en forholdsperson) som startet som pulevenner. Og opplever jo stort sett at det utvikler seg i mer romantisk retning dersom man lar det gjøre det. 

Har ikke gjort noe spesielt, men vanligvis passer man jo på at han ikke skal tenke det kan bli noe mer ved å for eksempel snakke om andre man dater, kaste han ut tidlig og ikke henge for mye utover sexen, ikke si noe altfor romantisk eller søtt, holde fokus veldig på sex, og for guds skyld aldri lage mat til han. Men blir jeg interessert i noe mer så slutter jeg å ha det skjoldet oppe for å hindre han i å bli interessert tilbake, og det vises gjennom alle småting man sier og gjør, og man tilbringer mer tid sammen og nærmer seg hverandre mer emosjonelt og innser til slutt at man er kjærester. Ikke noe ultimatum eller noe.

Det er ikke som om jeg er verdens mest fantastiske person heller, så jeg føler at problemstillinger som dette er basert mye på myter, da min erfaring er at det ikke går an å ha et one night stand engang uten at fyren ser deg som potensielt moren til hans fremtidige barn. Går knapt an å få seg pulevenner heller pga dette, de fleste vil noe mer seriøst.

Anonymkode: 6b8c0...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...