Gå til innhold

Så forelsket i legen fortsatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pass på at du ikke blir så sprø at du dreper han tilslutt. 

 

rsz_1rsz_skjermbilde_2018-04-15_kl_210643.jpg

Anonymkode: 19cd3...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carressa skrev:

Desto bedre! Bedre at han ikke husker deg som pasient. Nå kan du være bare en random dame som har sett en fyr du liker og sender en uskyldig melding. Det her er uansett ikke sunt, nå er det på tide å komme seg videre, på den ene eller andre måten.

Jeg har hatt enormt mange pasienter, men ville kjent igjen hver eneste en. 

Anonymkode: 849c9...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Over et år har gått og jeg sjekker instagrammen hans flere ganger daglig og får hjertet i halsen om han har fått nye kvinnelige følgere. Blir sprø av dette. Jeg gir det ingen næring men likevel så tar det ikke slutt. Leste et sted at en forelskelse varer et år men min føles sterkere nå enn i fjor. Er så lei meg! Det er så grusomt deprimerende å ha det sånn. Til å grine av. 

Hvaaaaa skal jeg gjøre? Blir sprø! Det er så smertefullt og i tillegg tror jeg at jeg blir gal snart.

Anonymkode: 84027...a7d

Hva har det å si at han får nye kvinnelige følgere? Jeg har aldri brydd meg om de jeg liker får nye kvinnelige følgere? Folk følger i hytt og pine, og er sinnsykt masse følgere som følger for å få følgere tilbake, men som er borte etter et par dager fordi du ikke følger dem tilbake. 

Anonymkode: ea472...f9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt enormt mange pasienter, men ville kjent igjen hver eneste en. 

Anonymkode: 849c9...798

Som lege på legevakt ville du kjent igjen hver eneste pasient du noensinne har behandlet? Det har jeg veldig vanskelig for å tro på. I så fall har du en eksepsjonell hukommelse for fjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt enormt mange pasienter, men ville kjent igjen hver eneste en. 

Anonymkode: 849c9...798

Hvordan i all verden kan du komme med et sånt utsagn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Carressa skrev:

Som lege på legevakt ville du kjent igjen hver eneste pasient du noensinne har behandlet? Det har jeg veldig vanskelig for å tro på. I så fall har du en eksepsjonell hukommelse for fjes.

Det er det jo noen mennesker som har. Jeg glemmer heller aldri et ansikt.

Anonymkode: eec46...ae0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting... du var på legevakten og ble behandlet av en lege som du synes var kjekk. Så var du på legevakten igjen og fikk samme lege? Var dette helt tilfeldig? Hvordan fant du instagrammen hans? Møtte du han tilfeldig 4 måneder senere? 

Utifra det jeg leser og forstår så har du en syk besettelse. Du bør oppsøke hjelp, det kan ikke være godt å ha det sånn som dette :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jo noen mennesker som har. Jeg glemmer heller aldri et ansikt.

Anonymkode: eec46...ae0

Tror du må lese om hukommelse og hvor god den kan være. Dessuten er det helt umulig å vite om du kan glemme et ansikt. Alt du kan vite er at du kjenner igjen dem du husker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Carressa skrev:

Som lege på legevakt ville du kjent igjen hver eneste pasient du noensinne har behandlet? Det har jeg veldig vanskelig for å tro på. I så fall har du en eksepsjonell hukommelse for fjes.

Ja, jeg jobber et lignende sted der jeg ser masse nye fjes hver dag. :) Om jeg får igjen samme person vet jeg det, også om jeg ser igjen folk på gata. Jeg har klisterhjerne da og husker som regel alt. 

Anonymkode: 849c9...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Over et år har gått og jeg sjekker instagrammen hans flere ganger daglig og får hjertet i halsen om han har fått nye kvinnelige følgere. Blir sprø av dette. Jeg gir det ingen næring men likevel så tar det ikke slutt. Leste et sted at en forelskelse varer et år men min føles sterkere nå enn i fjor. Er så lei meg! Det er så grusomt deprimerende å ha det sånn. Til å grine av. 

Hvaaaaa skal jeg gjøre? Blir sprø! Det er så smertefullt og i tillegg tror jeg at jeg blir gal snart.

Anonymkode: 84027...a7d

 

Jada, jada..

Anonymkode: 270d6...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Du trenger psykolog hjelp, for denne besettelsen din.Men da blir du vel forelska i psykologen også :fnise:

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør dette med deg selv, fordi du liker det, du liker å drømme om han, men så gjør virkeligheten litt vondt, og så liker du ikke den delen, så enkelt og greit er det.

Anonymkode: 270d6...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har hatt enormt mange pasienter, men ville kjent igjen hver eneste en. 

Anonymkode: 849c9...798

Det gjør ikke jeg. Så vi vet ikke hva denne legen gjør. 

Men ts - slutt å stalke! 

Anonymkode: 15aac...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør ikke jeg. Så vi vet ikke hva denne legen gjør. 

Men ts - slutt å stalke! 

Anonymkode: 15aac...d35

Men er det umulig at han snudde seg fordi han husket meg og også tenker på meg av og til? Fordi han også følte kjemi? Hvis du hadde kjent igjen noen så hadde du vel likevel ikke snudd deg flere ganger for å se? Kanskje en gang for å være sikker men hvorfor snu seg og glane flere ganger om det ikke var noe mer enn bare en pasient?

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg jobber et lignende sted der jeg ser masse nye fjes hver dag. :) Om jeg får igjen samme person vet jeg det, også om jeg ser igjen folk på gata. Jeg har klisterhjerne da og husker som regel alt. 

Anonymkode: 849c9...798

Men hadde du snudd deg mange ganger om du kjente igjen noen? En ting er å kjenne igjen folk men å nistirre og snu seg mange ganger? Hva er vitsen om det ikke er noe mer der også fra hans side? Så ekstremt spesielt er det jo ikke å se en pasient på gaten når man møter mange folk hver dag. 

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er det umulig at han snudde seg fordi han husket meg og også tenker på meg av og til? Fordi han også følte kjemi? Hvis du hadde kjent igjen noen så hadde du vel likevel ikke snudd deg flere ganger for å se? Kanskje en gang for å være sikker men hvorfor snu seg og glane flere ganger om det ikke var noe mer enn bare en pasient?

Anonymkode: 84027...a7d

Det er ikke umulig. Det som ER umulig, er for oss å vite hva han tenker. Jeg kan likevel gjette at han neppe er like opptatt av deg som du er av ham. 

Jeg anbefaler på det sterkeste at du tar tak i dette. Det er tydelig at det er noe som forstyrrer hverdagen din. Det vil være ironisk å foreslå fastlegen her, men det er mulig du trenger en henvisning. 

Anonymkode: 15aac...d35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke umulig. Det som ER umulig, er for oss å vite hva han tenker. Jeg kan likevel gjette at han neppe er like opptatt av deg som du er av ham. 

Jeg anbefaler på det sterkeste at du tar tak i dette. Det er tydelig at det er noe som forstyrrer hverdagen din. Det vil være ironisk å foreslå fastlegen her, men det er mulig du trenger en henvisning. 

Anonymkode: 15aac...d35

Det tror ikke jeg heller men kan godt tenke meg at han av og til har tenkt på meg i året som er gått, iallefall etter at han snudde seg mange ganger. Da må han jo ha gjort seg noen tanker i tiden etter. 

Jeg synes det er dårlig av dere å le av dette med å anbefale hjelp fordi jeg da skulle forelske meg og bli besatt igjen. Jeg har ingen legefetish, har aldri hatt en crush på lege eller helsepersonell tidligere, det har absolutt ingneting med yrket hans å gjøre men personen. Om han hadde vært bussjåfør eller ansatt på cafeen jeg vanligvis går hadde jeg følt det samme.

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror ikke jeg heller men kan godt tenke meg at han av og til har tenkt på meg i året som er gått, iallefall etter at han snudde seg mange ganger. Da må han jo ha gjort seg noen tanker i tiden etter. 

Jeg synes det er dårlig av dere å le av dette med å anbefale hjelp fordi jeg da skulle forelske meg og bli besatt igjen. Jeg har ingen legefetish, har aldri hatt en crush på lege eller helsepersonell tidligere, det har absolutt ingneting med yrket hans å gjøre men personen. Om han hadde vært bussjåfør eller ansatt på cafeen jeg vanligvis går hadde jeg følt det samme.

Anonymkode: 84027...a7d

Jeg ler overhodet ikke av deg. Jeg tror du helt reelt opplever det slik du beskriver. Jeg tror også at dette opptar mye tid og energi fir deg, of at du vil få det bedre om du får hjelp. 

Det er selvsagt teoretisk  mulig at du har rett, og at han så på deg fordi han tenkte på deg. Jeg tror heller at du opplever det slik fordi du ønsker det. Du kan google conformation bias. 

Anonymkode: 15aac...d35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ler overhodet ikke av deg. Jeg tror du helt reelt opplever det slik du beskriver. Jeg tror også at dette opptar mye tid og energi fir deg, of at du vil få det bedre om du får hjelp. 

Det er selvsagt teoretisk  mulig at du har rett, og at han så på deg fordi han tenkte på deg. Jeg tror heller at du opplever det slik fordi du ønsker det. Du kan google conformation bias. 

Anonymkode: 15aac...d35

Godt mulig han ikke tenker på meg nå lenger men han satt med ryggen i mot og vred kroppen 4-5 ganger helt til han så at jeg også så ham og da sluttet han. Det kan være jeg tolker feil, altså at han ikke tenker på meg men bare ville forsikre seg om at det faktisk var meg som pasient han kjente igjen. Men det er jo ikke conformation bias når fakta er at han faktisk snudde seg flere ganger. Kan være det ikke lå noe mer bak men synes det er rart. Hadde det vært en gammel mann hadde han vel ikke giddet å vri seg rundt og glo mange ganger? Er jo ikke helt utrolig å se en pasient igjen.

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...