Gå til innhold

Så forelsket i legen fortsatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Over et år har gått og jeg sjekker instagrammen hans flere ganger daglig og får hjertet i halsen om han har fått nye kvinnelige følgere. Blir sprø av dette. Jeg gir det ingen næring men likevel så tar det ikke slutt. Leste et sted at en forelskelse varer et år men min føles sterkere nå enn i fjor. Er så lei meg! Det er så grusomt deprimerende å ha det sånn. Til å grine av. 

Hvaaaaa skal jeg gjøre? Blir sprø! Det er så smertefullt og i tillegg tror jeg at jeg blir gal snart.

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det fastlegen din du er forelsket i eller?

Anonymkode: 124ab...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir det næring når du glor på instagramen hans.

Anonymkode: 25f29...48a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over et år har gått og jeg sjekker instagrammen hans flere ganger daglig og får hjertet i halsen om han har fått nye kvinnelige følgere. Blir sprø av dette. Jeg gir det ingen næring men likevel så tar det ikke slutt. Leste et sted at en forelskelse varer et år men min føles sterkere nå enn i fjor. Er så lei meg! Det er så grusomt deprimerende å ha det sånn. Til å grine av. 

Hvaaaaa skal jeg gjøre? Blir sprø! Det er så smertefullt og i tillegg tror jeg at jeg blir gal snart.

Anonymkode: 84027...a7d

Du bør vurdere å skaffe deg profesjonell hjelp, dette er jo blitt en besettelse.. 

Anonymkode: 04bd5...91f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fastlegen din du er forelsket i eller?

Anonymkode: 124ab...5eb

Nei en jeg møtte på legevakten. 

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du gir det næring når du glor på instagramen hans.

Anonymkode: 25f29...48a

Følger med på mange uten å være følelsesmessig involvert.

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i en hekt. Du må bryte mønsteret - slutt å sjekk instagrammen hans. Slett appen om du må. Du må la vær å fore avhengigheten.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei en jeg møtte på legevakten. 

 

Følger med på mange uten å være følelsesmessig involvert.

Anonymkode: 84027...a7d

Men lege bør du blokkere. Det er ikke de andre du følger som er problemet.

Anonymkode: 25f29...48a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over et år har gått og jeg sjekker instagrammen hans flere ganger daglig og får hjertet i halsen om han har fått nye kvinnelige følgere. Blir sprø av dette. Jeg gir det ingen næring men likevel så tar det ikke slutt. Leste et sted at en forelskelse varer et år men min føles sterkere nå enn i fjor. Er så lei meg! Det er så grusomt deprimerende å ha det sånn. Til å grine av. 

Hvaaaaa skal jeg gjøre? Blir sprø! Det er så smertefullt og i tillegg tror jeg at jeg blir gal snart.

Anonymkode: 84027...a7d

Shit ass, fortsatt? Du som var forelsket i han fra legevakten? På tide å sende en melding, eller tvinge deg selv til å glemme ham. Jeg stemmer for melding. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kvinne87Rogaland skrev:

Du er i en hekt. Du må bryte mønsteret - slutt å sjekk instagrammen hans. Slett appen om du må. Du må la vær å fore avhengigheten.

Ja men det er gått et år. Tidligere har betattheten forsvunnet etter noen måneder. Jeg drømte om ham senest i natt. Også en gang forrige uke. Blikkontakten vår føltes så sterk. Det sitter så hardt. Er faktisk på gråten i blant av at det aldri forsvinner. Føles som en forbannelse. 

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carressa skrev:

Shit ass, fortsatt? Du som var forelsket i han fra legevakten? På tide å sende en melding, eller tvinge deg selv til å glemme ham. Jeg stemmer for melding. 😁

Ja møtte ham på legevakten to ganger. At to så korte møter kan sette i gang alt dette :( Takk men nå er det jo gått et år og han husker meg sikkert ikke :( angrer på at jeg ikke tok tak i dette tidligere. Hadde aldri trodd det skulle bli en slik vond svulst. Tar aldri slutt. 

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søk hjelp! Nå!

 

Anonymkode: e3c1f...fc5

Men ligg unna legevakten..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over et år har gått og jeg sjekker instagrammen hans flere ganger daglig og får hjertet i halsen om han har fått nye kvinnelige følgere. Blir sprø av dette. Jeg gir det ingen næring men likevel så tar det ikke slutt. Leste et sted at en forelskelse varer et år men min føles sterkere nå enn i fjor. Er så lei meg! Det er så grusomt deprimerende å ha det sånn. Til å grine av. 

Hvaaaaa skal jeg gjøre? Blir sprø! Det er så smertefullt og i tillegg tror jeg at jeg blir gal snart.

Anonymkode: 84027...a7d

A er det deg? 🙈

Anonymkode: c42cf...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir det jo næring når du sjekker instagrammen hans flere ganger daglig.

Du trenger hjelp, du er psyk. Ba du han ikke på date nylig og han sa nei? Det du driver med er stalking!!!!!!!

Anonymkode: 75091...4b7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja møtte ham på legevakten to ganger. At to så korte møter kan sette i gang alt dette :( Takk men nå er det jo gått et år og han husker meg sikkert ikke :( angrer på at jeg ikke tok tak i dette tidligere. Hadde aldri trodd det skulle bli en slik vond svulst. Tar aldri slutt. 

Anonymkode: 84027...a7d

Desto bedre! Bedre at han ikke husker deg som pasient. Nå kan du være bare en random dame som har sett en fyr du liker og sender en uskyldig melding. Det her er uansett ikke sunt, nå er det på tide å komme seg videre, på den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Carressa skrev:

Desto bedre! Bedre at han ikke husker deg som pasient. Nå kan du være bare en random dame som har sett en fyr du liker og sender en uskyldig melding. Det her er uansett ikke sunt, nå er det på tide å komme seg videre, på den ene eller andre måten.

Hadde du sendt melding etter et år? Jeg har prøvd å glemme ham og det kan føles bedre i perioder men så slår det tilbake for fullt og jeg føler meg skikkelig nedfor og ødelagt.

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gir det jo næring når du sjekker instagrammen hans flere ganger daglig.

Du trenger hjelp, du er psyk. Ba du han ikke på date nylig og han sa nei? Det du driver med er stalking!!!!!!!

Anonymkode: 75091...4b7

Har aldri bedt ham på date nei. Han snudde seg etter meg flere ganger fordi han kjente meg igjen etter fire måneder siden sist! Er han en glaner da? Trenger ikke være noe galt selvom man er nysgjerrig. Men skulle ønske det tok slutt så jeg kunne komme videre i livet. 

Anonymkode: 84027...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sendt melding etter et år? Jeg har prøvd å glemme ham og det kan føles bedre i perioder men så slår det tilbake for fullt og jeg føler meg skikkelig nedfor og ødelagt.

Anonymkode: 84027...a7d

Ja, det tror jeg faktisk at jeg hadde gjort. Du har jo instagrammen hans, hva med å følge han og sende en melding der? Og å sjekke om han har fått nye følgere må du kutte ut med det samme, bli kvitt den uvanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett han fra instagram. Det er det eneste du kan gjøre for å slutte å mate forelskelsen 

Anonymkode: cc4a0...d86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...